![]() |
Korytarz E30 - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: INFRASTRUKTURA I RUCH KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-66.html) +--- Wątek: Korytarz E30 (/thread-36.html) |
Korytarz E30 - Virakocha - 06.06.2010 Przetarg na wykonawcę modernizacji torów na odcinku Łańcut – Rogóżno 1 czerwca 2010 r., PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Krakowie, ogłosiły przetarg na wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych na odcinku linii kolejowej nr 91 Łańcut – Rogóżno, w ramach zadania pn.: „Modernizacja linii nr 91 Kraków Główny Osobowy – Medyka i linii nr 92 Przemyśl – Medyka, odcinek Rzeszów – granica państwa, etap I odcinek Rzeszów – Jarosław”. Fot. BahnImBild.de Fot. BahnImBild.de Zakres robót budowlanych na odcinku Łańcut – Rogóżno, na długości ok. 8 km w torze nr 1 i 2 przewiduje między innymi: kompleksową wymianę nawierzchni torowej, odtworzenie rowów ziemnych, wymianę oświetlenia na przejazdach oraz płyt przejazdowych w kilku lokalizacjach, zabudowę urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej. Odcinek linii kolejowej nr 91 (ciąg E30) Rzeszów – Medyka /granica państwa oraz linia nr 92 Przemyśl – Medyka (po torze szerokim) planowane są do rewitalizacji na lata 2010 – 2016. Rewitalizacja odcinka E30 Rzeszów – Medyka / granica państwa polegała będzie na: naprawie głównej torów i rozjazdów w torach głównych zasadniczych, naprawie i przebudowie obiektów inżynieryjnych, naprawie głównej urządzeń sterowania ruchem kolejowym (srk) oraz peronów na stacjach i przystankach. Po rewitalizacji, linia byłaby przejezdna z prędkością V= 120 km/h z ograniczeniami wynikającymi z promieni łuków. Inwestycja planowana jest do realizacji ze środków krajowych - dotacji budżetowych i funduszu kolejowego. (źródło: PKP PLK Centrum Reazlizacji Inwestycji, 4 czerwca 2010) |