Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei
Pociągi do Ciechocinka - Wersja do druku

+- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl)
+-- Dział: PRZEWOZY PASAŻERSKIE I TOWAROWE (https://www.forumkolejowe.pl/forum-94.html)
+--- Dział: KOLEJ REGIONALNA (https://www.forumkolejowe.pl/forum-30.html)
+--- Wątek: Pociągi do Ciechocinka (/thread-4326.html)

Strony: 1 2 3


[Arriva] Reaktywacja połączeń do Ciechocinka - ET40 - 17.06.2014

Cytat:Arriva: Do Ciechocinka i z powrotem za złotówkę. A pieniądze na dom dziecka
Niezwykłą ofertą dla reaktywowanych połączeń do Ciechocinka przygotowała Arriva. Podróż będzie kosztować tylko złotówkę – i to w obie strony. Do każdej złotówki przewoźnik obiecuje dołożyć drugą… i przekazać na dom dziecka.
21 czerwca po ponad dwóch latach przerwy, ruch pociągów do Ciechocinka zostanie wznowiony. Pociągi będą kursować w wakacyjne weekendy. Przewoźnikiem jest Arriva, która przejęła w międzyczasie większość pracy w województwie od Przewozów Regionalnych. Przejazdy odbędą się na zasadach komercyjnych – czyli nie będą dotowane przez urząd marszałkowski.
Całość: http://www.rynek-kolejowy.pl/52795/arri ... ziecka.htm

Jak moja opinia o tej firmie poprawiła się w ostatnich miesiącach bardzo, tak teraz poprawia się jeszcze bardziej Smile


- masovian - 17.07.2015

ET40 napisał(a):Przez Ciechocinek przejeżdża z postojem dużo bezpośrednich autobusów z wielu dużych miast w całym kraju.

Tak. I o tym wspomniałem w swej wypowiedzi. Ale to tym bardziej ciekawe, że mnóstywo ludzi i tak wybiera przesaidkę w Aleksandrowie.


- Gżągal - 18.07.2015

masovian napisał(a):Tak. I o tym wspomniałem w swej wypowiedzi. Ale to tym bardziej ciekawe, że mnóstywo ludzi i tak wybiera przesaidkę w Aleksandrowie.

Wybierało. Pociagów w Ciechocinku nie ma od prawie roku


- masovian - 18.07.2015

Wybiera dalej. Tyle że środkiem transportu z Aleksandrowa do Ciechocnika jest autobus lub busik


- ET40 - 27.12.2015

Z Aleksandrowa do Ciechocinka jest 7 kilometrów, imho puszczanie tam pociągów poza sezonem jest pozbawione sensu.


- Gżągal - 27.12.2015

Jakoś przed pierwszym zamknięciem kursowało tam kilkanaście (jeśli się pomyliłem, poprawcie mnie) par REGIO również poza sezonem i frekwencja w nich była, tak więc nie jest prawdą, że puszczanie tam pociągów jest bez sensu.


- masovian - 27.12.2015

ET40 napisał(a):Z Aleksandrowa do Ciechocinka jest 7 kilometrów, imho puszczanie tam pociągów poza sezonem jest pozbawione sensu.

Sezonem jak sezonem. Ale przy zmianie turnusu, to by się chyba opłacało. :-)


- ET40 - 27.12.2015

Rysiogeniusz, jeździłeś tym, że wiesz? Nie opłacało się, kiedy jechało to tylko do Aleksandrowa i dalej kazali się przesiadać.


- Gżągal - 28.12.2015

Nie jeździłem aczkolwiek jeśli przy obecnym podejściu do kolei przez kilka rozkładów jazdy utrzymywano rozkład jazdy na identycznym poziomie to raczej wychodzę z założenia, że frekwencja była. Z drugiej strony po to pisałem aby mnie poprawić jeśli się mylę, aby ktoś napisał jak to było.


- masovian - 28.12.2015

ET40 napisał(a):Rysiogeniusz, jeździłeś tym, że wiesz? Nie opłacało się, kiedy jechało to tylko do Aleksandrowa i dalej kazali się przesiadać.

Faktycznie najsensowniej to by chodziło gdyby to było jak coś takiego jak Zakopane - Kraków przez Rabkę. W tym przypadku Kutno - Toruń przez Ciechocinek lub Toruń - Kutno. Oczywiście parę kursów, aby klientów nie denerwować za bardzo dłuższym czasem przejazdu.


- ET40 - 28.12.2015

Ale że z wjazdem kieszeniowym?


- masovian - 28.12.2015

Fachowo się to nawet tak chyba nazywa. :-)


- ET40 - 28.12.2015

Nie wiem co na to kasa. O ile dobrze pamiętam, to nie jest możliwe wydanie biletu na przejazd 2 razy przez tą samą stację.


- Gżągal - 28.12.2015

Jest to możliwe, jest dziś kilka tego typu rodzynków w rozkładzie. Choć osobiście w przypadku Ciechocinka nie jestem do tego rozwiązania przekonany


- ET40 - 28.12.2015

Ja w ogóle nie jestem przekonany do jakiegokolwiek rozwiązania w przypadku Ciechocinka, chyba że miałoby to być przedłużenie jakiegoś Regio z Inowrocławia lub Poznania, dotychczas kończącego w Toruniu. W przypadku R z Bydgoszczy to nie wchodzi w rachubę, bo one z założenia mają kończyć na dworcu wschodnim w Toruniu i żeby kilka z nich wydłużyć kosztem połączenia do centrum Torunia, argument musiałby być odpowiednio silny i takim argumentem może być Włocławek lub Kutno, ale nie Ciechocinek.