Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nabór IC 11/2017
Mi się jeszcze nie udało, coś jednak trzeba robić. Poza tym jeżeli świadectwo ruszy w marcu to najprawdopodobniej nie będę miał papierow rewidenta, a tego bym nie chciał bo chce się czegoś nauczyć. Psychicznie jestem jednak zdrowy bo z wynikami jakie miałem na rewidenta i kierowce łapie się na maszyniste. Jeżeli chodzi o bycie maszynistą, rewidentem i np ustawiaczem w jednym, to jeżeli na kolej nie przyjdą nowi ludzie to widok maszynisty który robi próbę hamulca czy manewry nie będzie niczym dziwnym.

Co do praktyki warsztatowej to zamierzam dokładnie zapisywać w jakimś zeszycie co robię na szopie. Więc może uda się to zaliczyć w poczet świadectwa. Jeżeli nie to trudno, naucze się czegoś więcej na szopie.
Odpowiedz

Kondrat no ale ty się na maszyniste nie lapiesz. Lekarz ci pozytywnego orzeczenia nie wystawił. Na co ty liczysz. Tak tak notuj sobie w pamiętniku co tam Będziesz robił.
Odpowiedz

(27.12.2017, 19:49)wiar napisał(a): Kondrat no ale ty się na maszyniste nie lapiesz. Lekarz ci pozytywnego orzeczenia nie wystawił. Na co ty liczysz. Tak tak notuj sobie w pamiętniku co tam Będziesz robił.

Ja się dziwię jak Ty się na ocenę dopuszczającą z polskiego załapałeś. Do badań lekarskich możesz podchodzić ile razy chcesz jak masz skierownie. Skoro tydzień temu dostałem na kierowce i rewidenta pozytywną opinię od psychologa to na wiosnę jeżeli napisze tak samo to też przejdę. Moim zdaniem tak po prostu być musiało że mam pracować w Cargo XD, bo niby jakim cudem na przełomie 2 tygodni miałem 2 zupełne inne wyniki na badaniach ? Pani psycholog stwierdziła że jeszcze w swojej karierze nie widziała takiego przypadku.
Odpowiedz

Te zapisywanie nic Ci nie da, musisz przejść przez działy na świadectwie tak jak wszyscy.

U prywaciarza to Ci się przyda, bo robisz tam czarna robotę, a w ic czy cargo już nie. Po co komu robić coś więcej za te same pieniadze?
Odpowiedz

(28.12.2017, 05:24)pershing1899 napisał(a): Te zapisywanie nic Ci nie da, musisz przejść przez działy na świadectwie tak jak wszyscy.

U prywaciarza to Ci się przyda, bo robisz tam czarna robotę, a w ic czy cargo już nie. Po co komu robić coś więcej za te same pieniadze?

Dokładnie, w Cargo zaczął się trend że młodym maszynistom robią uprawnienia manewrowych i rewidentów..oszczędność dla Zakładu bo chłopaki robią za te same pieniądze a nawet są stratni bo za służby na manewrowym nie mają nic  w przeciwieństwie jakby w tym momencie jeździli na szlaku..takie czasy..
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

Warsztat podczas szkolenia na rewidenta jest wliczany w poczet świadectwa i wcale nie jest tak że gdy masz np rewidenta i jesteś maszynistą to nie masz więcej kasy za dodatkowe uprawnienia. Musisz się tylko dogadać z przełożonymi że będziesz robić więcej. Tak jest przynajmniej z zakładzie zachodnim, wiem bo już się wypytywałem ludzi. To czy będę miał rewidenta też wcale nie jest takie pewne bo wcześniej ma wystartować świadectwo. Poza tym mając rewidenta i będąc stażystą możesz sobie gdzieś na boku dorobić u konkurencji co wcale w Cargo nie jest zabronione jak twierdzą niektórzy.
Odpowiedz

Gdzie się tego dowiadywales? U maszynistow, którzy mają kwity rewidentów? Robią za tą samą kasę albo mniejsza i tyle z tego jest.
A warsztat będziesz robił jak inni, wspomnisz moje słowa.
Odpowiedz

