ED73-001 - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: TABOR KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-8.html) +---- Dział: ZESPOŁY TRAKCYJNE (https://www.forumkolejowe.pl/forum-88.html) +---- Wątek: ED73-001 (/thread-4267.html) |
ED73-001 - krzysztof - 08.05.2014 Co tym ED73-001 znowu stoi ? - Poznanski_mech - 08.05.2014 Idzikowice. - krzysztof - 09.05.2014 Poznanski_mech napisał(a):Idzikowice.O.K. tak wiem ze stoi w Idzikowicach co tym zrobą do naprawy rew. ? ten edek 001 bez przerwy problemy z wózkiem i bardzo mało jedzi - rogonon - 09.05.2014 Oczekuje naprawy rewizyjnej, a stoi tyle bo nie ma tam na razie żadnych przetargów na naprawy rewizyjne siódemek. - mixer - 09.05.2014 Wystarczy że z 1067 jest problem z autoryzacją. Np. Katowice, Warszawa, Białystok. Ostatnio przyjechała do Warszawy i na przyprzęgu wracała do Gdyni bo nikt na niej nie może pojechać. Z 1049 będzie to samo - przem710 - 10.05.2014 Przecież 1067 nie jest jedyna z taką kabiną. 1006, 1014, 1049 no i 1067 do tego dochodzi nietypowa 1020. Powinni te wszystkie maszyny skupić w jeden lokomotywowni np Gdyni oraz przypisać do jakiś stałych kilku tras i problemu by nie było. - mixer - 10.05.2014 Ale tu nie chodzi wcale o wygląd. 1006, 1014,1020 niczym się praktycznie nie różnią. Troszeczkę zmodernizowany pulpit ala EP09. Dodatkowo 1014 ma elektroniczny prędkościomierz. 1049 i 1067 ma przetwornice statyczne oraz ma inną rękojeść do hamowania. Jest to już głębsza modernizacja na którą wg. niektórych instruktorów potrzebujemy oddzielnego przeszkolenia. - jarząbek019 - 10.05.2014 No i prawidłowo bo jest różnica w porównaniu do klasycznej 07. I nie dziwi mnie inna autoryzacja na to. RE: ED73-001 - vernalisadonis - 14.07.2019 PRy chcą go zezłomować. http://inforail.pl/koniec-ed73-001-trafi-na-zlom_more_116112.html RE: ED73-001 - kacpermes - 12.08.2019 ED73 został zezłomowany. https://imgur.com/a/obC5RTR |