EW60 w Kolejach Mazowieckich - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: TABOR KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-8.html) +---- Dział: ZESPOŁY TRAKCYJNE (https://www.forumkolejowe.pl/forum-88.html) +---- Wątek: EW60 w Kolejach Mazowieckich (/thread-2499.html) |
EW60 w Kolejach Mazowieckich - ET40 - 16.07.2012 Cytat:Koleje Mazowieckie naprawią dwa EW60Więcej: Rynek Kolejowy - mikrobart - 16.07.2012 Znamy ich numery? - ET40 - 16.07.2012 Raczej 001 i 002, wyprodukowano tylko 2 sztuki w latach 90. dla trójmiejskiej SKM. - mikrobart - 16.07.2012 Rzeczywiście - dziękuję. A jak z zakresem modernizacji? W 2007 r. przeszły modernizację. RK rozpisuje się szeroko o faceliftingu wnętrza pojazdu, o modernizacji układu biegowego nic napisali nic. Jest gdzieś w internecie SIWZ? - przem710 - 16.07.2012 One już przeszły modernizację i to taką po której więcej stały niż jeździły. Wysoka awaryjność to cecha tej serii. Dobrze że je naprawią. - alojz - 16.07.2012 Modernizacja do standardu EN57AKM z wymogiem pełnej kompatybilności z turbokiblami. SIWZ - http://mazowieckie.com.pl/g2/oryginal/2 ... dca60b.pdf Zakres modernizacji od strony 35. - ET40 - 16.07.2012 przem710 napisał(a):One już przeszły modernizację i to taką po której więcej stały niż jeździły. Wysoka awaryjność to cecha tej serii. Dobrze że je naprawią.I tak więcej jeździły w KM, niż w SKM. To po prostu wadliwa seria, podobnie jak w przypadku EW58 próbowano zbudować coś, czego polski przemysł w tamtych latach nie był w stanie wyprodukować. Nieważne, że EW58 to późne lata 70., a EW60 wczesne lata 90., porażka tych serii ma źródło w tym samym. - przewoz - 17.07.2012 KM po prostu dostały prototyp, którym nie potrafili się zaopiekować, ani wymusić na wykonawcy modernizacji. Taka prawda. Jak zaczęli się zajmować - EW60 zaczęły jeździć. A teraz dostaną zwykłego kibla w sumie i to trochę szkoda. Układ biegowy i tak różni się od zawsze od kiblowego, tam ciężko coś zmieniać. Gorzej będzie z silnikami - te są nietypowe. - TOMEKKOT - 14.09.2012 Przetarg został unieważniony. Oferta Pesy była za droga. http://mazowieckie.com.pl/g2/oryginal/2 ... e610db.pdf - alojz - 03.04.2013 Drugie podejście skuteczne - rozstrzygnięcie przetargu na naprawy rewizyjne z modernizacją EW60 - http://www.mazowieckie.com.pl/g2/orygin ... bc09a0.pdf |