Liczba postów: 30
Liczba wątków: 0
Dołączył: 14.05.2024
Reputacja:
2
(02.09.2024, 08:17)abo napisał(a): Potwierdzam że dziura bo jak jechalem Danubiusem to plebs ukradł tablicę relacyjną w Kędziedzynie i nie moglem juz zrobic sobie przy niej zdjecia. Wkurzylem sie wtedy.
To miej pretensje do plebsa a nie wyskakuj że Kędzierzyn to dziura, no w ostateczności pewnie mniejsza niż twoja, skoro Foto Session Daniubus musiałeś robić aż w tej dziurze ?
Liczba postów: 30
Liczba wątków: 0
Dołączył: 14.05.2024
Reputacja:
2
(02.09.2024, 09:09)Kolejoman napisał(a): (01.09.2024, 19:15)wamp napisał(a): No musisz się chłopaku pogodzić, że Kędzierzyn to dziura która nie wygeneruje takiego popytu aby wydłużać czas przejazdu lub zwiększać koszta. Ciesz się, że masz tyle bo zawsze mógłbyś żyć z dwoma połączeniami na dobę.
Taaa, taka dziura, że co wysiadam ze SKARBKA to mimo późnej pory (23:00) wysiada ponad 50 osób. Do TLK SUDETY ostatnimi czasy już ledwo da się wejść, bo w Kędzierzynie zawsze czeka kilkadziesiąt osób (bardzo dobrze, że od października będzie wydłużony i zmieniony skład). Podobnie rzecz wygląda na ROZTOCZU. Dziurą to są Strzelce Opolskie, do których IC na siłę pcha większość pociągów, bo rajcują się, że można zaoszczędzić 5 minut.
Zgadzam się kolego... Dzisiejszy pierwszy kurs IC PRZEMYŚLANIN do Świnoujścia i Ustki i ponad 15 wsiadających pasażerów (a do tego cały skład zmieścił się na peronie 1+1a...żeby tylko nie było tylko o dziurach, to ze Strzelcami Opolskimi masz rację bo około 50 procent tamtejszych pasażerów to z Kędzierzyna i okolic (co potwierdza się regularnie). Od grudnia zacznie się to zmieniać na lepsze
Liczba postów: 30
Liczba wątków: 0
Dołączył: 14.05.2024
Reputacja:
2
(02.09.2024, 09:16)Kristop napisał(a): (02.09.2024, 09:09)Kolejoman napisał(a): (01.09.2024, 19:15)wamp napisał(a): No musisz się chłopaku pogodzić, że Kędzierzyn to dziura która nie wygeneruje takiego popytu aby wydłużać czas przejazdu lub zwiększać koszta. Ciesz się, że masz tyle bo zawsze mógłbyś żyć z dwoma połączeniami na dobę.
Taaa, taka dziura, że co wysiadam ze SKARBKA to mimo późnej pory (23:00) wysiada ponad 50 osób. Do TLK SUDETY ostatnimi czasy już ledwo da się wejść, bo w Kędzierzynie zawsze czeka kilkadziesiąt osób (bardzo dobrze, że od października będzie wydłużony i zmieniony skład). Podobnie rzecz wygląda na ROZTOCZU. Dziurą to są Strzelce Opolskie, do których IC na siłę pcha większość pociągów, bo rajcują się, że można zaoszczędzić 5 minut.
Zgadzam się kolego... Dzisiejszy pierwszy kurs IC PRZEMYŚLANIN do Świnoujścia i Ustki i ponad 15 wsiadających pasażerów (a do tego cały skład zmieścił się na peronie 1+1a...żeby tylko nie było tylko o dziurach, to ze Strzelcami Opolskimi masz rację bo około 50 procent tamtejszych pasażerów to z Kędzierzyna i okolic (co potwierdza się regularnie). Od grudnia zacznie się to zmieniać na lepsze
Ps. Już przez Kędzierzyn jest szybciej niż przez Strzelce Opolskie do Opola bo jest dopuszczenie do 160 km/h (IC ODRA I IC DANIUBUS)
Liczba postów: 1 712
Liczba wątków: 37
Dołączył: 28.10.2011
Reputacja:
8
(02.09.2024, 09:16)Kristop napisał(a): Zgadzam się kolego... Dzisiejszy pierwszy kurs IC PRZEMYŚLANIN do Świnoujścia i Ustki i ponad 15 wsiadających pasażerów (a do tego cały skład zmieścił się na peronie 1+1a...
