Modernizacja linii kolejowej Gdańsk Główny-Stargard Szczeciński - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: INFRASTRUKTURA I RUCH KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-66.html) +---- Dział: INFRASTRUKTURA KOLEJOWA, MODERNIZACJE, REMONTY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-89.html) +---- Wątek: Modernizacja linii kolejowej Gdańsk Główny-Stargard Szczeciński (/thread-1251.html) |
Modernizacja linii kolejowej Gdańsk Główny-Stargard Szczeciń - Virakocha - 25.07.2011 Prace na linii Gdańsk – Stargard Szczeciński 7 lipca 2011 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Szczecinie i firma Schweerbau GmbH & Co. KG Bauunternehmen zawarły umowę na opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robot budowlanych realizowanych w ramach zadania „ Likwidacja stacji Sycewice oraz posterunku dróżnika przejazdowego na linii kolejowej Nr 202 Gdańsk – Stargard Szczeciński z zamianą na przystanek osobowy”. W imieniu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. umowę podpisali: Józef Matuszczak - dyrektor Oddziału Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK S.A. w Szczecinie i Andrzej Piechocki - zastępca dyrektora, natomiast ze strony wykonawcy Schweerbau GmbH & Co. KG Bauunternehmen Krzysztof Kraszewski – pełnomocnik. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robot budowlanych polegających na likwidacji stacji Sycewice oraz posterunku dróżnika przejazdowego z zamianą na przystanek osobowy. W ramach przedsięwzięcia zostanie zmodernizowana nawierzchnia kolejowa na długości 266 m, zlikwidowane dwa rozjazdy, zabudowane urządzenia samoczynnej sygnalizacji przejazdowej kat. „B” (sygnalizacja świetlna i dźwiękowa oraz półrogatki) wraz z modernizacją nawierzchni na przejeździe. Przy torze nr 1 zostanie zbudowany peron jednokrawędziowy o długości 200 m i wysokości 0,55 m z nawierzchnią wykonaną z polbruku i płyt peronowych z pasem bezpieczeństwa przystosowanym dla ludzi niewidomych i niedowidzących. Na peronie ustawione zostaną trzy nowe tablice z nazwą przystanku oraz zmodernizowane będzie oświetlenie. W ramach inwestycji wartej 3.251.628 zł zlikwidowane zostaną dotychczasowe ograniczenia prędkości i podniesiona będzie rozkładową prędkość dla pociągów pasażerskich do 120 km/h. Zakończenie prac planowane jest na 30 listopada 2011r. Źródło: Rynek Kolejowy - Obleśny Szczur - 25.07.2011 Zaraz, zaraz, czy ja dobrze czytam? Virakocha napisał(a):W ramach przedsiêwziêcia zostanie zmodernizowana nawierzchnia kolejowa na d³ugo¶ci 266 m, zlikwidowane dwa rozjazdy, zabudowane urz±dzenia samoczynnej sygnalizacji przejazdowej kat. „B” (sygnalizacja ¶wietlna i d¼wiêkowa oraz pó³rogatki) wraz z modernizacj± nawierzchni na przeje¼dzie.oraz Virakocha napisał(a):peron jednokrawêdziowy o d³ugo¶ci 200 m i wysoko¶ci 0,55 m z nawierzchni± wykonan± z polbruku i p³yt peronowych z pasem bezpieczeñstwa przystosowanym dla ludzi niewidomych i niedowidz±cych. Na peronie ustawione zostan± trzy nowe tablice z nazw± przystanku oraz zmodernizowane bêdzie o¶wietlenie.daje nam Virakocha napisał(a):inwestycji wartej 3.251.628 z³3 miliony za kawa³ek peronu? :-| |