(28.12.2017, 11:15)Konrad1961 napisał(a): Warsztat podczas szkolenia na rewidenta jest wliczany w poczet świadectwa i wcale nie jest tak że gdy masz np rewidenta i jesteś maszynistą to nie masz więcej kasy za dodatkowe uprawnienia. Musisz się tylko dogadać z przełożonymi że będziesz robić więcej. Tak jest przynajmniej z zakładzie zachodnim, wiem bo już się wypytywałem ludzi. To czy będę miał rewidenta też wcale nie jest takie pewne bo wcześniej ma wystartować świadectwo. Poza tym mając rewidenta i będąc stażystą możesz sobie gdzieś na boku dorobić u konkurencji co wcale w Cargo nie jest zabronione jak twierdzą niektórzy.

I jak zwykle jak to ty znów się mylisz i piszesz głupoty!  W Cargo we wszystkich zakładach podpiszesz oświadczenie o zakazie wykonywania pracy u konkurencji..firma ma w d..że masz czas i chęci dorobić, będziesz mieć zakaz na wykonywanie pracy np rewidenta dla innych przewoźników i tyle, pozdrów tych twoich doradców i jeśli takich słuchasz to życzę ci powodzenia...a dorobić sobie będziesz mógł ale na lewo,oczywiście do czasu jak któryś z "kolegów" ciebie nie dojrzy jak na bocznicach śmigasz z młotkiem,szybka będzie twoja kariera wtedy..a co do dodatkowej kasy za to że masz inne uprawnienia to też się dziwię bo akurat w Zakładach Południowym i Śląskim masz wielkie nic za to że masz rewidenta lub manewrowego...
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

(28.12.2017, 12:18)PeKaP napisał(a):
(28.12.2017, 11:15)Konrad1961 napisał(a): Warsztat podczas szkolenia na rewidenta jest wliczany w poczet świadectwa i wcale nie jest tak że gdy masz np rewidenta i jesteś maszynistą to nie masz więcej kasy za dodatkowe uprawnienia. Musisz się tylko dogadać z przełożonymi że będziesz robić więcej. Tak jest przynajmniej z zakładzie zachodnim, wiem bo już się wypytywałem ludzi. To czy będę miał rewidenta też wcale nie jest takie pewne bo wcześniej ma wystartować świadectwo. Poza tym mając rewidenta i będąc stażystą możesz sobie gdzieś na boku dorobić u konkurencji co wcale w Cargo nie jest zabronione jak twierdzą niektórzy.

I jak zwykle jak to ty znów się mylisz i piszesz głupoty!  W Cargo we wszystkich zakładach podpiszesz oświadczenie o zakazie wykonywania pracy u konkurencji..firma ma w d..że masz czas i chęci dorobić, będziesz mieć zakaz na wykonywanie pracy np rewidenta dla innych przewoźników i tyle, pozdrów tych twoich doradców i jeśli takich słuchasz to życzę ci powodzenia...a dorobić sobie będziesz mógł ale na lewo,oczywiście do czasu jak któryś z "kolegów" ciebie nie dojrzy jak na bocznicach śmigasz z młotkiem,szybka będzie twoja kariera wtedy..a co do dodatkowej kasy za to że masz inne uprawnienia to też się dziwię bo akurat w Zakładach Południowym i Śląskim masz wielkie nic za to że masz rewidenta lub manewrowego...

Przewoźników pasażerskich także tyczy się ten zakaz?
Odpowiedz

(28.12.2017, 12:59)Konrad1961 napisał(a):
(28.12.2017, 12:18)PeKaP napisał(a):
(28.12.2017, 11:15)Konrad1961 napisał(a): Warsztat podczas szkolenia na rewidenta jest wliczany w poczet świadectwa i wcale nie jest tak że gdy masz np rewidenta i jesteś maszynistą to nie masz więcej kasy za dodatkowe uprawnienia. Musisz się tylko dogadać z przełożonymi że będziesz robić więcej. Tak jest przynajmniej z zakładzie zachodnim, wiem bo już się wypytywałem ludzi. To czy będę miał rewidenta też wcale nie jest takie pewne bo wcześniej ma wystartować świadectwo. Poza tym mając rewidenta i będąc stażystą możesz sobie gdzieś na boku dorobić u konkurencji co wcale w Cargo nie jest zabronione jak twierdzą niektórzy.

