![]() |
Superwizjer TVN o kolei - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: KOLEJ HOBBYSTYCZNIE (https://www.forumkolejowe.pl/forum-96.html) +--- Dział: LITERATURA, MEDIA I STRONY KOLEJOWE (https://www.forumkolejowe.pl/forum-21.html) +--- Wątek: Superwizjer TVN o kolei (/thread-1424.html) Strony:
1
2
|
Superwizjer TVN o kolei - Wilczanka - 03.10.2011 Zapowiada się ciekawie -> http://superwizjer.tvn.pl/52344,tajne-f ... lnosc.html - ET40 - 03.10.2011 Zajeżdża mi to szukaniem na siłę sensacji, ale obejrzę. - przem710 - 04.10.2011 Od dawna wiadomo że KolejTV jest wspierana przez grupę PKP, no i co w tym złego? DB również wspiera bahnTV i nikt nie krzyczy. TVN szuka sensacji na siłę, to będzie tani materiał z którego i tak nic nie wyniknie. Niech TVN weźmie się za naprawdę ważne tematy, niech dobiera się do polityków, pomaga biednym itp. Telewizja i tak na kolei nie pozostawia suchej nitki zawsze stara się wykorzystać maksymalnie każde najmniejsze potknięcie polskiej kolei. - pitagoras23 - 04.10.2011 Tutaj jedynie do czego może się TVN dobrać to sprawa Grabarczyka i jego wina za obecną sytuację. W sumie dziwi fakt, że przez całą kampanię siedzi cicho. - ET40 - 04.10.2011 A mnie wcale nie dziwi, ale wstrzymam się od komentarza, ponieważ nie chcę rozpoczynać żadnej dyskusji o podłożu politycznym na ten temat ;-) - Emil Sawicki - 04.10.2011 przem710 napisał(a):Niech TVN weźmie się za naprawdę ważne tematy Może i powinni, ale na pewno nie interesuje ich kolej ani dobro pasażerów. Gdy sezonowe pociągi były przepełnione i stało się po 8 - 12 godzin (w nocy, w korytarzu/przedziale/kiblu), dzwoniłem do kilku stacji telewizyjnych, a nawet do gazety, żeby zainteresowały się losem podróżnych. Można było zrobić reportaż pokazujący prawdę o patologii panującej w PKP IC. Chyba jednak uznano, że temat nie jest zbyt sensacyjny, oraz, że prawda mogłaby komuś zaszkodzić. - pitagoras23 - 04.10.2011 Cóż obejrzałem program i sądzę, że i tak nic on nie da. Pociągi jak były brudne tak będą. Jak się spóźniają i jadą wolno tak jeździć wolno będą. Jak trasy drugiej kategorii są pomijane tak będą nadal. Jedyne z czym się zgodzę to publiczna krytyka KOLEJ.TV. Ta telewizja informuje w 90% o Warszawie więc ja nie wiem co się dzieje w moim województwie, no poza Poznaniem. Mam już dość słuchania o SKM Warszawa, o remoncie CMK i E - 65. - ET40 - 04.10.2011 Ciekawe skąd wzięto obliczenia na temat kosztów wyprodukowania odcinka "KolejTV". Nic nowego się nie dowiedziałem z reportażu, kilka kwestii wyolbrzymiono, cieszy mnie jednak, że w końcu poruszono w środkach masowego przekazu problem rozbicia PKP na spółki. - Mika - 05.10.2011 ET40 napisał(a):Ciekawe skąd wzięto obliczenia na temat kosztów wyprodukowania odcinka "KolejTV".Dokładnie to samo mi przyszło na myśl :-) Uśmiałem się tylko gdy lektor mówił, że gdyby chciał wymienić wszystkie spółki nie starczyłoby im czasu w programie. A u dołu ekranu przebłysk: CTL etc. ;-D Superwizjer: Ile kosztuje kolejowa telewizja? To tajemnica - pitagoras23 - 05.10.2011 Kiepski stan torów kolejowych, spóźniające się pociągi, rozdrobnienie na dziesiątki spółek kolejowych z własnymi zarządami i radami nadzorczymi - taki jest obraz kolei, jaki wyłania się z jednego z ostatnich wydań magazynu Superwizjer telewizji TVN. Tymczasem PKP PLK przeznacza spore środki finansowe na kolejową telewizję, o istnieniu której pasażer nie ma pojęcia - zauważają dziennikarze. Jak z problemami na kolei próbują sobie poradzić dyrektorzy spółek? "Czy organizowane przez nich konkursy piosenek dla dzieci, wybory człowieka kolei, zawody piłkarskie, wysokobudżetowe akcje marketingowe i miliony wydane na innowacyjne projekty- pomogą zmienić nadszarpnięty wizerunek kolei? A może spółka zyska nowych klientów dzięki obiektywnej alternatywie dla tradycyjnych mediów? Niewiele osób bowiem wie, że kolej ma też swoją telewizję!" - uważają dziennikarze Superwizjera TVN. "Kolej TV jest finansowana przez kilka państwowych spółek kolejowych i jak się okazuje koszt tego projektu, a powstało już ponad 100 odcinków, to wielka tajemnica handlowa! Rzecznik PKP PLK zapytany o kolej TV przekonuje, że dzięki tej realizacji tworzony jest pozytywny obraz kolei, a pasażer zdobywa bardzo cenne informacje na jej temat. Czego możemy się z niej dowiedzieć? Np. kiedy wyprodukowano najstarsze szynobusy w Polsce, do ilu kilometrów rozpędził się w 2003 r. parowóz Helena, albo jak wygląda najstarsza czynna wąskotorówka..." - czytamy na stronie internetowej programu. źródło: Rynek Kolejowy Wczorajszy materiał, dla osób, które nie widziały - Gżągal - 05.10.2011 Na pewno dla przeciętnego Kowalskiego materiał ciekawy, lecz niestety mnie przynajmniej nie zaskoczył. - ET40 - 06.10.2011 Swoją drogą to podejrzewam, że ten reportaż nie zaszkodzi oglądalności KolejTV, wręcz przeciwnie ;-) - DamianT - 06.10.2011 pitagoras23 napisał(a):Jedyne z czym się zgodzę to publiczna krytyka KOLEJ.TV. Ta telewizja informuje w 90% o Warszawie Pewnie jest tak dlatego, że ten program jest pokazywany w regionalnej TVP właśnie w Warszawie. - pitagoras23 - 06.10.2011 Wcześniej program nie miał podpisanej umowy z regionalnym przedstawicielstwem TVP w Warszawie a od pierwszego odcinka mówiono o stolicy. W programie praktycznie nie słyszałem nic o Podkarpaciu, może poza rewitalizacją linii Kraków - Tarnów, o zachodniopomorskim z wyjątkiem tego, że samorząd chce uruchomić koleje zachodniopomorskie i wielu innych. - Obleśny Szczur - 06.10.2011 pitagoras23 napisał(a):od pierwszego odcinka mówiono o stolicy.Po prostu ekipie nie chcia³o siê ruszyæ d... daleko od studia. Mo¿e te¿ nie by³o ¶rodków na podró¿e po ca³ej Polsce. |