Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei
Modernizacja linii kolejowej Gdańsk Główny-Stargard Szczeciński - Wersja do druku

+- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl)
+-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html)
+--- Dział: INFRASTRUKTURA I RUCH KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-66.html)
+---- Dział: INFRASTRUKTURA KOLEJOWA, MODERNIZACJE, REMONTY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-89.html)
+---- Wątek: Modernizacja linii kolejowej Gdańsk Główny-Stargard Szczeciński (/thread-1251.html)



Modernizacja linii kolejowej Gdańsk Główny-Stargard Szczeciń - Virakocha - 25.07.2011

Prace na linii Gdańsk – Stargard Szczeciński

7 lipca 2011 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Szczecinie i firma Schweerbau GmbH & Co. KG Bauunternehmen zawarły umowę na opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robot budowlanych realizowanych w ramach zadania „ Likwidacja stacji Sycewice oraz posterunku dróżnika przejazdowego na linii kolejowej Nr 202 Gdańsk – Stargard Szczeciński z zamianą na przystanek osobowy”.

W imieniu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. umowę podpisali: Józef Matuszczak - dyrektor Oddziału Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK S.A. w Szczecinie i Andrzej Piechocki - zastępca dyrektora, natomiast ze strony wykonawcy Schweerbau GmbH & Co. KG Bauunternehmen Krzysztof Kraszewski – pełnomocnik.

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robot budowlanych polegających na likwidacji stacji Sycewice oraz posterunku dróżnika przejazdowego z zamianą na przystanek osobowy. W ramach przedsięwzięcia zostanie zmodernizowana nawierzchnia kolejowa na długości 266 m, zlikwidowane dwa rozjazdy, zabudowane urządzenia samoczynnej sygnalizacji przejazdowej kat. „B” (sygnalizacja świetlna i dźwiękowa oraz półrogatki) wraz z modernizacją nawierzchni na przejeździe.

Przy torze nr 1 zostanie zbudowany peron jednokrawędziowy o długości 200 m i wysokości 0,55 m z nawierzchnią wykonaną z polbruku i płyt peronowych z pasem bezpieczeństwa przystosowanym dla ludzi niewidomych i niedowidzących. Na peronie ustawione zostaną trzy nowe tablice z nazwą przystanku oraz zmodernizowane będzie oświetlenie.

W ramach inwestycji wartej 3.251.628 zł zlikwidowane zostaną dotychczasowe ograniczenia prędkości i podniesiona będzie rozkładową prędkość dla pociągów pasażerskich do 120 km/h.

Zakończenie prac planowane jest na 30 listopada 2011r.

Źródło: Rynek Kolejowy


- Obleśny Szczur - 25.07.2011

Zaraz, zaraz, czy ja dobrze czytam?
Virakocha napisał(a):W ramach przedsiêwziêcia zostanie zmodernizowana nawierzchnia kolejowa na d³ugo¶ci 266 m, zlikwidowane dwa rozjazdy, zabudowane urz±dzenia samoczynnej sygnalizacji przejazdowej kat. „B” (sygnalizacja ¶wietlna i d¼wiêkowa oraz pó³rogatki) wraz z modernizacj± nawierzchni na przeje¼dzie.
oraz
Virakocha napisał(a):peron jednokrawêdziowy o d³ugo¶ci 200 m i wysoko¶ci 0,55 m z nawierzchni± wykonan± z polbruku i p³yt peronowych z pasem bezpieczeñstwa przystosowanym dla ludzi niewidomych i niedowidz±cych. Na peronie ustawione zostan± trzy nowe tablice z nazw± przystanku oraz zmodernizowane bêdzie o¶wietlenie.
daje nam
Virakocha napisał(a):inwestycji wartej 3.251.628 z³
3 miliony za kawa³ek peronu? :-|