[WWK] Modernizacja mostu średnicowego, Warszawa Wschodnia - Warszawa Zachodnia - podmiejskie - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: INFRASTRUKTURA I RUCH KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-66.html) +---- Dział: INFRASTRUKTURA KOLEJOWA, MODERNIZACJE, REMONTY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-89.html) +---- Wątek: [WWK] Modernizacja mostu średnicowego, Warszawa Wschodnia - Warszawa Zachodnia - podmiejskie (/thread-3482.html) Strony:
1
2
|
[WWK] Modernizacja mostu średnicowego, Warszawa Wschodnia - - przewoz - 31.05.2013 Na WWK to wręcz tradycja, że co 2 lata zamykana jest średnica. Głównie podmiejska. Wcześniej budowano nowy Stadion, robiono tunel, jakieś punktowe naprawy etc... Tak więc jak jestem przyzwyczajony, ale większość pasażerów - nie. A to lato będzie gorące, jak tradycja każe. Zamknięty zostanie most średnicowy linii 448, czyli tory podmiejskie na odcinku Warszawa Zachodnia - Warszawa Wschodnia pójdą chwilowo w odstawkę. - część pociągów KM i SKM pojedzie po średnicy dalekobieżnej p. Warszawę Centralną - część pociągów skończy bieg wcześniej - wahadło Warszawa Zachodnia - Warszawa Śródmieście no i prawdopodobnie (też tradycyjnie, jak myślę) - pełne wzajemne honorowanie wszystkich biletów u wszystkich przewoźników (tak jak to bywało w poprzednich latach). Na razie pojawił się rozkład jazdy KM na okres remontu: http://www.mazowieckie.com.pl/rozklady- ... 2013r.html Masakra o tyle, że co pociąg, to kilka wersji rozkładu... Wszystkim wybierającym się do Warszawy w tym okresie - radzę śledzić wieści na stronach przewoźników, żeby nie było niespodzianek! - rustsaltz - 31.05.2013 Ja bym ze swojej strony prosił o poinformowanie, jak już przewoźnicy zaczną honorować wzajemnie bilety. - przem710 - 31.05.2013 Renoma już się cieszy ;-D - przewoz - 31.05.2013 Oczywiście., czy to ja czy ktokolwiek z WWK jak tylko coś oficjalnego wypełznie - wklei się tu. No właśnie Renoma się wtedy nie cieszy bo tak jak mówiłem - pełne honorowanie, więc nie ma lipy. Ludzie w pociągach KM i SKM bezpieczni. W IC - nieprzyjemności z tytułu posiadania WKM z biletem 90-dniowym też nigdy nie miałem, a jak jeszcze się pomogło drużynie uporać się z zagubionymi pasażerami, którzy mogliby zajechać nie tam, gdzie trzeba, albo nie wiedzą czy wsiąść czy nie, to jeszcze podziękują PS. Tak w ogóle ostatni przetarg na kontrolę w KM wygrała jakaś tam firma krzak z Garwolina czy Pilawy, wróć - z Kozienic Niby nie renoma, ale ludzie ci sami Przy czym nie wiem czy zgarnęli wszystkie pociągi co dawniej - może nie. W każdym razie informacje odnośnie utrudnień i honorowania - wklejamy w tym temacie. - przewoz - 18.06.2013 Pojawiły się pierwsze, trochę lakoniczne na razie informacje. ZTM: http://ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=979&c=100&l=1 Cytat:W związku z pracami prowadzonymi przez Polskie Linie Kolejowe, w dniach 29.06 – 01.09 br., zamknięta zostanie podmiejska linia średnicowa na odcinku od Warszawy Zachodniej do Warszawy Wschodniej. Spowoduje to duże zmiany w kursowaniu pociągów Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich. - przewoz - 29.06.2013 No i się zaczęło, więc przypominam, żeby uwzględnić te zmiany w swoich podróżach. Pomiędzy Warszawą Zachodnią i Wschodnią można poruszać się każdym pociągiem na podstawie biletów KM i SKM. Ponadto można na nich jeździć również w autobusach i tramwajach. - Mariusz W. - 01.07.2013 Taką kombinację sygnałów i wskaźników ustawiono w Warszawie Śródmieściu. Chyba ktoś zapomniał, że tarcza D 1 zawiera w sobie znaczenie wskaźnika We 4a. - rustsaltz - 01.07.2013 Mariusz W. napisał(a):Chyba ktoś zapomniał, że tarcza D 1 zawiera w sobie znaczenie wskaźnika We 4a.Ano właśnie zależy jak interpretować. Zapytam instruktora jak będą dyskusje o wskaźnikach, ale mam wrażenie, że chodzi o to, że D1 można pominąć na rozkaz pisemny. Nie jest to jedyny taki przypadek w stolicy Kolejowy bajzel w Warszawie i okolicach - kazio - 04.07.2013 "Szanowni pasażerowie! Z powodu zakorkowania Warszawy Zachodniej pociąg SKM jeszcze trochę postoi" - usłyszał pan Artur. Na trasie do Sochaczewa ktoś zaczął szarpać kolejarza, bo nie ostrzegł, że pociąg się zepsuł, a z drugiego toru odjechał inny. "Codziennie do pracy w Warszawie dojeżdżają koleją tysiące ludzi. Wszyscy