02.03.2013, 12:08
Po latach prób, obietnic i eksperymentów, podmiejska cześć warszawskiego Tunelu Średnicowego, a co za tym idzie - cała linia podmiejska na terenie Warszawy - znów jest dostępna dla wagonów piętrowych Kolei Mazowieckich.
Przed chwilą lokomotywa Bombardier Traxx "Hetman Mikołaj Firlej" prowadząca zestawiony z wagonów piętrowych pociąg relacji KM101 do Skierniewic majestatycznie wtoczyła się w perony Warszawy Śródmieście PKP.
Wsiadłem. W środku wciąż słychać zachwyty: "Ale ładny pociąg! Aż mi się nie chce wierzyć że taki ładny pociąg. W Ameryce też takie pociągi były, piętrowe, podmiejskie" - mówi babcia do wnuczka
Przed chwilą lokomotywa Bombardier Traxx "Hetman Mikołaj Firlej" prowadząca zestawiony z wagonów piętrowych pociąg relacji KM101 do Skierniewic majestatycznie wtoczyła się w perony Warszawy Śródmieście PKP.
Wsiadłem. W środku wciąż słychać zachwyty: "Ale ładny pociąg! Aż mi się nie chce wierzyć że taki ładny pociąg. W Ameryce też takie pociągi były, piętrowe, podmiejskie" - mówi babcia do wnuczka
Bahnfahren ist unser Business