Ściąganie "trupa" ze szlaku - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: INFRASTRUKTURA I RUCH KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-66.html) +---- Dział: STEROWANIE RUCHEM KOLEJOWYM (https://www.forumkolejowe.pl/forum-67.html) +---- Wątek: Ściąganie "trupa" ze szlaku (/thread-3667.html) |
Ściąganie "trupa" ze szlaku - dring - 31.07.2013 Jak według Was powinno wyglądać sciąganie uszkodzonej jednostki EZT ze szlaku ? Jaki rozkaz, dla którego pociągu ewentualnie czy dla obu jednostek, i jakie predkości obowiązuja a tym przypadku. Dzieki - rustsaltz - 31.07.2013 Zamyka się tor, na którym ta jednostka stoi, informuje się rozkazem pisemnym drużynę jednostki/maszyny gdzie stoi defekt, gdzie odbędzie się spychanie i co będzie zezwoleniem na wjazd, następnie stawia się semafor (jeżeli urządzenia pozwalają) i pomoc jedzie z prędkością do 30 km/h. Przygotowuje się jednostkę do ściągnięcia i ściąga do szopy na naprawę. Przygotowanie do jazdy defekta odbywa się zgodnie z DTR. - dring - 31.07.2013 W takim razie jeżeli bylbyś uprzejmy wytłumacz czym sie różni z ir1 &65 postepowanie przy pociągu popychanym gdzie predkosc do 60 a & 66 postepowanie przy pociagu pchanym. prędkość do 30 l. Dzieki Najbardziej chodzi mi o ezt jak to wyglada w ich przypadku - rustsaltz - 31.07.2013 Popychany to taki, który ma popychacz, czyli lokomotywę czynną z tyłu, przy czynnej z przodu. Pchany to taki, który jedzie wagonami naprzód. Przy jeździe wagonami naprzód wolno do 20, chyba że przejazdy są strzeżone, wtedy do 30. Ściąganie jednostki to jazda po zajętym torze zamkniętym, więc nie więcej niż 30. Przy okazji znak paragrafu wygląda tak: (alt+21) § |