Ocena wątku:
  • 6 głosów - średnia: 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozkład jazdy 2024/2025
Jakieś informacje Kamieniec Ząbkowicki i Ziębice można prosić?
Odpowiedz

Ksiedzu masz jakieś przecieki na rj stacji Gryfino?
Jeśli tak proszę podeślij bardzo dziękuję
Odpowiedz

Księdzu czy można prosić relacje i godziny odjazdu dla Jeleniej Góry,Szklarskiej Poręby Górnej ì Karpacza. Z góry dziękuję
Odpowiedz

Czy Mogłbym Prosić O Przecieki Dla Stacji: Lubań Śląski,Zgorzelec,Jelenia Góra?
Odpowiedz

Ksiedzu.Czy TLK Rozewie będzie prowadziła wagony bezpośrednie relacji Gdynia Główna-Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna przełączane we Wrocławiu Głównym do TLK Karkonosze?
Odpowiedz

(22.07.2024, 13:10)bochr68 napisał(a): Dzień dobry, księdzu. Są jakieś przecieki, czy IC Beskidy będzie obsługiwany EZT czy składem wagonowym?

ED160
Odpowiedz

(22.07.2024, 13:38)karol63 napisał(a): Dziękuję Księdzu za już, a gdybym mógł Cię jeszcze prosić o Opole Główne i Gliwice.
Intryguje mnie jeszcze ten łącznik z Zakopanego IC3304 - łącznik Osterwy lub Matejki, bo w drugą stronę nie jest pokazany.
Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję.

OPOLE GŁÓWNE
- EIP Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra
- IC ARTUS Żywiec - Gdynia Główna
- IC BOLKO Lublin Główny - Wrocław Główny
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Główny - świnoujście
- IC DANUBIUS Wien HBF - Wrocław Główny
- IC FAŁAT Poznań Główny - Przemyśl Główny
- IC FREDRO Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC GALICJA Przemyśl Głowny - Berlin HBF
- IC GWAREK Ustka/Słupsk - Katowice
- IC HALNY Poznań Główny - Zakopane
- IC KONOPNICKA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC KOSSAK Kołobrzeg - Kraków Główny
- IC KRAKOWIANKA Kołobrzeg - Kraków Główny
- IC ŁEPNICKA Lublin Główny - Wrocław Główny
- IC ŁUŻYCE Warszawa Wschodnia - Zgorzelec
- IC ŁYSICA Kielce Główne - Wrocław Główny
- IC MALCZEWSKI Kołobrzeg - Kraków Główny
- IC MATEJKO Przemyśl Główny/Kraków Główny - Szczecin Główny
- IC MEHOFFER Przemyśl Główny - Zielona Góra Główna
- IC ODRA Kraków Główny - Berlin HBF
- IC OLEŃKA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC ORZESZKOWA Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- EIC PANORAMA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Główny - Świnoujście/Ustka
- IC ROZEWIE Hel/Gdynia Głowna - Przemyśl Główny
- IC SIEMIRADZKI Przemyśl Główny - Wrocław Główny lęż
- IC STRYJEŃKA Lublin Główny - Wrocław Główny
- IC SZKUNER Słupsk - Przemyśl Główny
- IC SZYNDZIELNIA Żywiec - Gdynia Główna/Hel
- IC ŚLĄZAK Poznań Główny - Przemyśl Główny
- EIC ŚLĘŻA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC ŚNIEŻKA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny/Szklarska Poręba Górna
- IC WOLIN Kraków Głowny - Świnoujście
- IC WYCZÓŁKOWSKI Przemyśl Główny - Szczecin Główny
- IC WYSPIAŃSKI Przemyśl Głowny - Wrocław Główny
- IC ZEFIR Ustka - Przemyśl Główny

