Liczba postów: 28
Liczba wątków: 0
Dołączył: 07.07.2021
Reputacja:
0
Dziękujemy za zainteresowanie pracą w firmie „PKP Intercity” S.A. W pełni doceniamy Pana zaangażowanie w proces rekrutacyjny na stanowisko Szkolenie na Świadectwo Maszynisty - Zakład #########.
Spotkanie pozwoliło nam poznać Pana dotychczasowe doświadczenie zawodowe, osiągnięcia oraz kompetencje. Po wnikliwej analizie Pana kandydatury oraz naszych potrzeb rekrutacyjnych informujemy, że aktualnie nie możemy zaoferować Panu ww. stanowiska w PKP Intercity.
Powyższa decyzja nie wyklucza możliwości nawiązania z Panem współpracy w przyszłości.
Serdecznie zachęcamy do śledzenia na bieżąco naszych aktualnych ofert pracy!
Zapomnieli dopisać,że:
W pierwszej kolejności wybieramy kandydatów z warsztatu a w drugiej z zewnątrz.
Należą się brawa.
Liczba postów: 47
Liczba wątków: 1
Dołączył: 28.11.2021
Reputacja:
0
Kiedy Ci to napisali ? Po rozmowie czy kiedy ??
Liczba postów: 28
Liczba wątków: 0
Dołączył: 07.07.2021
Reputacja:
0
Dwa tygodnie po rozmowie rekrutacyjnej, czyli dziś.
Liczba postów: 47
Liczba wątków: 1
Dołączył: 28.11.2021
Reputacja:
0
Głową do góry spróbuj gdzie indzie albo poczekaj na następną rekrutację. Oby Ci się powiodło.
Gdybyś miał chęć i chwilkę to odezwij się na mejla chciałbym z Tobą pogadać.
lolekadam12@gmail.com
Pozdrawiam
Liczba postów: 28
Liczba wątków: 0
Dołączył: 07.07.2021
Reputacja:
0
Jeśli w IC płacą psie pieniądze, to ja mam dobijać się do nich w imię prestiżu czy jak?
W TV pierdzielą że brakuje na kolei maszynistów, a w rzeczywistości przebierają sobie kandydatów jak kartofle na targowisku.
Liczba postów: 47
Liczba wątków: 1
Dołączył: 28.11.2021
Reputacja:
0
Dostałem w e-mailu jakiś nr telefonu. To Twój kolego czy jak ?
Liczba postów: 913
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
To że maszynistów brakuje to jest mit i propaganda przewoźników kolejowych oraz firm szkoleniowych by naganiać sobie ludzi do pracy oraz na kursy na licencję. Tutaj gdzie pracuje obecnie maszynistow jest aż za dużo i ciężko o jakiekolwiek nadgodziny. Przez ostatnie kilka lat było tyle naborów że wakaty się zapchały a jest masa ludzi którzy czekają z własną licencją na zatrudnienie gdziekolwiek. To że przewoźnicy biorą w pierwszej kolejności pracowników z warsztatów itp to też prawda i nie ma się co dziwić ze tak robią. Taki pracownik bardzo dobrze zna budowę taboru i łatwiej go przeszkolić niż kogoś kto przychodzi z ulicy.
Liczba postów: 132
Liczba wątków: 5
Dołączył: 26.10.2018
Reputacja:
0
Chyba fulla to maja IC I cargo bo sa spolki gdzie brakuje w ciul ludzi
Liczba postów: 132
Liczba wątków: 5
Dołączył: 26.10.2018
Reputacja:
0
Spokojnie dajcie pare lat i ic tez bedzie sie prosic o ludzi. To ze teraz robia castingi to niech nie mysla ze ciagle bedzie takie eldorado trwalo,
Liczba postów: 46
Liczba wątków: 0
Dołączył: 20.08.2021
Reputacja:
2
W grudniu egzaminy były przez trzy dni i po trzy razy dziennie . Daje to sumę około + - 150osób ? Przyjęto tylko 9 osób z zewnątrz i 10 z wewnątrz .
Liczba postów: 132
Liczba wątków: 5
Dołączył: 26.10.2018
Reputacja:
0
Nooo i ludzie tym pierdolną ta licencja pojda pracowac gdzie indziej. Plus ci co ujebia sie na swiadectwie plus na badaniach inni przewala semafor lub stacje i bedzie taka rotacja jak w żabce