Oznaczenie zakładu wykonującego naprawę rewizyjną EZT - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: TABOR KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-8.html) +---- Dział: ZESPOŁY TRAKCYJNE (https://www.forumkolejowe.pl/forum-88.html) +---- Wątek: Oznaczenie zakładu wykonującego naprawę rewizyjną EZT (/thread-1064.html) |
Oznaczenie zakładu wykonującego naprawę rewizyjną EZT - mikrobart - 29.05.2011 Dwa, małe pytania: 1. Na pudle EN57 często w miejscu wykonawcy naprawy rewizyjnej pojawia się numer "911", zapewne to kod któregoś z zakładów naprawczych - którego? 2. Skąd czerpać dane o dacie i miejscu naprawy rewizyjnej, jeśli tych informacji nie ma na pudle EZT, w rejonie czoła pociągu? Widziałem już kilka jednostek pozbawionych oznaczeń - całkowicie się z nich rezygnuje? - rustsaltz - 29.05.2011 1. ZNTK Mińsk Maz. 2. Z członu środkowego Wodzu . Jak nie ma to można jeszcze na upartego sprawdzić w książce maszyny, ale wymaga to dobrej argumentacji. - mikrobart - 29.05.2011 rustsaltz, w tym rzecz, że na członach s też nie znalazłem stosownej informacji - trafiłem już kilka EN57, na których żadnej informacji nie było. Dodam tylko po cichu, że zaczynajcie zbierać informacje o taborze, datach napraw rewizyjnych, miejscach stacjonowania itp. Zaprawdę powiadam, że to się niedługo bardzo przyda ;-) - rustsaltz - 29.05.2011 W tego typu sytuacjach-albo rozmawiać, albo poczekać aż naniosą Cytat:Zaprawdę powiadam, że to się niedługo bardzo przyda ;-)A coś konkretnego? - alojz - 20.08.2011 911, Bg - Pesa 914, NS - Newag 915, Op - TS Opole 917, Wr - ZNTK Oleśnica 924, MM - ZNTK Mińsk Mazowiecki - przem710 - 20.08.2011 Masz tego więcej?Takie oznaczenia spotykam tylko na EZT, na lokomotywach jeszcze nie widziałem tego rozwiązania. Na EZT zauważyłem również zmianę oznaczeń napraw, np nie piszą już "naprawa rewizyjna" tylko "poziom utrzymania P4". - alojz - 20.08.2011 PR Łódź - Idzikowice (PR) IDZ - Idzikowice (PKP IC) WGr - Warszawa Grochów (PKP IC) 930, FPS - FPS ;-) A tych nie jestem pewien: 916, Os - Wagon Ostrów Wielkopolski 2000 - PR Katowice 2002 - PR Gdynia (Chojnice?) Jak ktoś wie więcej to niech sie podzieli. Ostatnio np. widziałem na kiblu PRów kod 913, ale nie mam pojecia co to (podejrzewam Remtrak Toruń). Opis "Czwarty (piąty) poziom utrzymania" stosowany jest na kiblach Kolei Mazowieckich. W PRach dalej jest "Napr. rew." "Napr. gł." - przem710 - 20.08.2011 Jeżeli chodzi o poziomy utrzymania więcej informacji znajdziecie tutaj: http://skm.bip.um.warszawa.pl/NR/rdonly ... U19WE1.pdf Dokładnie od strony 18, lecz to jet dokumentacja dla 19WE, dla EN57 wygląda to nieco inaczej. Może ktoś dysponuję taką dokumentacją dla "kibelków". Stopnie utrzymania stosuje również SKM trójmiasto. - alojz - 20.08.2011 DTSU trójmiejskich EN57: http://www.skm.pkp.pl/uploads/tx_przeta ... owa_02.zip - przewoz - 20.08.2011 przem710 napisał(a):Stopnie utrzymania stosuje również SKM trójmiasto. "stopnie utrzymania" stosują wszyscy. A kwestia opisów na pudłach, to kwestia wymagań. P5 - naprawa główna, P4 - naprawa rewizyjna (po 400 tys km +/-10% dla EN57) P3 - przegląd duży (200 tys km) P2 - przegląd okresowy P1 - przegląd kontrolny Dla każdego pojazdu schemat wygląda tak samo, tylko kwestia co ile. Nowsze pojazdy mają rzadziej przeglądy. - przem710 - 20.08.2011 Cytat:A kwestia opisów na pudłach, to kwestia wymagań. UTK, czy samowolka ? - przewoz - 04.09.2011 Raczej nie samowolka, bo jednak każdy pojazd to ma (zagraniczne też). Ale szczerzę przyznam - nie wiem. Może norma PKP któraś albo UIC. Raczej UIC. |