oni spóźniają się do pracy, a po pracy nie mogą załatwić spraw w urzędach, zrobić zakupów, a czasem nawet poczytać dzieciom przed snem. Wszystko przez panie i panów, którym praca na kolei pomyliła się chyba z zabawą dziecięcą kolejką" - skarży się Artur Kurpiewski. Dojeżdża z Brwinowa. Na tej linii od początku roku rozkład jazdy zmieniano - jak pisze - już ze cztery razy. Na Dworcu Zachodnim pan Artur przesiada się do pociągu w kierunku Służewca, gdzie pracuje. Oblicza, że punktualne kursy trafiły mu się w tym czasie ledwie przez kilka dni. To na tej trasie zdarzyło mu się usłyszeć w tym tygodniu, że pociąg utknął w korku przed Dworcem Zachodnim. więcej... - rustsaltz - 04.07.2013 I jak zwykle za burdel na górze dostał dół. - Grygus - 04.07.2013 To co się dzieje w ostatnich dniach na Warszawie Wschodniej i Zachodniej to prawdziwa katastrofa. Pociągi poopóźniane po 20min, odjeżdżają zupełnie losowo, nie mieszczą się w peronach i czekają na wjazdy, chaos na całego., ludzie biegają z peronu na peron nie wiedząc co odjedzie pierwsze bo oliwy do ognia dolewa wyświetlający głupoty system informacji pasażerskiej. Nie wiem jak to możliwe, że 2 lata temu podczas budowy przystanku Stadion wszystko działało dużo sprawniej. Przykładowo, ode mnie z Otwocka wtedy jeździła SKM S1 co godzina i niektóre "Dębliny" przez Warszawę Centralną. W takcie godzinnym szło dostać się do Warszawy bez większych problemów. Obecnie, jedyne pociągi, które jadą z Otwocka przez Centralną są o 6:51, 8:10 (IR Cisy, więc jazda na WKM odpada) a potem dopiero o 11:00. Na przesiadkę na Wschodnim z racji panującego tam chaosu trzeba sobie rezerwować 20 minut. Makabra, czy aż tak wyczerpała się przepustowość dalekobieżnej średnicy, że nie można tego zorganizować tak jak 2 lata temu? Dlaczego wtedy wszystko pomimo zamknięć działało sprawnie a dziś już nie? To budowa Niedźwiadka narobiła takiego "burdlu"? A mam jeszcze jedno pytanie, może ktoś wie. Oprócz wymiany mostownic widziałem też, że wybrano tłuczeń aż do wiaduktu nad Kruczkowskiego. Czy w planach jest też wymiana torów w peronach Powiśla? Czy skończą idealnie na Kruczkowskiego i zostanie taki ogryzek 200m dziadostwa między dwoma wyremontowanymi odcinkami? - Dudzio - 04.07.2013 Jutro wrzucę filmik z dzisiejszego stanu prac na odcinku Powiśle - Stadion. - giergo - 05.07.2013 Cytat:To na tej trasie zdarzyło mu się usłyszeć w tym tygodniu, że pociąg utknął w korku przed Dworcem Zachodnim. Najwyraźniej jeździ zbyt dużo składów. Należy troszkę zmniejszyć ich ilość i przygasić popyt. Istnieją już przecież gotowe i sprawdzone rozwiązania ]-> - kazio - 05.07.2013 Ciąg dalszy: Pasażerowie wściekli, że muszą biegać między peronami, bo nie wiadomo, skąd odjedzie pociąg. Źle przygotowany remont linii średnicowej, który rozpoczął się 29 czerwca i ogromna liczba awarii od kilku dni paraliżują dojazdy wokół Warszawy. Sytuacja wymyka się już kolejarzom spod kontroli. Pociągi łapią rekordowe opóźnienia. Podróżni stoją w tłoku i upale między stacjami. Na Dworcu Zachodnim, gdzie panuje największy bałagan, pociągi są podstawiane na inne tory, niż zapowiada megafonistka. Pasażerowie słyszą jej odtwarzany komputerowo głos, widzą też niezgodne z prawdą zapowiedzi wyświetlane na tablicach. Już raz w czerwcu Urząd Transportu Kolejowego nałożył za tę dezinformację 452 tys. zł kary na spółkę PKP Polskie Linie Kolejowe. Mimo to zamieszanie trwa nadal. więcej.... - przewoz - 05.07.2013 Grygus napisał(a):Na przesiadkę na Wschodnim z racji panującego tam chaosu trzeba sobie rezerwować 20 minut. Oj, raczej przesadzone. Jeszcze nie czekałem dłużej niż 8-10 minut w tym rozkładzie na odjazd pociągu dalekobieżnego. Patrzę na zbiorcze tablice (powiedzmy, że dla dalekobieżnych pociągów raczej nie kłamią) i idę niekoniecznie na pierwszy pociąg, ale na drugi - na pewno. Gorzej, że bałagan jest na peronach podmiejskich. Ale nawet jak wszystko jest dobrze wyświetlone, to na peron 6 do pociągów wpadają zziajani ludzie chcący dojechać do Pruszkowa. Do tego poczta pantoflowa działa tak, że można się dowiedzieć nawet takich "rewelacji", że pociąg do Krakowa czy na Lotnisko jedzie tylko do Centralnej, bo do Zachodniej pociągi w ogóle nie jeżdżą. Ludzie nie rozumieją co się do nich mówi, nie wspominając o tym, że nie rozumieją tego co czytają. |