Kasy biletowe Dworca Polskiego - jakiś kontakt? - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: DWORCE, STACJE I PRZYSTANKI KOLEJOWE (https://www.forumkolejowe.pl/forum-13.html) +--- Wątek: Kasy biletowe Dworca Polskiego - jakiś kontakt? (/thread-2668.html) |
Kasy biletowe Dworca Polskiego - jakiś kontakt? - endrju - 04.09.2012 Czy ktoś wie pod jaki adres (mailowy, pocztowy) można złożyć reklamację w związku z zakupem biletu w kasach biletowych Dworca Polskiego (Wwa Centralna). Na samej ich stronie jest podany kontakt praktycznie tylko do osób zajmujących się nieruchomościami PKP, a nie sprzedażą biletów. Ta firma ma w ogóle jakiś dział obsługi klienta? I w ogóle czy istnieje, bo w internecie znalazłem taki wpis: "Likwidator Spółki "DWORZEC POLSKI" S.A. w likwidacji z siedzibą w Warszawie (00-833) przy ul. Siennej 73 ogłasza, że NWZ uchwałą z dnia 22.08.2012 r., Rep. A 10813/2012, postanowiło rozwiązać Spółkę po przeprowadzeniu jej likwidacji. Wzywa się wierzycieli Spółki, aby w terminie 6 miesięcy, licząc od dnia ostatniego ogłoszenia, zgłaszali swoje wierzytelności pod adresem: ul. Sienna 73, 00-833 Warszawa. Niniejsze ogłoszenie jest ogłoszeniem pierwszym." Aha i jeszcze jedno, czy spółka Dworzec Polski (konkretnie działalność prowadzenia kas biletowych) podlega pod kontrolę UTK? Z góry dzięki za odpowiedź. - Ostrowianin - 04.09.2012 endrju, Dworzec Polski jest właścicielem budynku dworca, kasy należą do poszczególnych spółek (KM,PR,IC) i to oni są za nie odpowiedzialne przynajmniej tak mi się wydaje. - endrju - 04.09.2012 Właścicielem dworca jest PKP, Dworzec Polski jest jedynie zarządcą (niby) i odpowiada(ł) głównie za komunikację marketingową i wynajem powierzchni reklamowych. Kasy o których wspomniałem są prowadzone przez Dworzec Polski, doczytałem również, że jako ajencyjne kasy IC. Gdzie więc mam uderzać - do IC czy do DP? - psim - 04.09.2012 Ostrowianin, nie do końca masz rację, na Warszawie Centralnej DP prowadzi kasy sygnowane własną marką. endrju, a mogę spytać o charakter reklamacji? Czy na pewno powinieneś ja kierować wprost do DP? - endrju - 04.09.2012 psim, chodzi o odmowę sprzedaży biletów w określonych taryfach/ofertach itp. Sama sprawa nie jest aż tak ważna, jednak chciałbym uzyskać oficjalną odpowiedź. Jeśli byłaby pozytywna wtedy napiszę dokładnie o co mi z tym wszystkim chodzi :-P . Przy okazji chciałbym wysłać kopię do UTK, reklamacje wtedy są znacznie szybciej rozpatrywane. I częściej pozytywnie. Stąd moje pytanie czy w ogóle DP podlega pod kontrolę UTK. - psim - 04.09.2012 Prowadzi działalność związaną z dystrybucją biletów na kolej, i w tym zakresie z pewnością podlega. Śmiało możesz wysłać reklamację prosto do samego UTK na <!-- e --><a href="mailto:pasazer@utk.gov.pl">pasazer@utk.gov.pl</a><!-- e --> - oni przekażą gdzie trzeba, a później odeślą Ci odpowiedź. [ Dodano: 2012-09-04, 23:35 ] Bardzo mnie ciekawi, czego to odmówili. Czyżby Wspólnego Przejazdu? :-> - endrju - 04.09.2012 Powiem, że co jak co, ale w kasach DP Wspólny Przejazd dostać jest (z tego co pamiętam) w miarę łatwo. Gorzej jest z tymi zabetonowanymi kasami na górze :-P - psim - 04.09.2012 Ciekawe czy Dworzec Polski posiada firmowe krówki. |