![]() |
Nowy rozkład on-line PKP PLK i śledzenie połączeń - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: PRZEWOZY PASAŻERSKIE I TOWAROWE (https://www.forumkolejowe.pl/forum-94.html) +--- Dział: ROZKŁAD JAZDY, BILETY I TARYFY PRZEWOZOWE (https://www.forumkolejowe.pl/forum-34.html) +--- Wątek: Nowy rozkład on-line PKP PLK i śledzenie połączeń (/thread-4978.html) Strony:
1
2
|
Nowy rozkład on-line PKP PLK i śledzenie połączeń - sm31-131 - 30.05.2015 Panowie. Przepraszam jeśli umieściłem w złym miejscu, i proszę o ewentualne przeniesienie... PKP PLK umieściło nowy rozkład jazdy on-line z możliwością podglądu aktualnego miejsca w którym znajduje się pociąg. Sprawdzałem dzisiaj i nawet się poruszają te pociągi na mapie, nie miałem tylko możliwości sprawdzenia "realności" lokalizacji pociągu. Pewnie sprawdzę na dniach. Dodatkowo można podpatrzeć z jakiego peronu / toru ma odjechać pociąg oraz jego numer i przewoźnika. Wyszukiwanie połączeń Według mnie ciekawa mapa, pytanie jak z realnością (danych) która bywa w PKP / PR / innych niska. Okaże się jak wybiorę się na dworzec :-). Pozdrawiam sm31-131 - Poznanski_mech - 31.05.2015 Położenie pociągu na mapie a w rzeczywistości odbiegają od siebie, potrafią się teleportować a do tego jest tylko część. - DamianT - 01.06.2015 Może to tylko błędy wieku dziecięcego. ogolnie fajna sprawa. jeszcze towarowe poprosimy ![]() - Poznanski_mech - 01.06.2015 DamianT, oczywiście że to faza testów, jednak nie zmienia to faktu że w chwili obecnej w przypadku opóźnienia pociągu drużyny nie mają najmniejszego pojęcia gdzie się znajduje ten pociąg i ile wynosi opóźnienie. - DamianT - 02.06.2015 Ale o jakich drużynach mówisz? O tych w danym pociągu? - Poznanski_mech - 02.06.2015 DamianT, o drużynach konduktorskich oczekujących na pociąg. - DamianT - 03.06.2015 To nie mogą sie dowiedzieć z nastawni? Pytam, nie znam się. - Poznanski_mech - 03.06.2015 DamianT, oczywiście jest cała lista telefonów do wydzwonienia, tylko dyżurni mają ważniejsze sprawy niż szukanie czyjegoś pociągu. - rustsaltz - 03.06.2015 A jaki problem zadzwonić na którąś zadupiastą stację i zapytać czy pociąg już przejechał/za ile przejedzie? - Poznanski_mech - 03.06.2015 rustsaltz, tu nie chodzi o problem z tym związany. W ten sam sposób można powiedzieć po co husarze skoro cześkiem też da rade jechać, po co elektroniczne wyświetlacze skoro na klapakach mamy to samo. Chodzi o komfort i nie zawracanie dupy innym. - masovian - 04.06.2015 Poznanski_mech napisał(a):DamianT, oczywiście że to faza testów, jednak nie zmienia to faktu że w chwili obecnej w przypadku opóźnienia pociągu drużyny nie mają najmniejszego pojęcia gdzie się znajduje ten pociąg i ile wynosi opóźnienie. Nie do końca. Jest jeszcze http://infopasazer.intercity.pl/ . O ile opóźnienia czasami nie są tam odnotowywane, to na 100% wiadomo jaką stację przejechał dany pociąg. W tym przypadku jedynie na CMK można nie wiedzieć, gdzie mniej więcej jest pociąg. Nadal jednak nie stosuje się najbardziej skutecznego sposobu jaki zastosowały pewne PKSy już dawno czyli GPS... - rustsaltz - 04.06.2015 Infopasazer jest malo skuteczny dla pospiechow i kompletnie "oslepiony" gdy dyzurny nie wprowadzi odjazdu, dlategonie nadaje sie do lokalizacji pociagu (podobnie jak SWDR). Nawet sygnal GPS potrafi zglupiec, dlatego nadal najskuteczniejszy jest "telefon do przyjaciela" ![]() - DamianT - 05.06.2015 Zgadza się. Sam niedawno miałem taką sytuację w Katowicach, gdzie czekałem na pociąg KŚ do Częstochowy. IP pokazywał, że skład już dawno wyjechał z Katowic, a w rzeczywistości miał 40 minut opóźnienia i jeszcze nie dojechał do Tychów. Także Poznanski_mech, jak widać są nowoczesne rozwiązania, tylko kolejarze muszą zacząć używać ich należycie. - Poznanski_mech - 05.06.2015 DamianT, o jakich nowoczesnych rozwiązaniach mówisz? - kazio - 05.06.2015 rustsaltz napisał(a):Infopasazer jest [...] kompletnie "oslepiony" gdy dyzurny nie wprowadzi odjazduA czy to nie jest psim obowiązkiem dyżurnego? |