Cofanie ezt na szlaku? - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: INFRASTRUKTURA I RUCH KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-66.html) +---- Dział: STEROWANIE RUCHEM KOLEJOWYM (https://www.forumkolejowe.pl/forum-67.html) +---- Wątek: Cofanie ezt na szlaku? (/thread-3523.html) |
Cofanie ezt na szlaku? - dring - 16.06.2013 w Ir1 prędkość cofanego pociągu wynosi 30km/h jezeli przejazdy i przejścia są strzeżone, a jeżeli w ezt zmienimy kabiny bo przecież bez sensu cofać jak w lokomotywie to jaka będzie prędkość ? Druga sprawa rozkaz pisemny S potocznie mówią ze na cofanie pociągu ale czy ktoś mógłby przytoczyć konkretny art. z Ir1 ? lub jaka jest zawarta treść w rozkazie. Wracając do cofania ezt zakładając że prędkość będzie wynosiła 30 zmienimy kabinę musimy zrobić próbę hamulca i hamowanie kontrolne z 30 ? Jeżeli ktoś znalazł jakiś przepis który mówi o cofaniu ezt prosiłbym o pomoc wyjaśnienie i przytoczenie tego przepisy. Z góry serdecznie dziekuję - stach57 - 16.02.2014 Dodam jeszcze, jak powinno być osygnalizowanie czoła takiego pociągu? - rustsaltz - 16.02.2014 Zgodnie z Ie-1 na pociągu cofanym nie zmienia się sygnałów na czole i końcu. |