![]() |
Pojazdy 36WEa - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: TABOR KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-8.html) +---- Dział: ZESPOŁY TRAKCYJNE (https://www.forumkolejowe.pl/forum-88.html) +---- Wątek: Pojazdy 36WEa (/thread-4216.html) |
Pojazdy 36WEa - pitagoras23 - 17.04.2014 Wie ktoś dla kogo przeznaczony będzie ten pojazd? ![]() - alojz - 17.04.2014 To Impuls dla woj. małopolskiego. - pitagoras23 - 17.04.2014 A w necie krąży też informacja, że dla woj. świętokrzystkiego. - kazio - 18.04.2014 Producent pisze Cytat:zamówiony został przez Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego i przekazany do eksploatacji Przewozom Regionalnym. Obsługuje trasę Rzeszów – Przemyśl. - pitagoras23 - 18.04.2014 Skopiowałeś opis dla serii 36WE, a ten pojazd ma oznaczenie 36WEa. Jest drobna różnica. - przem710 - 18.04.2014 Aktualnie skład przechodzi testy na torze doświadczalny w Żmigrodzie. - Alienik - 18.04.2014 Wikipedia twierdzi, że 36 dla Małopolskiego ma układ drzwi 1-2-1, podczas gdy dla pozostałych województw 1-1-1, co by potwierdzało wersję Alojza. - DamianT - 18.04.2014 To pierwszy pociąg dla Południowej Grupy Zakupowej. http://www.rynek-kolejowy.pl/51896/impu ... orach.html - sphinx - 18.04.2014 To pierwszy pojazd w Polsce, który będzie homologowany na okoliczność zgodności z TSI. - Jacek Z. - 24.04.2014 Hm, a nie wiecie może: jest szansa, że to cudo trafi też na testy do Instytutu Kolejnictwa? 35WE SKM Warszawa oraz 31WE Kolei Dolnośląskich były i widziałem, ale o żadnych innych wersjach Impulsów tam (36WE, 37WE, ED78) ani widu, ani słychu... Czy może rozwiązania stosowane w tych nowszych są na tyle podobne, że dodatkowych dopuszczeń nie wymagają?... - pitagoras23 - 19.08.2014 Na powyższym filmiku widać postój 4 jednostek WEa w Psarach. - przem710 - 01.09.2014 36WEa-011 dla KD http://www.facebook.com/KolejeDolnoslas ... 634883478/ Kolejne 36WEa jeden z nich w malowaniu małopolskim natomiast drugi w świętokrzyskim. Poza tym wczoraj na CMK widziane następne dwa impulsy tym razem dla śląskiego. - przem710 - 03.09.2014 Jednostki dla małopolski 36WEa otrzymały oznaczenia "Pekapowskie" serii EN64 EN63-001 http://www.garnek.pl/arti71/27822489/en-63-001 EN64-002 http://gmfk.pl/cpg144/displayimage.php? ... play_media Bałaganu ciąg dalszy, tym samym mamy dwa podobne impulsy 36WE oraz 36WEa ale mimo to każdy z nich ma inne oznaczenia odpowiednio EN63 oraz EN64 do tego 36WEa dla kolei dolnośląskich zostaną przy pierwotnych oznaczeniach 36WEa. Zatem bardzo podobne pojazdy będą oznaczone na trzy sposoby. Inny schemat zastosowano natomiast dla pojazdów 40WE, gdzie pojazd 40WE-007 pomimo różnic wcielono do serii EN62. EN62-001 http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=29 EN62-002 http://gmfk.pl/cpg144/displayimage.php? ... play_media - pitagoras23 - 03.09.2014 Czyli wpisując pojazdy: http://www.forumkolejowe.pl/ilostan/ind ... title=EN63 się zbytnio pospieszyłem i teraz powinienem zmienić to na EN64? - przem710 - 03.09.2014 Zdecydowanie się pośpieszyłeś, poza tym one pierwotnie miały oznaczenia 36Wea. Poza tym nie wiemy czy wszystkie otrzymały tą serie. |