[impreza] Zapisy Lublin-Bogdanka-Włodawa-Lublin - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: KOLEJ HOBBYSTYCZNIE (https://www.forumkolejowe.pl/forum-96.html) +--- Dział: IMPREZY KOLEJOWE (https://www.forumkolejowe.pl/forum-10.html) +--- Wątek: [impreza] Zapisy Lublin-Bogdanka-Włodawa-Lublin (/thread-1723.html) |
[impreza] Zapisy Lublin-Bogdanka-Włodawa-Lublin - ic_kolobrzeg - 25.01.2012 Witam! Od dziś przyjmuję zapisy na imprezę na trasie: Lublin - Lublin Północny - PODG Adampol - Lublin Tatary LTb - Świdnik - Jaszczów - Bogdanka (km25,0) - Jaszczów - Chełm - Włodawa - Chełm - Jaszczów - Świdnik - Lublin Tatary - Lublin (pod koniec marca rusza przebudowa dworca Lublin i PLKa może nie zgodzić się na powrót przez Tatary,najprawdopodobniej się uda le piszę to w razie "w") (Przejazd do Bogdanki dzięki uprzejmości Lubelski Węgiel "Bogdanka" S.A Łącznie prawie 300 km. Termin imprezy sobota 31 marca 2012. Obsługa trakcyjna SA134 ZPR Lublin. Wyjazd po przyjeździe do Lublina TLK12101 Łokietek Powrót przed odjazdem TLK21100 Łokietek. Składka za przejazd w przedpłacie do 5 marca wynosi 120zł, po tym terminie i w pociągu 140zł. Składka za przejazd częściowy (do Bogdanki lub do Włodawy) w przedpłacie do 5 marca wynosi 100zł, po tym terminie i w pociągu 120zł. Kobiety płacą składkę za przejazd całej trasy, jak za przejazd częściowy (100 zł w przedpłacie, normalnie 120zł). Dzieci w wieku 3 - 12 lat płacą 50% stawki (wyłącznie pod opieką osoby dorosłej i nie mogą brać udziału w fotostopach poza stacjami). Dzieci do lat 3 jadą za darmo (wyłącznie pod opieką osoby dorosłej). Osoby goniące samochodem - składka dobrowolna mile widziana (proszę brać pod uwagę wysoki koszt uruchomienia pociągu). Żeby impreza się odbyła na moim rachunku osobistym musi znajdować się odpowiednia kwota. Jeżeli do 5 marca 2012 suma wpłat będzie niższa, impreza zostanie odwołana, a wpłacone pieniądze odesłane nadawcom. Zaznaczam również, że wpłaconych pieniędzy nie zwracam, z wyjątkiem zwrotów w przypadku odwołania imprezy. Na imprezie przewidziano liczne fotostopy. Organizacją fotostopów zajmuje się Krzysztof Waszkiewicz. Zgłoszenia przyjmuję od teraz mailowo: ziemowit_czerski at wp.pl W temacie koniecznie proszę wpisać SA134! W treści zgłoszenia proszę wpisać ilość osób i trasę przejazdu. W przypadku braku informacji o trasie częściowej przyjmuję, że dana osoba jedzie całą trasę. Liczba miejsc jest ograniczona. Rozkład jazdy podam do wiadomości uczestników gdy otrzymam go od PLK. Pozdrawiam: Ziemowit Czerski - ic_kolobrzeg - 26.01.2012 Witam. Powiem szczerze nie spodziewałem się aż tak dużego zaintresowania z Waszej strony - bardzo mnie to cieszy, miejsc zostało jak na lekarstwo, wszyscy którzy dostali maila ode mnie dziś miejsce mają potwierdzone. Każda osoba wpłacająca piniądze zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego regulaminu: * Udział w przejeździe jest możliwy tylko po uiszczeniu opłaty za przejazd w wysokości podanej przez organizatorów oraz podanie pełnego imienia i nazwiska. Uiszczenie opłaty oznacza przyjęcie do wiadomości i akceptację regulaminu: * Należy bezwzględnie stosować się do uwag i poleceń organizatorów. * Zabrania się spożywania alkoholu. * W czasie „fotostopów” należy zachować szczególną ostrożność. Zabrania się ustawiania statywów na torach lub na jezdni. Uczestnicy biorą na siebie całkowitą odpowiedzialność za własne bezpieczeństwo podczas trwania imprezy. * Liczba „fotostopów” jest uzależniona od warunków ruchu i zdyscyplinowania uczestników przejazdu. * Podczas „fotostopów” osobom przebywającym w pociągu zabrania się przebywania w otwartych drzwiach i oknach. * Organizator zastrzega sobie prawo zmian w planie przejazdu z przyczyn technicznych. * Każdy uczestnik, który rażąco narusza niniejszy Regulamin, zachowuje się w sposób agresywny lub obraźliwy w stosunku do pozostałych uczestników lub organizatorów, uporczywie nie stosuje się do poleceń Organizatora lub w inny sposób utrudnia przebieg imprezy, może zostać usunięty z pociągu w dowolnym miejscu na jego trasie bez prawa do żądania zwrotu jakichkolwiek kosztów. * Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania imprezy z braku niewystarczającej liczby uczestników i zwrotu całości należności uiszczonej przez uczestników. * Nie przewiduje się zwrotów wpłaconych pieniędzy na konto organizatora, z wyjątkiem sytuacji odwołania imprezy z powody małej ilości uczestników. - ic_kolobrzeg - 27.01.2012 Zapisy na listę podstawową dobiegły końca. Przyjmuję teraz już tylko zapisy na listę rezerwową. Każdy to otrzymał @ z potwierdzeniem jest wpisany na listę podstawową. Ci którzy otrzymali @ z informacją, że są na liście rezerwowej mają rónież info o tym, że mogą jechać na stojąco. Jeśli się zdecydują proszę o @ zwrotnego. Dzięki za duże zainteresowanie Czekamy na wpłaty do 5marca. Pozdr. |