I jak zwykle jak to ty znów się mylisz i piszesz głupoty!  W Cargo we wszystkich zakładach podpiszesz oświadczenie o zakazie wykonywania pracy u konkurencji..firma ma w d..że masz czas i chęci dorobić, będziesz mieć zakaz na wykonywanie pracy np rewidenta dla innych przewoźników i tyle, pozdrów tych twoich doradców i jeśli takich słuchasz to życzę ci powodzenia...a dorobić sobie będziesz mógł ale na lewo,oczywiście do czasu jak któryś z "kolegów" ciebie nie dojrzy jak na bocznicach śmigasz z młotkiem,szybka będzie twoja kariera wtedy..a co do dodatkowej kasy za to że masz inne uprawnienia to też się dziwię bo akurat w Zakładach Południowym i Śląskim masz wielkie nic za to że masz rewidenta lub manewrowego...

Przewoźników pasażerskich także tyczy się ten zakaz?

WSZYSTKICH , dostaniesz taki papier to sam zobaczysz,a zapytaj o to naczelnika to od razu będzie wiedział jakie masz nastawienie do pracy, nie dla firmy tylko dla byle kogo byleby dorobić na boku a tego koleżko nikt na górze nie lubi
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

(27.12.2017, 12:29)calon napisał(a):  (lipa bo ogólnie było ok 150 osób, z czego tylko garstka zostanie wybrana, ja miałek 45pk) 

150 osób na jeden zakład, masakra. I te 150 osób pisało egzamin ? Eh, namnożyło się tych licencjatów  Big Grin Ciekawe tylko jak potem z pracą przy takiej ilości osób z licencją  Confused
Odpowiedz

(28.12.2017, 13:31)PeKaP napisał(a):
(28.12.2017, 12:59)Konrad1961 napisał(a):
(28.12.2017, 12:18)PeKaP napisał(a):
(28.12.2017, 11:15)Konrad1961 napisał(a): Warsztat podczas szkolenia na rewidenta jest wliczany w poczet świadectwa i wcale nie jest tak że gdy masz np rewidenta i jesteś maszynistą to nie masz więcej kasy za dodatkowe uprawnienia. Musisz się tylko dogadać z przełożonymi że będziesz robić więcej. Tak jest przynajmniej z zakładzie zachodnim, wiem bo już się wypytywałem ludzi. To czy będę miał rewidenta też wcale nie jest takie pewne bo wcześniej ma wystartować świadectwo. Poza tym mając rewidenta i będąc stażystą możesz sobie gdzieś na boku dorobić u konkurencji co wcale w Cargo nie jest zabronione jak twierdzą niektórzy.

I jak zwykle jak to ty znów się mylisz i piszesz głupoty!  W Cargo we wszystkich zakładach podpiszesz oświadczenie o zakazie wykonywania pracy u konkurencji..firma ma w d..że masz czas i chęci dorobić, będziesz mieć zakaz na wykonywanie pracy np rewidenta dla innych przewoźników i tyle, pozdrów tych twoich doradców i jeśli takich słuchasz to życzę ci powodzenia...a dorobić sobie będziesz mógł ale na lewo,oczywiście do czasu jak któryś z "kolegów" ciebie nie dojrzy jak na bocznicach śmigasz z młotkiem,szybka będzie twoja kariera wtedy..a co do dodatkowej kasy za to że masz inne uprawnienia to też się dziwię bo akurat w Zakładach Południowym i Śląskim masz wielkie nic za to że masz rewidenta lub manewrowego...

Przewoźników pasażerskich także tyczy się ten zakaz?

