![]() |
[Francja]Ruszyła renowacja TGV 001 - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: PRZEWOZY PASAŻERSKIE I TOWAROWE (https://www.forumkolejowe.pl/forum-94.html) +--- Dział: KOLEJ ZA GRANICĄ (https://www.forumkolejowe.pl/forum-6.html) +--- Wątek: [Francja]Ruszyła renowacja TGV 001 (/thread-5495.html) |
[Francja]Ruszyła renowacja TGV 001 - sm31-131 - 07.05.2016 Chciałbym żeby w Polsce właśnie tak dbano o zabytki... Cytat:Firma Alstom i władze miasta Belfort przystąpiły do renowacji fragmentu pociągu TGV 001. Pudło członu napędnego składu było eksponowane przy zjeździe z autostrady A36 do miasta. Po odnowieniu powróci na swoje miejsce. Prototyp TGV 001 został wyprodukowany w 1969 roku i bił w przeszłości niewyobrażalne wówczas rekordy prędkości na torach.Polecam przeczytać cały artykuł. Tam też jest problem z muzeami ale jak widać mentalność ludzka jest chyba inna i to władze lokalne wraz z firmami zabiegają i przeprowadzają renowację zabytków. Pozdrawiam sm31-131 - przem710 - 10.05.2016 No np: http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=873 http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=595 http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=403 - Goldenpass - 11.05.2016 W nagłówku strony jest info o en 57 dla Jugoslawi. Rozumiem że jednostka już po zlomowaniu. Jakie było pierwotne malowanie tego en. Tzn to oryginalne w którym tak daleko jechał ? - rustsaltz - 13.05.2016 Nie, były to fabrycznie nowe pojazdy. Poza sztuką testową, która wróciła. Zestawy dla Jugosławii różniły się delikatnie od pojazdów dla PKP, miały też inne oznaczenie (5Ba/6Ba-trzyczłonowe i 5Bb/6Bb-czteroczłonowe), jeśli chodzi o barwy to trzeba by poszperać w necie, osobiście zdjęć nie widziałem. |