Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei
Veolia Transport - charakterystyczne... - Wersja do druku

+- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl)
+-- Dział: PRZEWOZY PASAŻERSKIE I TOWAROWE (https://www.forumkolejowe.pl/forum-94.html)
+--- Dział: KOLEJ REGIONALNA (https://www.forumkolejowe.pl/forum-30.html)
+--- Wątek: Veolia Transport - charakterystyczne... (/thread-2422.html)



Veolia Transport - charakterystyczne... - psim - 28.06.2012

Podzielę się komunikatem znalezionym na stronie nowego partnera strategicznego Przewozów Regionalnych, czyli przedsiębiorstwa autokarowego Veolia Transport. Para z samowara!

Podejście jest tak aroganckie, że aż mnie zatkało. Oni tam chyba nawet nie kumają, że forma w jakiej to napisali świadczy idealnie o ich światopoglądzie i podejściu do świadczonych usług... zobaczcie zresztą sami (kluczowe wytłuściłem):

Cytat:Dotyczy Regionu Bieszczady (Sanok, Brzozów, Ustrzyki Dolne)

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że w związku z systematycznie wzrastającymi kosztami operacyjnymi (m.in. zakupu paliwa) oraz małą elastycznością naszych pasażerów na podwyżki cen biletów, musieliśmy podjąć decyzję o czasowym zawieszeniu realizacji następujących połączeń dalekobieżnych:

Sanok - Kraków (7:45/15:25)

Brzozów - Kraków (10:40/17:00)

Sanok - Kraków (11:55/19:20) Wołosate

Sanok - Kraków 15:30/8:00

Sanok - Kudowa (17:20/21:00)/Ustrzyki

Sanok - Warszawa (10:00/11:00)

Sanok - Warszawa (19:55/20:30) Ustrzyki/Wołosate

No tak, bo przecież podwyżka cen to jedyne co przychodzi do głowy w celu zwiększenia wpływów... A ten pasażer to taki nieelastyczny, chamidło, i wybiera ofertę konkurencji...

[całość >>>]


- przem710 - 29.06.2012

Arogancja tego przewoźnika to jak najbardziej prawda, w Tczewie jedną ze swoich siedzib. Czasy Veoli w Tczewie były trudne, nie rozmawiano z ludzi zawsze uważano że się ma rację. Kiedyś nadszedł taki dzień że czasy Veoli w komunikacji miejskiej w Tczewie się skończyły.


- endrju - 30.06.2012

Wbrew pozorom to jakiś tuman musiał pisać, bo nieelastyczny pasażer to dla nich byłaby najlepsza opcja - oznacza to, że mimo, że wprowadzają podwyżki, on niechętnie zmienia przewoźnika. A elastyczny to taki, który na bieżąco reaguje na wszystkie zmiany, nawet najdrobniejszą, np. przechodząc do konkurencji.

Więc gdyby mieli troszkę oleju w głowach powinno być: "oraz dużą elastycznością naszych pasażerów na podwyżki cen biletów".

To tak bardziej z ekonomicznego punktu widzenia.


- ET40 - 30.06.2012

Pomijając arogancję osoby, która wysmażyła ten komunikat - jak mnie wk... wciskanie wszędzie, gdzie się da tej "elastyczności". Elastyczna to jest guma w majtkach.