[Rail Polska] "Nowy" byk 201Eo - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: TABOR KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-8.html) +---- Dział: LOKOMOTYWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-87.html) +---- Wątek: [Rail Polska] "Nowy" byk 201Eo (/thread-2858.html) |
[Rail Polska] "Nowy" byk 201Eo - D29-7 - 28.10.2012 http://www.st43.pl/4galery/details.php? ... f4e729a706 Wygląda nawet lepiej od serii 20xx. Co wy o tym sądzicie? - MichałŁ - 28.10.2012 Wygląd to nie najistotniejsza cecha. - KlimaT - 28.10.2012 Czy ja wiem, czy taki piękny.. Ważne, że to pierwszy z Marokańczyków. - przem710 - 29.10.2012 Widać że dach był klepany, marokańskie E1000 mały dach niżej. Ktoś wie coś więcej na temat tej lokomotywy? - MichałŁ - 29.10.2012 Ciekawe czemu nie mogli zostawić orginalnego marokańskiego dachu? - KlimaT - 29.10.2012 PODOBNO sieć trakcyjna w Maroko jest niżej. - Mariusz W. - 29.10.2012 Jeszcze tylko 10 literek i skończą się oznaczenia podtypu. ;-) - MichałŁ - 29.10.2012 KlimaT napisał(a):PODOBNO sieć trakcyjna w Maroko jest niżej. To skoro marokańska sieć jest niżej to można było podnieść same pantografy. Albo i w ogóle nie podnosić jeżeli pantografy mogą pracować na tak dużym podniesieniu. - Dozer - 29.10.2012 A może był przerdzewiały? Ciekawe, jak będą się sprawowały. - Kamil - 01.11.2012 KlimaT napisał(a):Czy ja wiem, czy taki piękny.. Ważne, że to pierwszy z Marokańczyków. Nie pierwszy. CTL jako pierwszy miał w służbie Marokańczyki. W Rail Polska mają być 3 egzemplarze byków tego typu jak zdjęciu. Orientuje się ktoś gdzie pozostałe trafią? Krążą ploty że do Kolpremu ma trafić kilka sztuk. - przem710 - 04.11.2012 Kabina 201Eo-001: http://mirash9320.flog.pl/wpis/5860183/ ... il-polska/ Identyczna jak np EP07-1049. - TOMEKKOT - 10.11.2012 Wielbłąd na zdjęciu i filmie: http://www.polskakolej.info/details.php?image_id=9637 - Ostrowianin - 11.11.2012 Mnie osobiście bardzo się podoba malowania i ogólny wygląd tego byka - mikrobart - 11.11.2012 Dla mnie jest to jednak trochę wskrzeszanie trupa. W Polsce mentalność mówi - inwestujmy jak najmniej, jeździjmy do oporu - aby tylko zarobić. Tylko niektóre firmy mają tendencję do odnawiania parku taborowego, przez co te zyski są wielokrotnie mniejsze (patrz: Lotos), ale przecież inwestycja będzie na siebie pracować i wcześniej czy później się zwróci. Jakby te reanimowane wraki nie wyglądały to jednak musimy mieć znajomość, że przewoźnik z postępem nie idzie, skazuje się tylko na dalsze trwanie w pewnym marazmie. Może to brzmi górnolotnie, ale jakoś dziwi mnie to wszechobecne entuzjastyczne przyjmowanie kolejnych wariacji na temat niestety przestarzałych już pojazdów. - przem710 - 11.11.2012 Ostrowianin napisał(a):Mnie osobiście bardzo się podoba malowania i ogólny wygląd tego byka RailPolska prawdopodobnie kupił też dwie EU07, więc również będą wyglądać ciekawie. |