GLIWICE
- EIP Gliwice - Gdynia Główna
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Główny - świnoujście
- IC FAŁAT Poznań Główny - Przemyśl Główny
- TLK FLISAK Gdynia Główna - Katowice
- IC GALICJA Przemyśl Głowny - Berlin HBF
- IC GÓRNIK Warszawa Wschodnia - Gliwice
- IC GWAREK Ustka/Słupsk - Katowice
- IC JAGIEŁŁO Gliwice - Lublin Główny
- IC KOSSAK Kołobrzeg - Kraków Główny
- IC KRAKOWIANKA Kołobrzeg - Kraków Główny
- IC ŁUKASIEWICZ Przemyśl Główny - Gliwice
- IC MALCZEWSKI Kołobrzeg - Kraków Główny
- IC MATEJKO Przemyśl Główny/Kraków Główny - Szczecin Główny
- IC MEHOFFER Przemyśl Główny - Zielona Góra Główna
- IC MORAVIA Katowice - Wien HBF
- IC ODRA Kraków Główny - Berlin HBF
- TLK OSTERWA Kraków Główny - Szczecin Główny
- TLK PIRAT Kołobrzeg - Petrovice u Karvine
- IC ROZEWIE Hel/Gdynia Głowna - Przemyśl Główny
- IC SIEMIRADZKI Przemyśl Główny - Wrocław Główny
- IC SKARBEK Olsztyn Główny - Racibórz
- TLK SPODEK Katowice - Poznań Główny
- TLK SUDETY Kraków Głowny - Jelenia Góra
- TLK SZCZELINIEC Kraków Głowny - Jelenia Góra
- IC SZKUNER Słupsk - Przemyśl Główny
- IC ŚLĄZAK Poznań Główny - Przemyśl Główny
- IC WAWEL Przemyśl Główny - Berlin HBF
- IC WOLIN Kraków Głowny - Świnoujście
- IC WYCZÓŁKOWSKI Przemyśl Główny - Szczecin Główny
- IC WYSPIAŃSKI Przemyśl Głowny - Wrocław Główny
- IC ZEFIR Ustka - Przemyśl Główny

IC3304/3303 Zakopane - Kraków Gł. - Zakopane 15.XII.24-13.XII.25 ;
Odpowiedz

(22.07.2024, 07:02)ksiedzu napisał(a):
(18.07.2024, 20:17)Kolejarz3 napisał(a): Dzień dobry,
czy mogę się dowiedzieć o pociągach na stacjach Skierniewice i Koluszki?
Dziękuję serdecznie.

SKIERNIEWICE/KOLUSZKI
- IC ASNYK Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC BACZYŃSKI Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC DASZYŃSKI Białystok - Bielsko-Biała Główna
- IC DĄBROWSKA Białystok - Wrocław Główny
- IC FREDRO Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC JAGNA Warszawa Wschodnia - Łódź Fabryczna
- TLK KARKONOSZE Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- TLK KARPATY Gdynia GłÓwna - Zakopane/Krynica-Zdrój
- IC KONOPNICKA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC KORCZAK Warszawa Wschodnia - Łódź Fabryczna
- IC KORFANTY Katowice - Warszawa Wschodnia
- IC KRASIŃSKI Białystok - Wrocław Główny
- IC LAZUR Łódź Fabryczna - Gdynia Główna/UstkaMIAN
- IC LEŚMIAN Białystok - Łódź Fabryczna
- IC ŁĘCKA Warszawa Wschodnia - Łódź Fabryczna
- IC ŁUŻYCE Warszawa Wschodnia - Zgorzelec
- IC MAZURY Olsztyn Główny - Łódź Fabryczna
- IC MICKIEWICZ Białystok - Wrocław Główny
- IC NAŁKOWSAK Białystok - Wrocław Główny
- IC NAREW Białystok - Łódź Fabryczna
- IC OLEŃKA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC ORZESZKOWA Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- IC PARSĘTA Łódź Fabryczna - Kołobrzeg
- IC PILECKI Warszawa Wschodnia - Bielsko-Biała Główna
- IC POBRZEŻE Łódź Fabryczna - Kołobrzeg
- IC SKARBEK Olsztyn Główny - Racibórz
- IC SŁOWACKI Ełk - Wrocław Główny
- IC SŁOWINIEC Łódź Fabryczna - Gdynia Główna
- IC SŁUPIA Łódź Fabryczna - Kołobrzeg
- IC ŚNIEŻKA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny/Szklarska Poręba Górna
- IC TELIMENA Warszawa Wschodnia - Łódź Fabryczna
- IC TUWIM Warszawa Wschodnia - Łódź Fabryczna
- IC USZATEK Warszawa Wschodnia - Łódź Fabryczna
- IC WYBRZEŻE Łódź Fabryczna - Gdynia Główna
- IC ZOSIA Łódź Fabryczna - Gdynia Główna
- IC ŻEGLARZ Łódź Fabryczna - Gdynia Główna/Hel

