Okres naprawy rewizyjnej - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: TABOR KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-8.html) +---- Dział: LOKOMOTYWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-87.html) +---- Wątek: Okres naprawy rewizyjnej (/thread-4642.html) |
Okres naprawy rewizyjnej - Andrzej - 21.11.2014 Dzień dobry Państwu. Chciałbym uzyskać informację, czy jest jakieś rozporządzenie ministra, które opisuje co jaki okres powinny być przeprowadzane naprawy rewizyjne lokomotyw? Drugie pytanie, co jaki czas przeprowadzane są naprawy rewizyjne lokomotyw i wagonów oraz naprawy główne? Pozdrawiam, Andrzej - 150.150 - 21.11.2014 Nie wiem czy dobrze pamiętam ale chyba instrukcja Bt-3 oraz Itw-4. Zresztą musisz przeczytać, jeśli bym wprowadził w błąd to z góry przepraszam. Re: Okres naprawy rewizyjnej - przem710 - 21.11.2014 Andrzej napisał(a):Dzień dobry Państwu. Nie ma stałego okresu, wszystko jest zależne do DTR danej lokomotywy zatem limity kilometrów dla poszczególnych serii różnią się. - Jaszczur - 24.11.2014 Nie tyle DTR co DSU. Nie tylko czasookresy i przebiegi zależne są od serii lokomotywy, również dla kogo jest zatwierdzona DSU. Czasami przy tej samej serii, różni przewoźnicy mają różny cykl. Nie ma więc uniwersalnej odpowiedzi na zadane pytanie przez Andrzeja. - Afrika Bambaataa - 24.11.2014 Czy ktoś z użytkowników mógłby wyjaśnić tajemnicze skróty DTR i DSU? - rustsaltz - 24.11.2014 Dokumentacja Techniczno-Ruchowa i Dokumentacja Systemu Utrzymania. Cytat:Nie tylko czasookresy i przebiegi zależne są od serii lokomotywy, również dla kogo jest zatwierdzona DSU.Czyli okazuje się, że szybkość zużywania się szczotek jest zależna od koloru lokomotywy - Jaszczur - 24.11.2014 Żeby tylko takie problemy były kiedyś "utek" klepał wszystko co przedstawił przewoźnik. - Afrika Bambaataa - 24.11.2014 rustsaltz napisał(a):Dokumentacja Techniczno-Ruchowa i Dokumentacja Systemu Utrzymania. Dziękuję :-) - MichałŁ - 24.11.2014 rustsaltz napisał(a):Czyli okazuje się, że szybkość zużywania się szczotek jest zależna od koloru lokomotywy Czasami to zależy od specyfiki pracy maszyny np. w pracy na bocznicach resursy nie są podawane w km tylko w godzinach pracy. Użytkownicy mogą też wymagać np różnych profili obręczy lub ustawienie rur piaskowych czy zgarniaczy albo np różne okresy niektórych czynności obsługowych np. czyszczenie filtrów przy pracy w dużym zapyleniu. |