Liczba postów: 7
Liczba wątków: 1
Dołączył: 23.05.2023
Reputacja:
0
(19.07.2024, 13:31)ksiedzu napisał(a): (18.07.2024, 19:50)kryczens napisał(a): Księdzu jeszcze jedno ważne pytanie
Mógł byś podać Oławę , Strzelce Opolskie oraz Rybnik
I z połączeń Regionalnych mógł byś sprawdzić ile Par planuje Urząd Marszałkowski na lini 288 Nysa -Brzeg
W dni robocze oraz weekendy i czy widnieje gdzieś połączenie do Wrocławia ? z mojej strony to będzie wszystko i będę mega wdzięczny za informację bo Urząd Marszałkowski Opolski jest bardzo ciężko do współpracy i nic nie idzie się dowiedzieć ?
RYBNIK
- IC ARTUS Żywiec - Gdynia Główna
- IC HALNY Poznań Główny - Zakopane
- TLK PIRAT Kołobrzeg - Bielsko-Biała Główna (łącznik Gliwice - BB Gł.)
- IC POLONIA Warszawa Wschodnia - Wien HBF
- IC PORTA MORAVICA Przemyśl Główny - Graz HBF
- IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Główny - Świnoujście/Ustka
- IC SILESIA Warszawa Wschodnia - Praha HL.N.
- IC SOBIESKI Warszawa Wschodnia - Wien HBF
- IC SZYNDZIELNIA Żywiec - Gdynia Główna/Hel
- TLK WYDMY Bohumin - Łeba
OŁAWA I STRZELCE BYŁY WCZEŚNIEJ.
IC Przemyślanin od Września przejedzie przez stacje Rybnik bez zatrzymania, ogólnie pociag od stacji Opole do stacji Jaworzno nie zatrzyma sie nigdzie. powód braku zatrzymania w Rybniku jaki otrzymałem mailem od ICC to "bezpieczeństwo" ponieważ skład jest za długi na rybnickie perony. Pr.2 T.2 w rybniku ma 340m. , a powiedzmy Gliwice gdzie ten pociąg sie obecnie zatrzymuje najdluzszy peron ma 316m. Więc nie ma to całkowicie sensu.
Liczba postów: 30
Liczba wątków: 0
Dołączył: 14.05.2024
Reputacja:
2
(01.08.2024, 19:49)Kolejowy_Dominik_ napisał(a): (19.07.2024, 13:31)ksiedzu napisał(a): (18.07.2024, 19:50)kryczens napisał(a): Księdzu jeszcze jedno ważne pytanie
Mógł byś podać Oławę , Strzelce Opolskie oraz Rybnik
I z połączeń Regionalnych mógł byś sprawdzić ile Par planuje Urząd Marszałkowski na lini 288 Nysa -Brzeg
W dni robocze oraz weekendy i czy widnieje gdzieś połączenie do Wrocławia ? z mojej strony to będzie wszystko i będę mega wdzięczny za informację bo Urząd Marszałkowski Opolski jest bardzo ciężko do współpracy i nic nie idzie się dowiedzieć ?
RYBNIK
- IC ARTUS Żywiec - Gdynia Główna
- IC HALNY Poznań Główny - Zakopane
- TLK PIRAT Kołobrzeg - Bielsko-Biała Główna (łącznik Gliwice - BB Gł.)
- IC POLONIA Warszawa Wschodnia - Wien HBF
- IC PORTA MORAVICA Przemyśl Główny - Graz HBF
- IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Główny - Świnoujście/Ustka
- IC SILESIA Warszawa Wschodnia - Praha HL.N.
- IC SOBIESKI Warszawa Wschodnia - Wien HBF
- IC SZYNDZIELNIA Żywiec - Gdynia Główna/Hel
- TLK WYDMY Bohumin - Łeba
OŁAWA I STRZELCE BYŁY WCZEŚNIEJ.
IC Przemyślanin od Września przejedzie przez stacje Rybnik bez zatrzymania, ogólnie pociag od stacji Opole do stacji Jaworzno nie zatrzyma sie nigdzie. powód braku zatrzymania w Rybniku jaki otrzymałem mailem od ICC to "bezpieczeństwo" ponieważ skład jest za długi na rybnickie perony. Pr.2 T.2 w rybniku ma 340m. , a powiedzmy Gliwice gdzie ten pociąg sie obecnie zatrzymuje najdluzszy peron ma 316m. Więc nie ma to całkowicie sensu.