WSZYSTKICH , dostaniesz taki papier to sam zobaczysz,a zapytaj o to naczelnika to od razu będzie wiedział jakie masz nastawienie do pracy, nie dla firmy tylko dla byle kogo byleby dorobić na boku a tego koleżko nikt na górze nie lubi
Dzięki za informacje, fajnie poczytać mądrych ludzi. Moim zdaniem to jednak trochę niesprawiedliwe że gdy w Cargo nie ma możliwości zrobienia nadgodzin(bo nie ma co robić) to nie możesz iść dorobić gdzieś indziej. Nikt nie mówi o działaniu na szkodę firmy, tylko uczciwym zarabianiu na życie.
Odpowiedz

(28.12.2017, 13:37)Konrad1961 napisał(a):
(28.12.2017, 13:31)PeKaP napisał(a):
(28.12.2017, 12:59)Konrad1961 napisał(a):
(28.12.2017, 12:18)PeKaP napisał(a):
(28.12.2017, 11:15)Konrad1961 napisał(a): Warsztat podczas szkolenia na rewidenta jest wliczany w poczet świadectwa i wcale nie jest tak że gdy masz np rewidenta i jesteś maszynistą to nie masz więcej kasy za dodatkowe uprawnienia. Musisz się tylko dogadać z przełożonymi że będziesz robić więcej. Tak jest przynajmniej z zakładzie zachodnim, wiem bo już się wypytywałem ludzi. To czy będę miał rewidenta też wcale nie jest takie pewne bo wcześniej ma wystartować świadectwo. Poza tym mając rewidenta i będąc stażystą możesz sobie gdzieś na boku dorobić u konkurencji co wcale w Cargo nie jest zabronione jak twierdzą niektórzy.

I jak zwykle jak to ty znów się mylisz i piszesz głupoty!  W Cargo we wszystkich zakładach podpiszesz oświadczenie o zakazie wykonywania pracy u konkurencji..firma ma w d..że masz czas i chęci dorobić, będziesz mieć zakaz na wykonywanie pracy np rewidenta dla innych przewoźników i tyle, pozdrów tych twoich doradców i jeśli takich słuchasz to życzę ci powodzenia...a dorobić sobie będziesz mógł ale na lewo,oczywiście do czasu jak któryś z "kolegów" ciebie nie dojrzy jak na bocznicach śmigasz z młotkiem,szybka będzie twoja kariera wtedy..a co do dodatkowej kasy za to że masz inne uprawnienia to też się dziwię bo akurat w Zakładach Południowym i Śląskim masz wielkie nic za to że masz rewidenta lub manewrowego...

Przewoźników pasażerskich także tyczy się ten zakaz?

WSZYSTKICH , dostaniesz taki papier to sam zobaczysz,a zapytaj o to naczelnika to od razu będzie wiedział jakie masz nastawienie do pracy, nie dla firmy tylko dla byle kogo byleby dorobić na boku a tego koleżko nikt na górze nie lubi
Dzięki za informacje, fajnie poczytać mądrych ludzi. Moim zdaniem to jednak trochę niesprawiedliwe że gdy w Cargo nie ma możliwości zrobienia nadgodzin(bo nie ma co robić) to nie możesz iść dorobić gdzieś indziej. Nikt nie mówi o działaniu na szkodę firmy,  tylko uczciwym zarabianiu na życie.

Maszyniści w szczytowym okresie przewozowym akurat mają w Cargo co robić bo od ok października do marca każdy robi nadgodziny bo taka jest potrzeba ale nikt nie narzeka bo to raptem ok 30 nadgodzin a dzięki temu i wypłata okazalsza..nie wiem jak z innymi zawodami typu rewidenci czy ustawiacze...
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

Możesz sobie dorobić w innej branży. Np. kopać ogródek u sąsiada na wiosnę.
Odpowiedz

(28.12.2017, 14:49)pershing1899 napisał(a): Możesz sobie dorobić w innej branży. Np. kopać ogródek u sąsiada na wiosnę.

hehehehehe..no właśnie albo na zimę odśnieżać dachy potrzebującym..albo na wiosnę malować ogrodzenia ...na fuchy kolejowe nie licz,nawet jakbyś miał kwity spawacza to nie dostałbyś zgody na cięcie na żyletki odstawionych do tego maszyn bo tam łapy na tym trzymają kolesie od zarządu
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Nabór na dyspozyturę erap2 3 1 887 19.09.2024, 04:40
Ostatni post: erap2
  Nabor na swiadectwo w IC Kamilnexia 178 50 233 27.07.2022, 10:11
Ostatni post: Kamilnexia
  Nabór na świadectwo maszynisty do KD - trwa :) Instruktor 1 1 717 16.09.2021, 12:57
Ostatni post: PeKaP

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.