Portal Dworzecpolski.pl - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: DWORCE, STACJE I PRZYSTANKI KOLEJOWE (https://www.forumkolejowe.pl/forum-13.html) +--- Wątek: Portal Dworzecpolski.pl (/thread-1338.html) Strony:
1
2
|
Portal Dworzecpolski.pl - mikrobart - 30.08.2011 Dzisiaj ruszył portal <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.dworzecpolski.pl">www.dworzecpolski.pl</a><!-- w --> Strona wygląda całkiem ciekawie, informacji na niej sporo - mamy jakieś sugestie do jej twórców? - Tet - 30.08.2011 Jest pare niedociągnięć, jednak sądzę że szybko znikną. Na przykład podstrona "Fotoplastikon" nie ładuje stylów a miniaturki zdjęć w Infomacie mają zły adres do większej wersji i odsyłają do nikąd. Podoba mi się ilość informacji i rozbudowana podstrona "kontakt", może jak napiszę maila dot. omawianego kilka tygodni temu zakazu fotografowania na konkretny adres to ktoś raczy odpisać. Podsumowując, podoba mi się :-) - Obleśny Szczur - 30.08.2011 Twórcy na pewno nie wiedz± co to jest poprawny kod -> http://validator.w3.org/check?uri=http% ... ne&group=0 - Tet - 01.09.2011 No bez przesady Szczur ;-) http://validator.w3.org/check?uri=www.forumkolejowe.pl&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0 - mikrobart - 01.09.2011 Dla mnie, laika, to najmniej ważne - strona działa, nie krzaczy się. Wolę oceniać wartość merytoryczną i nalegam, żeby szczególniej zająć się właśnie tą kwestią. - przem710 - 01.09.2011 My nie tworzyliśmy kodu forum ;-) 107 remontowanych dworców w Polsce - pitagoras23 - 31.10.2011 Na portalu w dniu dzisiejszym pokazał się bardzo fajny artykuł: Nabrałem wiary w powodzenie tego projektu po niedzielnych odwiedzinach na budowie dworca w Poznaniu. Robi się! Widać efekty! I choć to dopiero pierwsze elementy konstrukcyjne, choć dojrzeć można zaledwie zarys budynku, jest nadzieja… O inne modernizacje obawiam się mniej. Po dziesięciu miesiącach 2011 roku warto pokusić się o pierwsze podsumowania. Co się udaje, co idzie gorzej? Przede wszystkim widać wielką mobilizację, a dotyczy to nie tylko dworców szykowanych na Euro 2012. Niewątpliwie jedną z największych budów w Polsce jest teraz modernizacja Dworca Głównego we Wrocławiu, na której przez 24 godziny na dobę pracuje kilkuset robotników budowlanych. Ten dworzec to wielkie wyzwanie i wielka niewiadoma zarazem, zwłaszcza w kontekście dziesiątek odkryć konserwatorskich i tysięcy problemów technicznych, które rodzi inwestycja w przestrzeni półtorawiekowego obiektu. Podobnie jest na budowie dworca w Katowicach, realizowanej w ścisłym centrum miasta, z wieloma komplikacjami, i nieco z innych powodów – w Poznaniu, gdzie spóźnieni jesteśmy dzięki opieszałości lokalnych urzędników. źródło: www.dworzecpolski.pl - mikrobart - 31.10.2011 Może zostałem omotany przez Jacka Prześlugę, ale wydaje mi się, że to wizjoner i rzeczywiście zależy mu na dobru kolei - w tym wypadku dworców. Nikt nie odmówi mu skuteczności - efekty są wymierne, bywam w Lesznie, co kilka dni jestem w rejonach głównego dworca Wrocławia, często korzystam z dworca Wrocław Mikołajów - one pięknieją lub już wypiękniały, brawo! Szkoda tylko, że tak bardzo widać podział na spółki - dworzec w Lesznie i okropna granica, gdzie zaczynają się obskurne perony, to samo na Mikołajowie. - przem710 - 31.10.2011 Dlatego dworzec polski powinien być właścicielem całego dworca włącznie z peronami, bo potem tworzą się takie absurdy. Piękny dworzec a na peronach bieda z nędzą. - pitagoras23 - 31.10.2011 To jest ten ból i największym niewybaczalnym błędem jest, że PLK się nie chce zgodzić na remonty peronów wraz z torami. Od razu byłoby piękniej, nawet jeżeli zaraz za stacją byłyby stare tory z drewnianymi podkładami. On mógłby pieścić ważniejsze stanowisko na naszej kolei podobnie jak Pan Massel moim zdaniem. - Ostrowianin - 31.10.2011 przem710, No przykład mamy w Ostrowie. Dworzec zrobiony, piękny, nowoczesny. A z peronów zostanie tylko zrobiony peron 1, a 2 i 3 zostanie nietknięty, a latem gdy pada deszcz, z tego dach po prostu leje się, gdyż te drewniane belki mają już swoje lata - mikrobart - 31.10.2011 Zobaczcie, jaka żenada będzie, gdy do Polski zjadą turyści i kibice - wchodzą na dworzec - cud, miód, orzeszki, potem wychodzi na peron i... To samo dzieje się w odwrotnych sytuacjach - linia jest remontowana, perony pięknieją a kilka metrów dalej zostaje obskurny budynek dworcowy. - przem710 - 31.10.2011 Jeżeli chodzi o torowisko to żeby chociaż nie było zarośnięte, to nie wymaga olbrzymiego nakładu pracy i funduszy. - Ostrowianin - 31.10.2011 mikrobart, No to jest Polska. Co z tego, że PKP Intercity zrobi na glanc wagony, będą po modernizacji, odświeżone, czysta itd, jak pojadą z zawrotną prędkością jak np na Śląsku i zatrzymają się na jakieś stacji rodem z PRLu - pitagoras23 - 31.10.2011 Wszystko to wymaga czasu i mnóstwo pieniędzy, ale przede wszystkim pomyślunku, że jak już robić to wszystko od razu a nie kawałkami i później na następną rzecz czekać latami... |