A co z pociągiem IC PRZĄŚNICZKA oraz IC ESPERANTO (relacji Białystok - Łódź Fabryczna)? Przejedzie bez zatrzymania w Skierniewicach i Koluszkach?
Odpowiedz

Thumbs Up 
Po stokroć dziękuję Księdzu.
Czy mógłbym Cię jeszcze prosić o terminy kursowania z Wrocławia poc;
Wolin, Krakowianka, Zefir, Jamno. Dziękuję.
Odpowiedz

(22.07.2024, 21:49)Kristop napisał(a): Szanowny MISTRZU KSIĘDZU jeżeli moce twoje pozwolą, to proszę o Gliwice

GLIWICE
- EIP Gliwice - Gdynia Główna
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Główny - świnoujście
- IC FAŁAT Poznań Główny - Przemyśl Główny
- TLK FLISAK Gdynia Główna - Katowice
- IC GALICJA Przemyśl Głowny - Berlin HBF
- IC GÓRNIK Warszawa Wschodnia - Gliwice
- IC GWAREK Ustka/Słupsk - Katowice
- IC JAGIEŁŁO Gliwice - Lublin Główny
- IC KOSSAK Kołobrzeg - Kraków Główny
- IC KRAKOWIANKA Kołobrzeg - Kraków Główny
- IC ŁUKASIEWICZ Przemyśl Główny - Gliwice
- IC MALCZEWSKI Kołobrzeg - Kraków Główny
- IC MATEJKO Przemyśl Główny/Kraków Główny - Szczecin Główny
- IC MEHOFFER Przemyśl Główny - Zielona Góra Główna
- IC MORAVIA Katowice - Wien HBF
- IC ODRA Kraków Główny - Berlin HBF
- TLK OSTERWA Kraków Główny - Szczecin Główny
- TLK PIRAT Kołobrzeg - Petrovice u Karvine
- IC ROZEWIE Hel/Gdynia Głowna - Przemyśl Główny
- IC SIEMIRADZKI Przemyśl Główny - Wrocław Główny
- IC SKARBEK Olsztyn Główny - Racibórz
- TLK SPODEK Katowice - Poznań Główny
- TLK SUDETY Kraków Głowny - Jelenia Góra
- TLK SZCZELINIEC Kraków Głowny - Jelenia Góra
- IC SZKUNER Słupsk - Przemyśl Główny
- IC ŚLĄZAK Poznań Główny - Przemyśl Główny
- IC WAWEL Przemyśl Główny - Berlin HBF
- IC WOLIN Kraków Głowny - Świnoujście
- IC WYCZÓŁKOWSKI Przemyśl Główny - Szczecin Główny
- IC WYSPIAŃSKI Przemyśl Głowny - Wrocław Główny
- IC ZEFIR Ustka - Przemyśl Główny
Odpowiedz

Wolin jako dzienny to najlepsze rozwiązanie. Odjazd około 09:00 ze Świnoujścia i Kraków o 19:00, a w drugą stronę podobnie.
Odpowiedz

Ma ktoś przecieki na rozkład stacji gryfino?
Jak ktoś napisze to bardzo ale to bardzo dziękuję pozdrawiam
Odpowiedz

(23.07.2024, 08:38)abo napisał(a): Wolin jako dzienny to najlepsze rozwiązanie. Odjazd około 09:00 ze Świnoujścia i Kraków o 19:00, a w drugą stronę podobnie.