Trochę dziwne rzeczy piszesz bo dlaczego w zasadzie ma się zatrzymywać, jeżeli nie jest w rozkładzie 2023/2024... Będzie w rozkładzie 2024/2025 to będzie się zatrzymywał i w Rybniku i w Kędzierzynie Koźlu bo taką będzie miał trasę
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 0
Dołączył: 22.07.2024
Reputacja:
-1
Ksiedzu czy są jakieś nowości Koleje Dolnośląskie dla Jeleniej Góry i Szklarskiej Poręby Górnej?
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: 18.07.2024
Reputacja:
2
Witam ponownie Księdzu,
Dziękuję za podesłanie pociągów w Skoczowie, Nowej Dębie i BBG.
Dostałem plotki, że na Katowice Ligota ponownie będzie stawać PKP IC. Jezeli to prawda to mozna poprosic o składy ktore będą tam miec ph.
Pozdrawiam
Liczba postów: 122
Liczba wątków: 2
Dołączył: 02.08.2019
Reputacja:
2
Dzień dobry.
Drodzy kolejowi Parafianie, chciałbym poprosić o pisanie nazwy stacji kolejowej, która Was interesuje i o ile ta stacja nie była wcześniej wymieniona, to nasz Dostojny Ksiedzu Wam napisze. Inne zapytania są na tyle skomplikowane, że nie zawsze się da, toteż polecam zastosować się do powyższej wskazówki
Liczba postów: 1 712
Liczba wątków: 37
Dołączył: 28.10.2011
Reputacja:
8
(01.08.2024, 19:56)Kristop napisał(a): Trochę dziwne rzeczy piszesz bo dlaczego w zasadzie ma się zatrzymywać, jeżeli nie jest w rozkładzie 2023/2024... Będzie w rozkładzie 2024/2025 to będzie się zatrzymywał i w Rybniku i w Kędzierzynie Koźlu bo taką będzie miał trasę
No właśnie to jest dziwne, bo od grudnia ma mieć stałą trasę przez Kędzierzyn i Rybnik z oficjalnymi postojami, ale już teraz od września (w związku z rozpoczęciem remontu w Katowicach) pojedzie tą trasą tylko bez zatrzymania. IC tłumaczy się krótkimi peronami co jest tłumaczeniem debilnym, bo w Kędzierzynie perony do krótkich nie należą, a nawet jeśli w Rybniku jest za krótki (chociaż też miałbym wątpliwości) to są na to sposoby i jakoś od grudnia nie będzie stanowić to problemu. Po prostu niedorobienie mózgowe rozkładowców IC...
(01.08.2024, 19:56)flirtciarz napisał(a): Dostałem plotki, że na Katowice Ligota ponownie będzie stawać PKP IC.
Już teraz od września będą stawać PIAST i SIEMIRADZKI, które pojadą objazdem przez Kochłowice, Ligotę i Stawiska.
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 0
Dołączył: 18.07.2024
Reputacja:
0
(02.08.2024, 06:37)Kolejoman napisał(a): nawet jeśli w Rybniku jest za krótki (chociaż też miałbym wątpliwości) to są na to sposoby i jakoś od grudnia nie będzie stanowić to problemu. Po prostu niedorobienie mózgowe rozkładowców IC...
Przecież od lat są postoje pociągów na wielu stacjach ze zbyt krótkimi peronami. W obecnym RJP m.in. ostatnie wagony "Chopina" zostają poza peronami na CMK i w Miechowie, kojarzę też chyba komunikaty o wagonach poza peronem z długich sezonowców na LK9.
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 0
Dołączył: 17.02.2022
Reputacja:
0
Codzienny IC Pobrzeże nie mieści się w peronach na stacjach Legionowo, Nowy Dwór Mazowiecki, Mława, Prabuty.
IC Chopin do Warszawy dwa ostatnie wagony nie mieszczą się Czechowicach Dziedzicach.
IC Przemyślanin nie mieści się chociażby w Przeworsku.
Liczba postów: 30
Liczba wątków: 0
Dołączył: 14.05.2024
Reputacja:
2
(02.08.2024, 06:37)Kolejoman napisał(a): (01.08.2024, 19:56)Kristop napisał(a): Trochę dziwne rzeczy piszesz bo dlaczego w zasadzie ma się zatrzymywać, jeżeli nie jest w rozkładzie 2023/2024... Będzie w rozkładzie 2024/2025 to będzie się zatrzymywał i w Rybniku i w Kędzierzynie Koźlu bo taką będzie miał trasę
No właśnie to jest dziwne, bo od grudnia ma mieć stałą trasę przez Kędzierzyn i Rybnik z oficjalnymi postojami, ale już teraz od września (w związku z rozpoczęciem remontu w Katowicach) pojedzie tą trasą tylko bez zatrzymania. IC tłumaczy się krótkimi peronami co jest tłumaczeniem debilnym, bo w Kędzierzynie perony do krótkich nie należą, a nawet jeśli w Rybniku jest za krótki (chociaż też miałbym wątpliwości) to są na to sposoby i jakoś od grudnia nie będzie stanowić to problemu. Po prostu niedorobienie mózgowe rozkładowców IC...
