[Siemens] Naprawy rewizyjne lokomotyw EU44 - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: TABOR KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-8.html) +---- Dział: LOKOMOTYWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-87.html) +---- Wątek: [Siemens] Naprawy rewizyjne lokomotyw EU44 (/thread-4142.html) |
[Siemens] Naprawy rewizyjne lokomotyw EU44 - mikrobart - 08.03.2014 EU44-003 jest właśnie w drodze do Wegberg-Wildenrath na swoją pierwszą naprawę rewizyjną. http://www.railcolor.net/index.php?nav= ... tion=dview - Lutek - 08.03.2014 Kolejne w drodze. - Dual - 09.03.2014 Siemensy zbliżają się po kolei przebiegiem do P3 (1,2 mln km). Zakres naprawy jest podobny do naszej P4. Pełne P4 zgodne z DSU będą miały dopiero przy 2,4 mln km. - mikrobart - 09.03.2014 Czyli naprawę, której dokona się na 003 nie możemy traktować jako naprawy rewizyjnej? Dzięki za informację, Railcolor podał w takim razie komunikat dość dwuznacznie: Cytat:From there it will be transported to the Wegberg-Wildenrath workshops for its first (R1) main overhaul. - Lizawka127 - 18.03.2014 W najbliższym czasie będzie brakowało lokomotyw wielosystemowych. PIC planuje wynajem lokomotyw wielosystemowych do obsługi połączeń międzynarodowych? - pitagoras23 - 18.03.2014 Pewnie wrócą czasy podmiany w Rzepinie z EP09 na spalinową i potem we Frankfurcie na elektryka niemieckiego albo w Poznaniu skombinują jakieś podmiany. - przem710 - 18.03.2014 Lizawka127 napisał(a):W najbliższym czasie będzie brakowało lokomotyw wielosystemowych. PIC planuje wynajem lokomotyw wielosystemowych do obsługi połączeń międzynarodowych? A skąd takie info? - pitagoras23 - 18.03.2014 No teraz EU44 jeżdżą na NR / przeglądy do Siemensa, więc ich będzie brakowało, bo nie wiadomo w sumie ile obecnie jest już za granicą. - przem710 - 18.03.2014 Jeżdżą na P3, ale nie wszystkie na raz. - Poznanski_mech - 18.03.2014 pitagoras23 napisał(a):Pewnie wrócą czasy podmiany w Rzepinie z EP09 na spalinową i potem we Frankfurcie na elektryka niemieckiego albo w Poznaniu skombinują jakieś podmiany.Błagam, nie piszmy takich głupot. Wyjazdy Taurusów na P3 będą tak zaplanowane aby w Polsce została liczba wystarczająca do obsługi BWE i BGE. W rezerwie jest 186 i w planie awaryjnym EU44 (Berlin - Poznań), EP09 (Poznań - Warszawa). - pitagoras23 - 18.03.2014 Głupoty czy nie, weźcie pod uwagę, że jakiś wypadek może się stać. To też powoduje, że zapas się kurczy. A pytanie czy niemiecki TRAXX może być używany do obsługi BWE czy tylko jest przypisany pociągowi Trans-European Express? Ja podałem tylko to, co działo się kiedyś, kiedy Intercity nie miało jeszcze wielosystemowych lokomotyw. - Poznanski_mech - 18.03.2014 pitagoras23 napisał(a):Głupoty czy nie, weźcie pod uwagę, że jakiś wypadek może się stać. To też powoduje, że zapas się kurczy.Głupotą nazwałem EP09 do Rzepina -> spalina -> DB. pitagoras23 napisał(a):A pytanie czy niemiecki TRAXX może być używany do obsługi BWE czy tylko jest przypisany pociągowi Trans-European Express?Jak można przypisać lokomotywę do jednego pociągu? PKP IC wynajmując tą lokomotywę może ją posłać na jakikolwiek pociąg jaki tylko im się przyśni. - pitagoras23 - 18.03.2014 Da się przypisać, choćby EU07A-001 przypisana na stałe do EIC Fredro. - Poznanski_mech - 18.03.2014 pitagoras23, to nie jest przypisanie lokomotywy do konkretnego składu, to ograniczenie możliwości kursowania jej. EU07A bez problemu może poruszać się na innych pociągach niż Fredro. - przem710 - 19.03.2014 DB ma 3 traxxy które mogą się poruszać po naszej sieci. 130, 135, 241. Poza tym zawsze z pomocą może przyjść PKP Cargo, które wypożyczy EU45 które bez problemu pojadą do Niemiec. Zresztą już kiedyś Cargo wypożyczyło IC EU43-004. Cytat:Da się przypisać, choćby EU07A-001 przypisana na stałe do EIC Fredro. Po części racja, ale przypadek EU07A jest specyficzny i dlatego ta lokomotywa ma przypisane jeden obieg. |