![]() |
Naprawy rewizyjne ED74 - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: TABOR KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-8.html) +---- Dział: ZESPOŁY TRAKCYJNE (https://www.forumkolejowe.pl/forum-88.html) +---- Wątek: Naprawy rewizyjne ED74 (/thread-3431.html) |
Naprawy rewizyjne ED74 - Dominik Piotrowicz - 10.05.2013 ED74-002 jest pierwszym ezt tej serii który przeszedł naprawę rewizyjną w pesie. Malowanie pozostało bez zmian, naniesiono tylko numery EVN. - mikrobart - 11.05.2013 Przyszedł czas i na tę serię. Jaki jest kilometraż dla ED74? Po ilu rewizja? - Poznanski_mech - 11.05.2013 Co 500 000 km lub co 5 lat należy wykonać czynności utrzymaniowe baterii tj.: - pomiar gęstości elektrolitu, - pomiar napięcia ogniw, - test pojemności baterii, - kompleksowe czyszczenie baterii, - ładowanie renowacyjne - przewoz - 12.05.2013 Bateria to jedna sprawa, pozostała część elektryczna, mechaniczna i pneumatyczna to druga. Nie mam tu dokumentacji (DSU) ED74, ale zdaje się, że faktycznie 500 tys km to było dla większego przeglądu. - rustsaltz - 12.05.2013 Jakie to ma baterie, że się do nich raz na 5 lat zagląda? - Poznanski_mech - 12.05.2013 przewoz napisał(a):Bateria to jedna sprawa, pozostała część elektryczna, mechaniczna i pneumatyczna to druga. Dlatego też zainsynuowałem że może to nastąpić co 500 000 km bądź co 5 lat, bo takich spraw od ręki się nie wykonuje. rustsaltz stanu wizualnego baterii w ED74 należy dokonywać średnio co pół roku. Posiada baterie zasadowe (bodajże niklowo-kadmowa): - człony napędowe: FNC 373MR - 200Ah, - człony toczne: FNC 172MR - 100Ah Ogólnie baterie same baterie pozwalają jedynie na utrzymaniu podświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego bez dodatkowych funkcji. - rustsaltz - 12.05.2013 No a na pozostałych przeglądach (P2, P3) baterii się nie sprawdza? |