(01.08.2024, 19:56)flirtciarz napisał(a): Dostałem plotki, że na Katowice Ligota ponownie będzie stawać PKP IC.
Już teraz od września będą stawać PIAST i SIEMIRADZKI, które pojadą objazdem przez Kochłowice, Ligotę i Stawiska.
Niekoniecznie musiała ci PKP INTERCITY odpisać, mogła być to sztuczna inteligencja ? a ona nie zawsze jest doskonała. By rozwiać twoje wątpliwości zasięgając informacji, otrzymałem odpowiedź iż narazie, nie są przewidywane postoje handlowe IC Przemyślanin na przystankach, w Rybniku i Kędzierzynie Koźlu z uwagi na trasę okrężną w tej relacji spowodowaną modernizacją węzła Katowickiego, również brakiem możliwości zakupu biletów z ww.miejscowości. Jednocześnie nie wykluczamy zmian w nie odległym terminie... Tak więc myślę, że trzeba mieć nadzieję, że może taka zmiana nastąpi przy okazji listopadowej korekty ?
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 0
Dołączył: 09.08.2023
Reputacja:
1
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: 25.04.2022
Reputacja:
0
Siemka, jak wygląda sytuacja z IC/TLK w Ostrowie Wlkp.? Widziałem, że niezły misz masz porobili.
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 0
Dołączył: 09.08.2023
Reputacja:
1
(02.08.2024, 22:51)kolej_to_pasja napisał(a): Siemka, jak wygląda sytuacja z IC/TLK w Ostrowie Wlkp.? Widziałem, że niezły misz masz porobili.
OSTRÓW WIELKOPOLSKI
- IC ASNYK Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC BACZYŃSKI Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC DĄBROWSKA Białystok - Wrocław Główny
- TLK KARKONOSZE Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- IC KRASIŃSKI Białystok - Wrocław Główny
- IC MICKIEWICZ Białystok - Wrocław Główny
- TLK MIECHOWITA Poznań Główny - Kraków Główny
- IC NAŁKOWSAK Białystok - Wrocław Główny
- TLK OSTERWA Kraków Główny - Szczecin Główny
- TLK PIRAT Kołobrzeg - Petrovice u Karvine
- IC PUŁASKI Poznań Główny - Kraków Główny
- IC SŁOWACKI Ełk - Wrocław Główny
- TLK SPODEK Katowice - Poznań Główny
- IC WYBICKI Poznań Główny - Kraków Główny
- IR Warszawa Wschodnia - Ostrów Wielkopolski
- IR LUTYNIA Warszawa Wschodnia - Poznań Główny
- IR PROSNA Warszawa Wschodnia - Poznań Główny
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 0
Dołączył: 21.02.2023
Reputacja:
0
Dzień dobry Księdzu
Mam pytanie - jak wygląda sytuacja z pociągami PKP Intercity na stacji Wrocław Nadodrze? Można orientacyjnie poprosić o godziny i które na składach wagonowych?
Z góry dziękuję
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: 11.02.2022
Reputacja:
1
Witam po dłuższej nieobecności.
Tak jak pisze Ksiedzu i jak mówią newsy prasowe RJ 2024/25 będzie już wyraźnie rozwojowy. W zasadzie jednym mankamentem jest brak wykorzystania możliwości modernizacyjnych magistrali E59 poprzez utworzenie stałego taktu. Ponadto jest tutaj też potencjał na łącznik do Porta Moravicy, który był planowany przez ÖBB w relacji Wiedeń - Wrocław. Po przywróceniu planu być może udałoby się rzeczywiście utworzyć porządny EC po całej E59, a takiego brakuje. O jestem w stanie zrozumieć zagęszczenie na ciągu Wrocław - Gdynia, to wszystko wskazuje na dołożenie tylko jednego pociągu na Wrocław - Kołobrzeg, co nie wyklucza możliwości dodania choćby dwóch par dziennych Wrocław - Poznań - Szczecin w wolnych slotach. Co do Baltic Express to gdzieś pod Lesznem niedawno sam widziałem czeski bardzo nowoczesny skład, więc można zacierać ręce.
Liczba postów: 468
Liczba wątków: 11
Dołączył: 17.09.2014
Reputacja:
7
Ten skład co widziałeś był na testach w Polsce, a na Baltic Express pojadą 3 czeskie wagony, może 4. Zwykłe wagony, nie Vectrain.
|