Linia 143 Kalety - Wrocław Mikołajów WP2 - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: INFRASTRUKTURA I RUCH KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-66.html) +---- Dział: INFRASTRUKTURA KOLEJOWA, MODERNIZACJE, REMONTY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-89.html) +---- Wątek: Linia 143 Kalety - Wrocław Mikołajów WP2 (/thread-3031.html) |
Linia 143 Kalety - Wrocław Mikołajów WP2 - Matz32 - 24.12.2012 Linia ta została]wybudowana pomiędzy 1868 a 1884 rokiem.7 września 1972 roku nastąpiła elektryfikacja linii. Trasa na całości 163 km odcinka jest dwutorowa i posiada prędkość konstrukcyjna 120km/h.Niestety obecnie na jest tylko 50km/h z miejscowymi zwolnieniami.Bliżej Kluczborka można jeździć do 80km/h. Parę fot i filmów z Lublińca Rusinowic i Koszęcina niestety niektóre robione przy nie najlepszym oświetleniu. Fotki Lubliniec http://picasaweb.google.com/11820715856 ... tember2012 Rusinowice i Koszęcin http://picasaweb.google.com/11820715856 ... mber201202 http://www.youtube.com/watch?v=SzcPWtOJXpQ http://www.youtube.com/watch?v=bVzh91GUHdE http://www.youtube.com/wa...t=ULh3cb5n2XzME [ Dodano: 2012-12-24, 21:08 ] ogłoszony 27.07.2012 i pilnie przeze mnie obserwowany przetarg na: Zaprojektowanie i wykonanie robót w ramach projektu Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego linii kolejowej Nr 143 odcinek Kalety - Kluczbork. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1.Wykonanie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej. 2.Wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji robót budowlanych: •Kompleksowa wymiana istniejącej nawierzchni na typ 60E1 na podkładach strunobetonowych (jeżeli w zakresie szczegółowym wskazano inaczej – drewno twarde) z przytwierdzeniem sprężystym wraz z oczyszczeniem i uzupełnieniem podsypki tłuczniowej, •Profilowanie ław torowiska, •Wbudowanie warstwy ochronno – filtracyjnej, •Odbudowa rowów bocznych ziemnych, •Remont przejazdów z wymianą istniejącej nawierzchni drogowej, •Wymiana rozjazdów na typ 60E1 na podrozjazdnicach strunobetonowych lub drewnianych twardych, odmiany spawanej z wymianą podsypki tłuczniowej, wbudowaniem warstwy filtracyjnej, •Wymiana skrzyżowań torów na typ 60E1 na podrozjazdnicach drewnianych z drewna twardego, •Remont peronów, •Remont obiektów inżynieryjnych, •Remont budynków nastawni, •Remont sieci trakcyjnej polegający na wymianie wyeksploatowanych elementów istniejącej sieci trakcyjnej typu Ypc120-2C i zabudowie nowych elementów sieci trakcyjnej typu C95-2C przystosowanej do prędkości 120 km/h w systemie zasilania 3kV, •Wymiana na nowe elektrycznych napędów zwrotnicowych wraz z osprzętem, •Wymiana na nowe sygnalizatory wraz z podstawami, •Zabudowa jednoodstepowej blokady liniowej wraz z zabudową systemu kontroli niezajętości toru, •Modernizacja zasilania urządzeń srk. Przetarg rozstrzygnięto 11.12.2012 :Wybrano ofertę firmy Torpol ma dniach ma nastapić podpisanie umowy - Matz32 - 22.06.2014 W aktualnej wersji RJ mamy juz uwzględnione nowe czasy przejazdu na odcinku Koszecin--Lubliniec .Jeszcze minute będzie szlo urwac jak skończą stacje Lubliniec. Lubliniec - Rusinowice 6minut zamiast 9 minut . Rusinowice - Koszęcin 5minut zamiast 9-10. Lubliniec - Koszęcin 10-11minut zamiast 18-19minut. Jak to wyglądało w styczniu http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... t110500309 - pitagoras23 - 22.06.2014 No i ładnie im remont idzie. Oby faktycznie udało się dzięki tej rewitalce zejść z czasem jazdy na Poznań - Katowice poniżej 5h. - Matz32 - 22.06.2014 Zobaczymy odcinki na Kluczbork tez sa niektore juz gotowe . Jak uda mi się w sierpniu wyrwać do Polski to zrobię aktualny materiał fotograficzny i moze tez filmowy - podobnie z linii 61 - Matz32 - 24.08.2014 Niestety narazie wyrwać się nie mogę ale miedzy innymi na moja prośbę użytkownik chris nagrał odcinek Lubliniec-Kluczbork. Stan na 22 sierpnia . http://www.youtube.com/watch?v=cfCcpeeNJPE |