EP08-007 w malowaniu "świnia" - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: TABOR KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-8.html) +---- Dział: LOKOMOTYWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-87.html) +---- Wątek: EP08-007 w malowaniu "świnia" (/thread-3020.html) |
EP08-007 w malowaniu "świnia" - D29-7 - 21.12.2012 007 będzie na 99 % pomarańczowa. Świadczą o tym listwy i pas. - przem710 - 21.12.2012 Oraz oznaczenia. - D29-7 - 21.12.2012 Nie rozumiem. Rozwiń swoją myśl. - przem710 - 21.12.2012 Spójrz na czoło i oznaczenie EP08-007. - Lutek - 21.12.2012 Chodzi o aluminiowe literki i cyferki na czole, zamiast namalowanego oznaczenia. - Urbi - 22.12.2012 Jednak, Gdańsk jest najbardziej miłośniczy w Polsce. - Mika - 22.12.2012 I tak musiało przejść przez Centralę, ale jakieś kółko miłośników musiało maczać w tym paluchy. Trzeba pogratulować i podziękować ;-) Na DTK w Krakowie coś w tym temacie słyszałem :-P - przem710 - 22.12.2012 Prawdopodobnie EP08-007 przechodzi swoja ostatnią naprawę rewizyjną przed trzecią naprawą główną. Ktoś potwierdzi? - Dominik Piotrowicz - 22.12.2012 Potwierdzam, tu jest na to dowód: Obecnie przechodzi 2R6. Po wyjeżdżeniu tych 330 tys kilometrów wypada jej równo 2 310 000 km od ostatniej naprawy głównej. - przem710 - 22.12.2012 EP08 przechodzą rewizje średnio co dwa lata więc pewnie do końca 2016 seria EP08 przestanie istnieć z wyjątkiem numeru 009. W przypadku 007 to ostatnia rewizja, lecz 001, 006, 008, 010, 012, 013 pozostały jeszcze po jednej rewizji a 009 nawet dwie. To właśnie EP08-009 powinna zakończyć eksploatację serii EP08 może nawet w 2018. - pitagoras23 - 22.12.2012 I co wtedy z tymi lokami będzie? Kasacja czy przeróbka na inną serię? - przem710 - 22.12.2012 A niby na co je przerobić? Pozostaje kasacja, pewnie zachowają EP08-007 w fabrycznym malowaniu. - pitagoras23 - 22.12.2012 Napisałeś coś o trzeciej naprawie głównej w przypadku EP08-007, więc może przebudowali by świnki na siódemki. To chyba nie jest wielki problem. Tak zrobili w latach 80tych z EP08-002 : 005, jak widzę w źródłach. Chyba, że do tego czasu Intercity będzie już miało wystarczająco dużo sprawnych lokomotyw, że te kilka świnek faktycznie im się w ogóle nie przyda. - przem710 - 22.12.2012 Trzeciej naprawy głównej się nie przeprowadza to po prostu koniec. Poza tym IC ma plany redukcji EU07, więc po co im kolejne? - Excelsior - 22.12.2012 EP08-002 i pochodne miały ułożyskowanie ślizgowe wału drążonego więc to nie było problemem. W EP08 masz ułożyskowanie toczne. Jedyne co może wejść w rachubę to NG+M do standardu EU07A |