Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei
Naprawa i modernizacja lokomotyw EU07 dla Przewozów Regionalnych - Wersja do druku

+- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl)
+-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html)
+--- Dział: TABOR KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-8.html)
+---- Dział: LOKOMOTYWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-87.html)
+---- Wątek: Naprawa i modernizacja lokomotyw EU07 dla Przewozów Regionalnych (/thread-1911.html)

Strony: 1 2 3


Naprawa i modernizacja lokomotyw EU07 dla Przewozów Regional - przem710 - 28.03.2012

Przewozy Regionalne ogłosiły przetarg ograniczony na wykonanie napraw głównych z modernizacją 5 lokomotyw EU07 zakupiony od PKP Intercity. Zamówienie ma zostać wykonane w pięć miesięcy.

http://www.rynek-kolejowy.pl/31848/Prze ... PKP_IC.htm

Już myślałem że się za to nie wezmą. Dla przypomnienia lista lokomotyw kupionych przez PR:

046, 064, 071, 154, 155, 160, 189, 207, 226, 232, 235. Wszystkie lokomotywy wymagają naprawy głównej.


- Obleśny Szczur - 28.03.2012

przem710 napisał(a):napraw g³ównych z modernizacj±
Mo¿e jednak Ole¶nica siê skusi na zrobienie kolejnych EU07A?


- przem710 - 28.03.2012

To zależy jaki zakres modernizacji określą PRy.


- przewoz - 28.03.2012

Nie w takim tempie raczej i podejrzewam, że i pieniądze nie te.
Aczkolwiek jest warunek, że mają być zmodernizowane przynajmniej 2 sztuki.
Teraz nie znamy SIWZ, więc nie wiemy czego chcą.


- pitagoras23 - 28.03.2012

Przemo, a ta -015 i -088 które śmigają z Barbim to nie są PRów?


- TOMEKKOT - 28.03.2012

pitagoras23, Nie. Lokomotywy są własnością PKP Intercity, a do PR to zostały one wypożyczone.


- pitagoras23 - 01.04.2012

Znamy zakres modernizacji pięciu lokomotyw PR

Michał Stilger z biura prasowego Przewozów Regionalnych przedstawił "Rynkowi Kolejowemu" zakres modernizacji pięciu z jedenastu lokomotyw, jakie spółka kupiła od PKP Intercity.

Kompleksowej przebudowie zostanie poddana również kabina maszynisty, w której zostaną zainstalowane takie elementy jak np.: system klimatyzacji, oświetlenie kabiny w technologii LED, elektrogrzejne szyby czołowe, ergonomiczne fotele maszynisty i pomocnika i dwusystemowy radiotelefon do łączności pociągowej, zgodny z systemem ERTMS/ETCS. Pulpit maszynisty zostanie zmodernizowany w oparciu o zasady ergonomii, zostanie w nim zachowane miejsce przeznaczone do instalacji monitora ERTMS/ETCS. Nie zmieni się natomiast prędkość konstrukcyjna modernizowanych pojazdów, nadal będzie ona wynosiła 125 km/h - poinformował Stilger.

źródło: Rynek kolejowy


- TOMEKKOT - 01.04.2012

Czyli możemy oczekiwać modernizacji podobnej do przeprowadzonej w PKP Cargo(EU07-15xx)


- przem710 - 01.04.2012

Pewnie znów numerację zmienią :-(


- pitagoras23 - 01.04.2012

A czy zmiana numeracji jest taka zła?


- DamianT - 02.04.2012

17XX?
20XX?

Wink


- ET40 - 02.04.2012

A co z pozostałymi sześcioma lokomotywami kupionymi od IC? Zwykła naprawa bez znacznych zmian?


- alojz - 29.05.2012

Lokomotywy zostaną zmodernizowane przez ZNLE Gliwice
http://przewozyregionalne.pl/img_in//00 ... %20www.pdf


- torczes - 29.05.2012

Nareszcie coś się rusza z tą modernizacją.Ciekawe czy wybiorą 5 lokomotyw spośród tych 11 czy pojadą te 5 które były kupione pierwsze.Z tego co pisze Rynek Kolejowy to pozostałe 6 sztuk jeśli zdobędą kase od EU to przerobią je na EU07A.


- mikrobart - 29.05.2012

Wydaje mi się, ale to tylko moje przypuszczenia, że 6 lokomotyw w najlepszym stanie będzie zakwalifikowane do modernizacji do standardu asynchronicznego, pozostałe przejdą "zwykłą" modernizację.