Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Koniec SU45
Podobno modernizacja ST45 do udanych nie należy.
Odpowiedz

Pod jakim względem? Własności trakcyjne? Bo niezawodność aktualnie jest na bardzo wysokim poziomie po wyeliminowaniu początkowych problemów z ogólnie pojętą elektroniką.
Odpowiedz

Gdzieś słyszałem, że brakuje mocy tym lokomotywom.
Odpowiedz

Cytat:Czy orientuje się ktoś może czy SU45 krążące obecnie między Krzyżem a Chojnicami są na stałe przypisane do danych pociągów (kursów) czy też bywa różnie?

Bywa różnie, ostatnio kilka dni pojawiała się 089. Dziś przyjechała 079, nie ma reguły.

Cytat:Gamy zawodzą a SUczki tną... Nie lepiej byłoby poddać je kompleksowej modernizacji (jak ST45) tyle że zostawić agregat grzewczy?

Nie

Cytat:Podobno modernizacja ST45 do udanych nie należy.

Nie podobno lecz na pewno.

Cytat:Pod jakim względem? Własności trakcyjne? Bo niezawodność aktualnie jest na bardzo wysokim poziomie po wyeliminowaniu początkowych problemów z ogólnie pojętą elektroniką.

Elektronika, jest na forum wątek w którym ktoś opisał parę ciekawostek. W pierwszej fazie eksploatacji awaryjność była wysoka, może teraz się poprawiło.
Odpowiedz

Ostatnio czytałem, że obecnie ST45 pod względem niezawodności plasuje się w czołówce nie tylko spalinówek, ale ogólnie wszystkich typów lokomotyw Cargo.
Odpowiedz

A kto modernizował SU45 do ST45?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

Pesa?
Odpowiedz

Tak PESA, tylko co to ma za znaczenie?
Odpowiedz

Seven napisał(a):Ostatnio czytałem, że obecnie ST45 pod względem niezawodności plasuje się w czołówce nie tylko spalinówek, ale ogólnie wszystkich typów lokomotyw Cargo.
Przenieśli je blisko Bydgoszczy to serwis szybko przyjeżdża Big Grin.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

przem710 napisał(a):Tak PESA, tylko co to ma za znaczenie?

Po raz kolejny ich pojazdy są do niczego.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

Dla równowagi- SM42 z Newagu też nie chcą jeździć, ale jest ich dużo i zawsze jakąś się uda uruchomić.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

Nie wspominając już byków serii 20xx z Gliwic.
Odpowiedz

Jednym zdaniem, co odnowione, to (przeważnie) fuszerka?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

http://inforail.pl/pkp-intercity-sprzed ... 80724.html

Wszystko wskazuje na to, iż w sprawie przyszłości istniejącej jeszcze garstki maszyn SU45 może dokonać się prawdziwy CUD! :-O 9 sztuk Fiatów należących jeszcze do PKP InterCity o numerach 073,100,118,152,175,183,192,195 i 214 zostało sprzedanych firmie "Karpiel Sp.z.o.o", która rzekomo zamierza poddać je modernizacji i wykorzystywać do prowadzenia lekkich pociągów kontenerowych! Trzymajmy mocno kciuki aby wszystkie te informacje znalazły potwierdzenie w rzeczywistości a lokomotywy po udanej modernizacji (bardziej niż ST45 :-P ) znalazły z powodzeniem zatrudnienie na Polskich szlakach na kolejne kilkanaście lat :-)
Odpowiedz

Dobre wieści, aczkolwiek to już nie będą SU45.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Czynne SU45 KeM9T 4 3 873 14.01.2020, 11:40
Ostatni post: MegaTVHD
  ST45 - modernizacja SU45 Miderion 62 36 807 23.10.2019, 19:55
Ostatni post: zeus04
  Czynne SU45 w Pomorskim norbis97 7 5 590 09.08.2013, 20:19
Ostatni post: przem710
  Pierwsza prywatna SU45 KlimaT 13 7 294 05.07.2013, 18:25
Ostatni post: Lutek
  Koniec pociągów obsługiwanych trakcją parową? przem710 9 6 519 30.12.2012, 18:10
Ostatni post: Lutek

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.