Przetarg na 19 EZT w ramach Południowej Grupy Zakupowej - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: PRZEWOZY PASAŻERSKIE I TOWAROWE (https://www.forumkolejowe.pl/forum-94.html) +--- Dział: KOLEJ REGIONALNA (https://www.forumkolejowe.pl/forum-30.html) +--- Wątek: Przetarg na 19 EZT w ramach Południowej Grupy Zakupowej (/thread-3282.html) Strony:
1
2
|
Przetarg na 19 EZT w ramach Południowej Grupy Zakupowej - Adams - 23.03.2013 Południowa Grupa Zakupowa ogłosiło w końcu długo oczekiwany przetarg na dostawę 19 pociągów dla połączeń międzyregionalnych. To próba uratowania choć części pieniędzy unijnych na tabor po tym, jak upadł projekt zakupu 100 pociągów dla Przewozów Regionalnych. Więcej: Rynek Kolejowy - Adams - 23.03.2013 FAREN, co do Katowice - Kielce, to czas najwyższy żeby zrobić jakieś poczynania w sprawie tej linii, bo to co teraz ma miejsce jest jawnym wygaszaniem popytu. Być może do czasu dostarczenia nowego taboru powstaną Koleje Małopolskie (które swoim zasięgiem powinny objąć także województwa podkarpackie i świętokrzyskie) i to właśnie one mogą tą linię przejąć. - Adams - 23.03.2013 Moim zdaniem przesiadki ani w Sławkowie, ani w Bukownie nie mają racji bytu. Żeby na tej linii wrócił potencjał pociągi powinny jeździć tak, jak jeździły od zawsze do grudnia 2012, czyli z Katowic do Sędziszowa/Kielc. Przetarg na 19 EZT w ramach PGZ - sphinx - 23.03.2013 Południowa Grupa Zakupowa w końcu ogłosiła długo oczekiwany przetarg na nowe, trójczłonowe EZTy: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0 Kilka szczegółów: Cytat: Województwo małopolskie, świętokrzyskie i śląskie otrzymają po sześć pociągów, a podkarpackie - jeden. Utrzymanie pojazdów będzie świadczone do końca 2020 roku. W tym czasie pociągi przejadą ponad 16 milionów kilometrów. Średniodobowo ma to być 500 km dziennie w województwie podkarpackim i świętokrzyskim i 350 km w małopolskim i śląskim. Co ciekawe, opcja zamówienia umożliwia zwiększenie tych przebiegów do odpowiednio 900 km i 630 km. Zamawiający żąda pięcioletniej gwarancji na pociągi.http://www.rynek-kolejowy.pl/42402/Jest ... wodztw.htm Kryteria wyboru są dwa: cena zamówienia (90%) i długość gwarancji (10%), przy czym minimalny okres ochrony gwarancyjnej to 60 miesięcy. Otwarcie ofert zaplanowano na 6 maja 2013r. - alojz - 25.03.2013 SIWZ i inne dokumenty - alojz - 05.04.2013 Odwołania Newagu i Pesy Newag Pesa - sphinx - 17.04.2013 http://www.rynek-kolejowy.pl/44390/Polu ... olania.htm Oba odwołania odrzucone. KIO nie zgodziła się z zarzutami Newagu, a protest Pesy był niekompletny. Co nie zmienia faktu, że odwołanie Pesy uwzględnił sam zamawiający. - sphinx - 06.06.2013 Dziś otwarto oferty, wpłynęły dwie: ZNTK MM: 349 180 710 zł i 120 mies. gwarancji Newag: 313 657 395 zł i 84 mies. Biorąc pod uwagę, że kryteria wyboru to 90% cena i 10% gwarancja to więcej punktów powinna dostać oferta Newagu. - DamianT - 07.06.2013 Coś duża różnica w tej gwarancji... - Dudzio - 07.06.2013 Wkradła się tam literówka. Newag zaproponował oczywiście 84 miesiące gwarancji - sphinx - 07.06.2013 "8" mi się przycina :-P Mnie z kolei ciekawią niskie ceny. Wg RK są to ceny brutto więc wychodzi że Newag chce 16,5 mln zł, z Pesa/ZNTK 18,4 mln zł brutto. Za trójczłonowe, dobrze wyposażone EZTy z usługą utrzymania. To naprawdę taniocha, przecież miesiąc temu za niemal taki sam trójczłonowy EZT z utrzymaniem Newag chciał 19,9 mln zł + utrzymanie, a Pesa 21,2 mln zł z utrzymaniem. Albo to są ceny netto, albo bez utrzymania, albo nie rozumiem... - sphinx - 24.06.2013 Oficjalnie - wygrywa Newag! http://bip.sejmik.kielce.pl/download/38 ... czych.html - mikrobart - 04.07.2013 Jaki będzie podział tych 19 EZT na poszczególne województwa? - kebeka - 04.07.2013 Bartek czytanie ze zrozumieniem się kłania :lol: Świętokrzyskie, Małopolskie, Śląskie po 6 EZTów i 1 dla Podkarpackiego. ;-) - mikrobart - 04.07.2013 No, pasuje Prawdę mówiąc otworzyłem tylko plik z ostatniego posta. |