Problemem jest raczej peron 4 w drugą stronę ale mają wdrożyć standardową procedurę dla postojów na krótkich peronach. Ok, ale to jest wątek o przyszłym rozkładzie, więc zostawmy temat aktualnego Przemyślanina. Co do ROZTOCZA to ja ciągle mam nadzieję, że jednak pojedzie coś do Raciborza (a przynajmniej takie plotki chodziły ostatnio od drużyny, że podobno Racibórz musi mieć taki pociąg ze względu na wykluczenie komunikacyjne). A nawet jeśli wywalą to według przecieków Księdza w podobnych godzinach ma jechać ROZEWIE przez Kędzierzyn. Co do Chełmońskiego to trochę się dublował z ODRĄ, zobaczymy jakie godziny będzie mieć ta nowa GALICJA. Przydałby się GWAREK ale ten akurat planują przez metropolię "Szczelce". Na Bielsko-Warszawa przez Kędzierzyn bym nie liczył, to już trochę za bardzo przekombinowane.
Liczba postów: 30
Liczba wątków: 0
Dołączył: 14.05.2024
Reputacja:
2
(02.09.2024, 09:24)Kolejoman napisał(a): (02.09.2024, 09:16)Kristop napisał(a): Zgadzam się kolego... Dzisiejszy pierwszy kurs IC PRZEMYŚLANIN do Świnoujścia i Ustki i ponad 15 wsiadających pasażerów (a do tego cały skład zmieścił się na peronie 1+1a...
Problemem jest raczej peron 4 w drugą stronę ale mają wdrożyć standardową procedurę dla postojów na krótkich peronach. Ok, ale to jest wątek o przyszłym rozkładzie, więc zostawmy temat aktualnego Przemyślanina. Co do ROZTOCZA to ja ciągle mam nadzieję, że jednak pojedzie coś do Raciborza (a przynajmniej takie plotki chodziły ostatnio od drużyny, że podobno Racibórz musi mieć taki pociąg ze względu na wykluczenie komunikacyjne). A nawet jeśli wywalą to według przecieków Księdza w podobnych godzinach ma jechać ROZEWIE przez Kędzierzyn. Co do Chełmońskiego to trochę się dublował z ODRĄ, zobaczymy jakie godziny będzie mieć ta nowa GALICJA. Przydałby się GWAREK ale ten akurat planują przez metropolię "Szczelce". Na Bielsko-Warszawa przez Kędzierzyn bym nie liczył, to już trochę za bardzo przekombinowane.
Galicja około 16 w Kędzierzynie, ROZEWIE ok. 22ej... Co do Lublina, to nie poddajemy i są pisma o pozostawienie tej relacji bo jest to powrót i nie logiczne jest zlikwidowanie tego połączenia po roku funkcjonowania w Kędzierzynie ... Słyszałem, że problem z Czechami był ale to przecież można dać zestaw trakcyjny do Raciborza albo przedłużyć IC Jagiełło, który pojawi się od 15 grudnia, do Raciborza też zespołem trakcyjnym... A co do Warszawy z Bielska lepsze, takie kombinowanie niż nic bo oprócz Skarbka rano, potem nie ma nic, do tego znika od grudnia Batory przez Racibórz
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 0
Dołączył: 18.07.2024
Reputacja:
0
(01.09.2024, 19:15)wamp napisał(a): No musisz się chłopaku pogodzić, że Kędzierzyn to dziura która nie wygeneruje takiego popytu aby wydłużać czas przejazdu lub zwiększać koszta. Ale przez Kędzierzyn jest właśnie szybciej po modernizacji linii do Opola. Przecież tamtędy jadą najszybsze pociągi, np. „Odra”.