Jeśli chodzi o pociągi z południa Polski nad morze, to najlepszym rozwiązaniem są pociągi nocne, tylko dobrze robione. Z większą liczbą kuszetek i sypialnych w rozsądnych cenach. Jadąc przez cały dzień nad morze traci się ten dzień wypoczynku przy jednakowej liczbie noclegów. Jadąc przez noc w kuszetce/sypialnym ma się potem ten cały dzień nad morzem już dostępny. To oczywiście działa pod jednym warunkiem: kuszetka/sypialny musi być tańszy niż rezerwacja dodatkowego noclegu nad morzem. Dodatkowo pociągi nocne są bardzo dobrym rozwiązaniem na jednodniowe wycieczki. W Europie już widać renesans nocnych połączeń, a my dalej je skracamy (patrz: Karkonosze), odbieramy sypialne (patrz: Ustronie do Lublina) lub zmieniamy na dzienne...

Jeszcze 20 lat temu kursowały nocne ekspresy złożone wyłącznie z kuszetek i sypialnych, i miały obłożenie. Nie ma co się dziwić, że nocne połączenia nie są popularne, jeśli jedzie jeden drogi sypialny, który zapełnia się tuż po otwarciu sprzedaży, a reszta to stare przedziały. Musi być dobra oferta, a ludzie zaczną chętnie jeździć nocą, bo to najlepszy sposób przemieszczania się między dwoma krańcami kraju o wielkości Polski.
Odpowiedz

(23.07.2024, 09:45)bochr68 napisał(a):
(23.07.2024, 08:38)abo napisał(a): Wolin jako dzienny to najlepsze rozwiązanie. Odjazd około 09:00 ze Świnoujścia i Kraków o 19:00, a w drugą stronę podobnie.

Jeśli chodzi o pociągi z południa Polski nad morze, to najlepszym rozwiązaniem są pociągi nocne, tylko dobrze robione. Z większą liczbą kuszetek i sypialnych w rozsądnych cenach. Jadąc przez cały dzień nad morze traci się ten dzień wypoczynku przy jednakowej liczbie noclegów. Jadąc przez noc w kuszetce/sypialnym ma się potem ten cały dzień nad morzem już dostępny. To oczywiście działa pod jednym warunkiem: kuszetka/sypialny musi być tańszy niż rezerwacja dodatkowego noclegu nad morzem. Dodatkowo pociągi nocne są bardzo dobrym rozwiązaniem na jednodniowe wycieczki. W Europie już widać renesans nocnych połączeń, a my dalej je skracamy (patrz: Karkonosze), odbieramy sypialne (patrz: Ustronie do Lublina) lub zmieniamy na dzienne...

Jeszcze 20 lat temu kursowały nocne ekspresy złożone wyłącznie z kuszetek i sypialnych, i miały obłożenie. Nie ma co się dziwić, że nocne połączenia nie są popularne, jeśli jedzie jeden drogi sypialny, który zapełnia się tuż po otwarciu sprzedaży, a reszta to stare przedziały. Musi być dobra oferta, a ludzie zaczną chętnie jeździć nocą, bo to najlepszy sposób przemieszczania się między dwoma krańcami kraju o wielkości Polski.

