Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei
Likwidacja linii do 2015 roku - Wersja do druku

+- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl)
+-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html)
+--- Dział: INFRASTRUKTURA I RUCH KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-66.html)
+---- Dział: INFRASTRUKTURA KOLEJOWA, MODERNIZACJE, REMONTY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-89.html)
+---- Wątek: Likwidacja linii do 2015 roku (/thread-126.html)

Strony: 1 2


Likwidacja linii do 2015 roku - Virakocha - 18.06.2010

PLK Chce zamknąć do 2015 3479 km linii, w tym Wolsztyniankę, Oleśnica- Chojnice, część Odrzanki i inne pomniejsze linie. Co panowie i panie na to. Podyskutujmy


- Lutek - 18.06.2010

Jakieś info skąd ta wiadomość?

Coś znalazłem w internecie i jak już to mowa jest o zamknięciu odcinka między Krotoszynem a Oleśnicą.

http://infobus.pl/files/24194/do_zamknicia_760.jpg


- mikrobart - 18.06.2010

Virakocha napisał(a):w tym Wolsztyniankę
Która to linia? Poznań - Wolsztyn?

Wiadomo było, że PLK długo bez zamykania nie wytrzyma, zobaczcie tylko na mapy sieci kolejowej sprzed 40-30 lat, a zobaczcie na te teraz. Aż żal się robi na sercu.


- Ojro - 18.06.2010

Tia, a potem zostanie tylko CMK, E20 i to ich okichane KDP. PRka zostanie zgladzona, IC przejmie wszysciutenko, wykosi polaczenia regionalne, zostawi EICy i inne pierdoly i wszyscy zrezygnuja z kolei. A potem zarzad IC bedzie plakal bo nie bedzie kasiory na utrzymanie i upadna.


- mikrobart - 18.06.2010

Ojro, prędzej IC zostanie wykupione przez DB ;-) A dlaczego PR ma być zgładzone? Zamykanie lokalnych linii, które PR przynoszą często straty wcale nie działa na niekorzyść firmy, tylko na niekorzyść nas, pasażerów.


- TOMEKKOT - 18.06.2010

Virakocha napisał(a):PLK Chce zamknąć do 2015 3479 km linii, w tym Wolsztyniankę
To jest przecie jakaś kompletna bzdura! Nie po to to PLK będzie modernizować całkowicie D29 357 pod 100km/h za 118 632 439,73 zł, aby później za 4lata ją zamknąć! W dodatku rzekomo w tamtym czasie miało być by całe KW które wątpię aby wyraziły chęć na zamknięcie danej linii. Tak samo widzę ze na czerwono jest D29 356 na której remont zostanie wyłożone jeszcze więcej budżetu! coś mi tu w ogóle nie pasuje..,


- mikrobart - 18.06.2010

Mi też to nie pasowało, przecież nikt nie pozwoliłby na zamknięcie linii do Wolsztyna.

Virakocha, skąd masz te informacje?


- Lutek - 18.06.2010

Ja bym się opanował w komentowaniu. Wg mnie to to są jakieś brednie, ktoś tu kogoś straszy i wprowadza chaos. Jakoś nie wierzę że 356 ulegnie zamknięciu szczególnie, że szykowany jest remont tej linii na pewnym odcinku. Z drugiej strony od kilku lat szykowana jest reaktywacja 281 na odcinku Nakło- Kcynia. To samo tyczy się odcinka Bydgoszcz- Szubin- Kcynia chociaż tutaj sprawa wydaje się być bardziej skomplikowana. Zamknięcie nawet odcinka na 281 to chyba złe rozwiązanie, nie wspominając już o tej kresce na linii Kościerzyna - Chojnice i Szczecinek - Chojnice...


- Virakocha - 18.06.2010

http://www.jaslonet.pl/aktualnosci/jasi ... ,1799.html

tam jest dokument z którego poszło to info


- Lutek - 18.06.2010

Info jest z 11-01-2010 co nie zmienia faktu, że napisane tam są wg mnie totalne brednie ( chodzi o zamknięcie 281 i 356 ).
Dodam jeszcze od siebie, że to jest śmieszne. PLK rozpisuje przetargi na modernizację linii 356 na odcinku wiadomym, ale z drugiej strony przeznaczają ten odcinek do zamknięcia- niezły bajzel ;]


- TOMEKKOT - 18.06.2010

Tu o tym jest więcej:
http://www.siskom.waw.pl/komunikacja/kolej/PLK_stan_infrastruktury.pdf
Jakieś to wszystko dziwne i na wyrost. Bez Komentarza.


- Adolf Hitler - 19.06.2010

Nie ma autostrad a tu jeszcze linie kolejowe do likwidacji. To paranoja. Skoro państwo nie chce tych linii utrzymać to może odsprzedać prywatnemu inwestorowi


- mikrobart - 19.06.2010

Adolf Hitler napisał(a):to może odsprzedać prywatnemu inwestorowi
To chyba niemożliwe z prawnego punktu widzenia, zresztą kto by chciał kupić lokalne linie i uruchomić na nim przewozy, do których nie dostawałby państwowych dotacji.


- Alex - 19.06.2010

Chełm - Dorohusk do zamknięcia? a międzynarodowe którędy?


- TOMEKKOT - 19.06.2010

No ja ciągle mówię że to jakieś fałsze, bzdety, no bo teraz mamy na Osthabnie 100km/h a za 5 lat ma niby być poniżej 40km/h?! A i tak największym kłamstwem dla mnie jest że linie 356 oraz 357 miały by niby zostać zamknięte.. Czyli podsumowując wypada powiedzieć że w prezentacji jak już powinien być rok 2115 a nie 2015.