Liczba postów: 122
Liczba wątków: 2
Dołączył: 02.08.2019
Reputacja:
2
Ja ustalilem żeby jazda byla przez Strzelce Opolskie, a przez Kedzirzyn głownie Bielsko-Biala. Tu chodzi o ofertę dla A4 konkurencyjną więc musi być przez Strzelce. Nie da się inaczej. Proste jak budowa cepa i jak to że Hetman musi wylecieć o czym pisalem dawno bo sam zalatwilem to.
Liczba postów: 30
Liczba wątków: 0
Dołączył: 14.05.2024
Reputacja:
2
(02.09.2024, 10:29)abo napisał(a): Ja ustalilem żeby jazda byla przez Strzelce Opolskie, a przez Kedzirzyn głownie Bielsko-Biala. Tu chodzi o ofertę dla A4 konkurencyjną więc musi być przez Strzelce. Nie da się inaczej. Proste jak budowa cepa i jak to że Hetman musi wylecieć o czym pisalem dawno bo sam zalatwilem to.
Dokładnie, to co pisałeś mówił mi kiedyś były pseudo minister Adamczyk... No ale on już był i wątpię by ponownie się pojawił w ministerstwie... Trasa przez Strzelce nie jest już szybszą od trasy przez Kędzierzyn. Skończyło się pisowskie blokowanie dopuszczenia 160 km/h kedzierzyńskiego odcinka i dostrzeżono również gdzie i kto kupował bilety na pociągi zatrzymujące się w Strzelcach. To tyle w temacie Panie szanowny
Liczba postów: 122
Liczba wątków: 2
Dołączył: 02.08.2019
Reputacja:
2
I tak oczkiem w głowie jest dla nich relacja Kraków - Wrocław a nie kedzierzyńskie Biłgoraje dlatego Hetman the end i fajnie. Dla takich jest regio do Opola czy Gliwic, ewentualnie Bogumin - Wrocław jak będzie Porta Moravica ktora ma być. I teraz dopiero dobranoc
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: 02.09.2024
Reputacja:
0
A jak wyglądają relacje Czechy/Austria - Polska?
Tzn. które pociągi przez Zebrzydowice, Wodzisław lub Racibórz?
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: 01.09.2024
Reputacja:
0
Może przeoczyłem, albo tego nie było. Jaki jest powód, że HAŃCZA nie pojedzie przez CMK? Może jest gdzieś dostępny rozkład jazdy? Byłoby ciekawie porównać czas, obecny i nowy rozkład jazdy...
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 0
Dołączył: 17.02.2022
Reputacja:
0
Czy można poznać informacje o jakich godzinach będzie kursował IC KORMORAN (Kraków – Olsztyn – Kraków)?
Liczba postów: 122
Liczba wątków: 2
Dołączył: 02.08.2019
Reputacja:
2
A więc już wszystkie relacje były omówione. Tak jak potwierdza Pan Adams.
Serdecznie dziękujemy Ksiedzu za wszystkie informacje. Ksiedzu - jesteś po prostu the best!
Liczba postów: 157
Liczba wątków: 6
Dołączył: 14.08.2018
Reputacja:
13
(03.09.2024, 05:07)Bartekpo napisał(a): Czy można poznać informacje o jakich godzinach będzie kursował IC KORMORAN (Kraków – Olsztyn – Kraków)?
Z Olsztyna po godzinie 7:30, przyjazd do Krakowa ok. 14:30
Z Krakowa po godzinie 13:00, a przyjazd do Olsztyna ok. 20:00
PS. Przypominam, że w Portalu Pasażera opublikowali rozkład roczny - 13 października 2023 r. Więc mam nadzieję, że w tym roku będzie wcześniej niż późno. Bądźmy jeszcze kawałek cierpliwi!
Liczba postów: 122
Liczba wątków: 2
Dołączył: 02.08.2019
Reputacja:
2
Ja właśnie zwracam się z uprzejmą prośbą, PasażeruSzczecin, żebyś dał nam znać jak zobaczysz że na Portalu Pasażera lub Google Maps jest już rozład. Ważne że moje pomysly wejdą w życie i będzie duzo dobrej kolei
|