Naprawa i modernizacja lokomotyw EU07 dla Przewozów Regionalnych - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: TABOR KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-8.html) +---- Dział: LOKOMOTYWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-87.html) +---- Wątek: Naprawa i modernizacja lokomotyw EU07 dla Przewozów Regionalnych (/thread-1911.html) |
Naprawa i modernizacja lokomotyw EU07 dla Przewozów Regional - przem710 - 28.03.2012 Przewozy Regionalne ogłosiły przetarg ograniczony na wykonanie napraw głównych z modernizacją 5 lokomotyw EU07 zakupiony od PKP Intercity. Zamówienie ma zostać wykonane w pięć miesięcy. http://www.rynek-kolejowy.pl/31848/Prze ... PKP_IC.htm Już myślałem że się za to nie wezmą. Dla przypomnienia lista lokomotyw kupionych przez PR: 046, 064, 071, 154, 155, 160, 189, 207, 226, 232, 235. Wszystkie lokomotywy wymagają naprawy głównej. - Obleśny Szczur - 28.03.2012 przem710 napisał(a):napraw g³ównych z modernizacj±Mo¿e jednak Ole¶nica siê skusi na zrobienie kolejnych EU07A? - przem710 - 28.03.2012 To zależy jaki zakres modernizacji określą PRy. - przewoz - 28.03.2012 Nie w takim tempie raczej i podejrzewam, że i pieniądze nie te. Aczkolwiek jest warunek, że mają być zmodernizowane przynajmniej 2 sztuki. Teraz nie znamy SIWZ, więc nie wiemy czego chcą. - pitagoras23 - 28.03.2012 Przemo, a ta -015 i -088 które śmigają z Barbim to nie są PRów? - TOMEKKOT - 28.03.2012 pitagoras23, Nie. Lokomotywy są własnością PKP Intercity, a do PR to zostały one wypożyczone. - pitagoras23 - 01.04.2012 Znamy zakres modernizacji pięciu lokomotyw PR Michał Stilger z biura prasowego Przewozów Regionalnych przedstawił "Rynkowi Kolejowemu" zakres modernizacji pięciu z jedenastu lokomotyw, jakie spółka kupiła od PKP Intercity. Kompleksowej przebudowie zostanie poddana również kabina maszynisty, w której zostaną zainstalowane takie elementy jak np.: system klimatyzacji, oświetlenie kabiny w technologii LED, elektrogrzejne szyby czołowe, ergonomiczne fotele maszynisty i pomocnika i dwusystemowy radiotelefon do łączności pociągowej, zgodny z systemem ERTMS/ETCS. Pulpit maszynisty zostanie zmodernizowany w oparciu o zasady ergonomii, zostanie w nim zachowane miejsce przeznaczone do instalacji monitora ERTMS/ETCS. Nie zmieni się natomiast prędkość konstrukcyjna modernizowanych pojazdów, nadal będzie ona wynosiła 125 km/h - poinformował Stilger. źródło: Rynek kolejowy - TOMEKKOT - 01.04.2012 Czyli możemy oczekiwać modernizacji podobnej do przeprowadzonej w PKP Cargo(EU07-15xx) - przem710 - 01.04.2012 Pewnie znów numerację zmienią :-( - pitagoras23 - 01.04.2012 A czy zmiana numeracji jest taka zła? - DamianT - 02.04.2012 17XX? 20XX? - ET40 - 02.04.2012 A co z pozostałymi sześcioma lokomotywami kupionymi od IC? Zwykła naprawa bez znacznych zmian? - alojz - 29.05.2012 Lokomotywy zostaną zmodernizowane przez ZNLE Gliwice http://przewozyregionalne.pl/img_in//00 ... %20www.pdf - torczes - 29.05.2012 Nareszcie coś się rusza z tą modernizacją.Ciekawe czy wybiorą 5 lokomotyw spośród tych 11 czy pojadą te 5 które były kupione pierwsze.Z tego co pisze Rynek Kolejowy to pozostałe 6 sztuk jeśli zdobędą kase od EU to przerobią je na EU07A. - mikrobart - 29.05.2012 Wydaje mi się, ale to tylko moje przypuszczenia, że 6 lokomotyw w najlepszym stanie będzie zakwalifikowane do modernizacji do standardu asynchronicznego, pozostałe przejdą "zwykłą" modernizację. |