Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei
Pracownik PKP PLK - kolejarz, czy już nie? - Wersja do druku

+- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl)
+-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html)
+--- Dział: NAUKA I PRACA NA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-19.html)
+--- Wątek: Pracownik PKP PLK - kolejarz, czy już nie? (/thread-3306.html)

Strony: 1 2


- loony - 30.03.2013

Skoro już odgrzebaliśmy temat... nie mogę się powstrzymać przed komentarzem: od kiedy pracownik PLK to kolejarz? ;-D


- rustsaltz - 31.03.2013

A kim jest? Cukiernikiem?


- przewoz - 31.03.2013

A w ogóle w jakich dostają i jacy? Na pewno wszyscy nie dostają w budżetówce, na pewno...


- rustsaltz - 31.03.2013

Warsztat ma niedziele płatne 100%, ekstra dodatków niet.


- loony - 01.04.2013

rustsaltz napisał(a):A kim jest? Cukiernikiem?
Skoro już podałeś przykład - to tak jakbym mówił, że jestem piekarzem, będąc kierowcą busa rozwożącym chleb po sklepach.


- rustsaltz - 01.04.2013

To kto jest kolejarzem, jeżeli nie jest nim pracownik PKP PLK?


- mikrobart - 01.04.2013

loony napisał(a):od kiedy pracownik PLK to kolejarz?
Wybacz, ale brednie opowiadasz okropne ;-)

Przypominam, że nie o tym jest ten temat.


- Ariel Ciechańsk - 01.04.2013

loony napisał(a):Skoro już podałeś przykład - to tak jakbym mówił, że jestem piekarzem, będąc kierowcą busa rozwożącym chleb po sklepach.

No cóż... Twój brak wiedzy jest tu jeszcze bardziej rażący niż w przypadku szopy w Wolsztynie. Można się kłócić, czy urzędnik pracujący na kolei jest kolejarzem, ale myślę, że co do wszelakich służb eksploatacyjnych w tym inżynierii ruchu czy służb utrzymania w PKP PLK nie powinno być żadnych wątpliwości. Do książek marsz Panie Przyszły Redaktorze!!


- loony - 01.04.2013

Ariel Ciechańsk, właśnie o biurwach mówię.


- rustsaltz - 01.04.2013

Biura nie pracują w niedziele...


- Ariel Ciechańsk - 01.04.2013