Bzdety  Big Grin
Infrastruktura na 160 km/h, tabor też, a noc jest do spania, a nie tłuczenia się drogimi pociągami nocnymi. To nie czasy rozklekotanych torów, że jedzie się od 18:00 do 10:00 odcinek 600 km.
Jeśli można puścić szybki pociąg o 05:00, który dojedzie do celu na 14:30, to nie ma o czym dyskutować - przewaga dziennego w kosztach i komforcie jest niezaprzeczalna - 9,5 godziny potrzeba na przejechanie Przemyśl - Świnoujście, gdyby rzeczywiście nie traciło się czasu na bzdurne postoje służące wymianie lokomotyw i przełączaniu grup wagonów. Czas pojąć, że nocne powinny służyć wyłącznie przejazdom na dalekie odległości za granicę jako alternatywa dla kosztownych lotów, a nie tłuczenia się po trasach, które sztucznie trzeba wydłużać, bo by się zajechało do celu na 02:00. Niektórzy widać jeszcze mentalnie jedno PKP Big Grin
Odpowiedz

(23.07.2024, 10:08)abo napisał(a): Bzdety  Big Grin
Infrastruktura na 160 km/h, tabor też, a noc jest do spania, a nie tłuczenia się drogimi pociągami nocnymi. To nie czasy rozklekotanych torów, że jedzie się od 18:00 do 10:00 odcinek 600 km.
Jeśli można puścić szybki pociąg o 05:00, który dojedzie do celu na 14:30, to nie ma o czym dyskutować - przewaga dziennego w kosztach i komforcie jest niezaprzeczalna - 9,5 godziny potrzeba na przejechanie Przemyśl - Świnoujście, gdyby rzeczywiście nie traciło się czasu na bzdurne postoje służące wymianie lokomotyw i przełączaniu grup wagonów. Czas pojąć, że nocne powinny służyć wyłącznie przejazdom na dalekie odległości za granicę jako alternatywa dla kosztownych lotów, a nie tłuczenia się po trasach, które sztucznie trzeba wydłużać, bo by się zajechało do celu na 02:00. Niektórzy widać jeszcze mentalnie jedno PKP Big Grin

Nie mówię o tym, aby odbudowywać całą ofertę nocną sprzed 20 lat, bo rzeczywiście są tam niejednokrotnie relacje bezsensowne przy dzisiejszej infrastrukturze. Jednak nawet najszybszy pociąg wyjeżdżający rano nie dojedzie na rano, co najwyżej na południe lub wczesne popołudnie. Pierwszy EIP z Krakowa do Gdańska dojeżdża przed 11. Jeśli ktoś chce mieć cały dzień, albo jechać jeszcze gdzieś dalej, to już jest późno. Ja sam korzystałem wielokrotnie z połączenia nocnego z Krakowa do Iławy i potem przesiadki na wczesnoporanne REGIO do Olsztyna. Wskaż mi proszę pociąg dzienny z południa Polski, dzięki któremu w miejscach takich jak Olsztyn wysiądziesz w godzinach porannych i masz przed sobą cały dzień. Jestem za rozwojem dziennych połączeń z lepszymi czasami przejazdu, jednak nocne nie są od tego, żeby jechać najszybciej, lecz dostarczyć na drugi koniec kraju "na śniadanie". Jeśli szersza oferta dla pasażerów o różnych preferowanych porach przyjazdu to "mentalnie jedno PKP", to może rzeczywiście nim jestem Wink
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Rozkład jazdy 2025/2026 abo 3 3 122 27.12.2024, 10:12
Ostatni post: Kolejarz3
Lightbulb Rozkład jazdy 2023/2024 pasażerSzczecin 145 77 330 20.10.2024, 09:52
Ostatni post: myszka
Wink Rozkład jazdy PKP 2024/2025 Farynsk 0 444 20.10.2024, 09:35
Ostatni post: Farynsk
  Rozkład jazdy 2022/23 Adams 64 74 853 22.05.2023, 10:41
Ostatni post: Adams
  Rozkład jazdy 2021/2022 pasażerSzczecin 87 71 468 02.02.2022, 13:59
Ostatni post: Adams

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
10 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.