[PKP Intercity] Modernizacja 20 lokomotyw serii SM42 - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: TABOR KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-8.html) +---- Dział: LOKOMOTYWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-87.html) +---- Wątek: [PKP Intercity] Modernizacja 20 lokomotyw serii SM42 (/thread-4194.html) |
[PKP Intercity] Modernizacja 20 lokomotyw serii SM42 - przem710 - 09.04.2014 Takie nieco dziwne, http://rail.phototrans.eu/14,88167,0,FabLok_6D_.html http://rail.phototrans.eu/14,88165,0,FabLok_6D_.html - Valcyte - 09.04.2014 Widziałem tę lokomotywę wczoraj na zdjęciach, i powiem że pierwsze moje wrażenie było " co to do cholery jest " jeśli chodzi o wygląd zupełnie mi się nie podoba. - Dudzio - 09.04.2014 Czy ICki udostępniały przy przetargu schemat malowania? Jak rozumiem to są to te manewrówki, a nie liniówki (które będą miały kabinę na środku)? - DamianT - 09.04.2014 Różni się to czymś od Kiosku dla Cargo? - przem710 - 09.04.2014 Raczej manewrówki, ale wiadomo czasem jakaś praca liniowa też może wpaść. Tym bardziej że 10 takich lokomotyw zostanie wyposażona w możliwość "grzania" wagonów. - rustsaltz - 09.04.2014 Paskudztwo ma lepiej ustawione reflektory (nie zasłaniają zderzaka), jako nowość kamera, więc pulpit pewnie taki jak w tamarach (też raczej na plus). Inaczej ustawione są filtry powietrza (nie widać grzybów) i chyba akumulatory. Teraz życzmy powodzenia warsztatowi IC w zapanowaniu nad tym. Jestem także ciekaw, czy nadal trzeba odkręcać milion śrub do wymiany żarówki i czy poprawiono drzwi. - przewoz - 09.04.2014 przem710 napisał(a):Różni się to czymś od Kiosku dla Cargo? Ta wersja ma słabszy silnik spalinowy, ale za to ma akumulatory do przeciągania składów po halach. Tak więc typowo manewrowa, nie liniowa maszyna. - alojz - 09.04.2014 Cytat:Spalinowe lokomotywy Newagu z innowacyjnymi rozwiązaniamiŹródło: http://inforail.pl/text.php?id=63292 - DamianT - 10.04.2014 Czyli będą dwie wersje. Rozumiem, że z budą po środku to do jazdy, a ta druga typowo do manewrów. - rustsaltz - 10.04.2014 Tak, najwyraźniej ta z budą pośrodku to maszyna dwuagregatowa, więc do zasilania pociągu. - krzysztof - 11.04.2014 BARDZO brzydkie nie podobam i po co zrobili takie gówno lepiej SU45-073,100,118,152,175,183,195,214 do przebudowani zmiana silnik na MTU i pojedzi ja tego nie rozumiem dlatego zrobili ST45 ST46 SM42 od 12.. 16.. i ST44 12.. a SU45 dla IC nie zrobili ! - Barus - 11.04.2014 krzysztof napisał(a):BARDZO brzydkie nie podobam i po co zrobili takie gówno lepiej SU45-073,100,118,152,175,183,195,214 do przebudowani zmiana silnik na MTU i pojedzi ja tego nie rozumiem dlatego zrobili ST45 ST46 SM42 od 12.. 16.. i ST44 12.. a SU45 dla IC nie zrobili ! Wygląd to sprawa drugorzędna, najważniejsza jest funkcjonalność, nie wyobrażam sobie żeby maszynista latał na manewrach z jednej kabiny do drugiej co chwile - rustsaltz - 11.04.2014 Ten produkt z silnikiem MTU to jeden z większych niewypałów na kolei. Poza tym SU45 ma na wiele linii zakaz wjazdu. - przem710 - 12.04.2014 krzysztof napisał(a):BARDZO brzydkie nie podobam i po co zrobili takie gówno lepiej SU45-073,100,118,152,175,183,195,214 do przebudowani zmiana silnik na MTU i pojedzi ja tego nie rozumiem dlatego zrobili ST45 ST46 SM42 od 12.. 16.. i ST44 12.. a SU45 dla IC nie zrobili ! Bo IC nie zamówiło, po co im taki złom skoro będą mieli spalinowe Gamy. Cargo zamówiło ST45 i co, teraz nie ma co z tym zrobić. Jest awaryjne do ciężkich pociągów się nie nadaje i wycofano się z modernizacji kolejnych egzemplarzy. Wczoraj w Pesie stały aż trzy sztuki 01,03,04. Z 6dg jest już lepiej aczkolwiek tu też można się rozpisać. - DamianT - 14.04.2014 krzysztof napisał(a):BARDZO brzydkie nie podobam i po co zrobili takie gówno Zauważyłem, że co nowe to zazwyczaj się nie podoba To nie ma się podobać, tylko ma być funkcjonalne |