ISDR - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: KOLEJ HOBBYSTYCZNIE (https://www.forumkolejowe.pl/forum-96.html) +--- Dział: FOTOGRAFIA I SYMULATORY KOLEJOWE (https://www.forumkolejowe.pl/forum-16.html) +---- Dział: SYMULATORY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-20.html) +---- Wątek: ISDR (/thread-272.html) |
ISDR - rustsaltz - 13.07.2010 http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/isdr.rar Taki symulator nastawni Wszystko jak na prawdziwym posterunku ruchu. Więc R1 w dłoń (albo pod poduszkę) i prowadzić ruch. Sprawa dostarczenia składu z punktu A do B znacznie się komplikuje... Proszę nie zapominać, że "życie i zdrowie podróżnych...." - Obleśny Szczur - 13.07.2010 .. - Miderion - 13.07.2010 To jest straszne! Ja w tym nic nie potrafię zrobić. - rustsaltz - 13.07.2010 Obleśny Szczur napisał(a):Prawdę mówiąc - masakra. Chyba byłoby łatwiej gdyby jednak przez okno widać było stacjęFaktycznie, trochę trzeba mieć pojęcia o prowadzeniu ruchu, ale "Szkolenie dyżurnego ruchu trwa 3 miesiące. Szkolenie małpy, aby brała cukierka, odwijała go, cukierek zjadała a papierek wyrzucała również trwa 3 miesiące."-z usłyszanych na nastawni To nie jest takie trudne, montera nie ma więc prosić o plombowanie nie musisz. Cytat:To jest straszne! Ja w tym nic nie potrafię zrobić.To się nie żalić, tylko instrukcje czytać. (kolejowe, nie programowe) - Obleśny Szczur - 14.07.2010 .. - mikrobart - 14.07.2010 Ale jest przecież Przepisowa.prv.pl, można najpierw przeczytać, a potem sprawdzić się, ile się zapamiętało ;-) - rustsaltz - 14.07.2010 Obleśny Szczur napisał(a):Ano właśnie. Szkoda, że nie ma dołączonej instrukcji, w której byłoby napisane jak dla tej "małpy" co nacisnąć żeby zrobić to, a co żeby zrobić tamto.A z czym jest problem? - Miderion - 14.07.2010 Ja mam z przestawianiem zwrotnic. Nie chwytam tych znaczków i tych całych korb czy czegoś tam. - rustsaltz - 14.07.2010 Miderion napisał(a):Ja mam z przestawianiem zwrotnic. Nie chwytam tych znaczków i tych całych korb czy czegoś tam.Położenie + (zasadnicze, zwykle na prosto)-wcisnąć przycisk Położenie - ("na bok"')- wyciągnąć Trzeba chwilę przytrzymać, przełożenie poznajemy po "skoku" wskazówki amperomierza. Przycisk należy trzymać tak długo, aż nie zapalą się odpowiednie szczeliny. Oczywiście jeżeli dana zwrotnica jest w drodze przebiegu, którą zaryglowaliśmy (podaliśmy semafor) nie możemy jej przełożyć. Jeżeli zajdzie konieczność przełożenia takiej zwrotnicy należy: -upewnić się, że pociąg dla którego podaliśmy semafor zdoła się zatrzymać -wygasić dany semafor (wyciągnąć przycisk semafora, zapali się lampka czerwona) -poszukać przycisku "z_nazwa semafora" (np.zr) -zerwać plombę z tego przycisku (ctrl+LPM) -wyciągnąć przycisk (zgaśnie lampka przy przycisku oraz przebieg na pulpicie) -odpisujemy w książce powód zerwania przebiegu - Obleśny Szczur - 14.07.2010 ... - Cezar - 15.07.2010 Obleśny Szczur napisał(a):Chyba jednak wolę Kolejarza.Kolejarz jest bardzo łysy co do możliwości tego programu. Chwała za trud i ciężką pracę dla Autora. Testuję aktualnie Testowo, testowałem jego wcześniejsze wersje, ta jest najlepsza, cud miód i orzeszki ISDR nie jest trudny Może napiszę jakieś Howto, ale to jak mi chłodniej będzie Nie widziałem jeszcze takiego programu z takimi możliwościami jak ten - mikrobart - 15.07.2010 Cezar napisał(a):Może napiszę jakieś HowtoNapisz! Ja nie mogę ruszyć, pewnie dla tego, że nie rozumiem tego pulpitu, na razie bawię się centralką telefoniczną ;-) - Cezar - 15.07.2010 No napiszę jak obsłużyć pierwsze kilka godzin, może dziś w nocy, chłodno będzie, mam nadzieję ;-) - mikrobart - 15.07.2010 Liczę na Ciebie, bo inaczej doprowadzę do katastrofy w ruchu lądowym ;-) - Cezar - 15.07.2010 Możesz spowodować zdarzenie, wypadek lub katastrofę. Jeśli już musisz polecam zdarzenie kolejowe :mrgreen: |