Wiskol kupuje ST43 od PKP Cargo - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: TABOR KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-8.html) +---- Dział: LOKOMOTYWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-87.html) +---- Wątek: Wiskol kupuje ST43 od PKP Cargo (/thread-5095.html) Strony:
1
2
|
Wiskol kupuje ST43 od PKP Cargo - DamianT - 11.08.2015 Ktoś coś wie więcej na ten temat? - Kamil Sikora - 11.08.2015 Firma kupiła 2 sztuki o numerach 292 i 359. Mają przejść naprawy główne w szopie PR w Chojnicach lub w ZNTKiM Gdańsk. Podobno również inni przewoźnicy kupili "rumuny" od PKP Cargo ale o tym jeszcze nic konkretnie nie wiadomo. - DamianT - 12.08.2015 Do mnie doszło, że Wiskol kupił więcej niż dwa, ale nie mam żadnego potwierdzenia tego. Jestem ciekaw jakie barwy dostaną - railman - 15.08.2015 A czy ktoś wie, czy udało się sprzedaż ET40? - przem710 - 19.08.2015 Maszyny czekają już na naprawę w Chojnicach. http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=1021 - rustsaltz - 19.08.2015 Maszyniści się ucieszą... - sm31-131 - 19.08.2015 Ale Mikole będą się cieszyć. Widzę że okna ma zaspawane - przez moment miałem wrażenie że wzięli te z Poznania... Pozdrawiam sm31-131 - przem710 - 20.08.2015 Cóż, ja tu tylko fotografuje :-P Oglądałem je, korozja jest wszędzie no ale polscy mechanicy potrafią czynić cuda Doprowadzenie ich do stanu użyteczności na pewno potrwa dość długo. - sm31-131 - 20.08.2015 Panie Majster co robimy? No jak to co? Szpachla, Szpachla, Szpachla! Z drugiej strony, jak ostoja jest ok, to resztę można wymienić / skompletować / dospawać. Co prawda bałbym się tym jeździć, zwłaszcza jakby podczas przechodzenia z kabiny A do B wypieprzył mi tłok w którymś cylindrze, ale po polskich ulicach jeździ wiele milionów tego typu składaków - także bez sprawnej "ostoi". Pozdrawiam sm31-131 - Kozioł - 08.10.2016 rustsaltz napisał(a):Maszyniści się ucieszą... Sugerujesz, że maszyniści nie przepadają za tą serią? Tu można zobaczyć aktualny stan Romanów: http://szlach.flog.pl/wpis/11315429/st43292 Swoją drogą, doszły mnie słuchy, ze 292 jest Wiskolu, a 359 Trakcji. Nie wiem ile w tym prawdy. - Dominik Piotrowicz - 09.10.2016 To prawda - 292 kupił Wiskol, a 359 Trakcja PRKiI. - rustsaltz - 09.10.2016 Kozioł napisał(a):]Dosyć oryginalne rozwiązania są w niej zastosowane... Pewnie kwestia dokładnego poznania, ale to trochę tak, jakby całe życie jeździć dużym fiatem i dostać wołgę. - DamianT - 10.10.2016 Rumun w barwach Wiskol: https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=57FD9BEC A gdzie numer? EVN tylko? ehh PS. Trochę poza tematem. Dziwne to, jak ktoś, kto wrzuca posty na fan page Ilostanu, dodaje info tam, a na forum już nie - Kozioł - 10.10.2016 Wygląda naprawdę dobrze. W dodatku szybko go pomalowali. Pozostaje mieć nadzieję, że posłuży kilkanaście kolejnych lat :-) PS: zezowate lampy wyglądają o wiele lepiej niż te lustrzane starego typu. Rust co do ST43, slyszalem, że tak nie szlifują torów jak ET22 czy ST44. Nie wiem czy to prawda. Przy okazji NG może zrobili też dobre wyciszenie kabiny. - rustsaltz - 12.10.2016 Kozioł napisał(a):Rust co do ST43, slyszalem, że tak nie szlifują torów jak ET22 czy ST44. Nie wiem czy to prawda.Nie wiem skąd się wzięło to myślenie, że gagarin źle wpływa na szyny... Rumuny przede wszystkim problematyczne są ze względu na kraj pochodzenia i odmienny sposób myślenia projektanta. Czy są głośne to nie wiem, nigdy tym dziadostwem nie jechałem i jechać nie chcę. |