Intercity - wymiana biletu (zwrot) - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: PRZEWOZY PASAŻERSKIE I TOWAROWE (https://www.forumkolejowe.pl/forum-94.html) +--- Dział: KOLEJ DALEKOBIEŻNA (https://www.forumkolejowe.pl/forum-5.html) +--- Wątek: Intercity - wymiana biletu (zwrot) (/thread-4745.html) |
Intercity - wymiana biletu (zwrot) - lukindg - 23.01.2015 Witam Panowie Panie Proszę o informacje w jaki sposób dokonać zgłoszenia reklamacyjnego dotyczącego wymiany biletu na tej samej trasie zakupionego przez Internet ,chodzi mi zwrot za niewykorzystany bilet - pitagoras23 - 23.01.2015 Bilet zakupiony w Internecie można tylko tam go zwrócić. Jeśli minął termin wyjazdu, a nie został wykorzystany to nie da się go już raczej zwrócić. Jednak warto napisać maila na adres <!-- e --><a href="mailto:reklamacje@intercity.pl">reklamacje@intercity.pl</a><!-- e --> - kazio - 23.01.2015 pitagoras23 napisał(a):Jeśli minął termin wyjazdu, a nie został wykorzystany to nie da się go już raczej zwrócićlJestes pewny? Pkt 22 Intercity FAQ mówi Cytat:Wniosek, dotyczący zwrotu należności za niewykorzystane bilety internetowe, należy złożyć nie później, niż przed upływem jednego roku od dnia wykonania przewozu, a gdy przewóz nie został wykonany - od dnia, kiedy miał być wykonanyOczywiście to zależy od interpretacji warunku "przewóz nie został wykonany" - czy chodzi o to że pociąg w ogóle nie odjechał, czy że pasażer nie wsiadł do pociągu. - pitagoras23 - 24.01.2015 Bilety internetowe są skanowane, więc jeśli konduktor by nie odbił biletu to wtedy można chyba stwierdzić, że przewóz nie został wykonany. |