Setki milionów na nowe pociągi dla Pomorza - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: PRZEWOZY PASAŻERSKIE I TOWAROWE (https://www.forumkolejowe.pl/forum-94.html) +--- Dział: KOLEJ REGIONALNA (https://www.forumkolejowe.pl/forum-30.html) +--- Wątek: Setki milionów na nowe pociągi dla Pomorza (/thread-5550.html) Strony:
1
2
|
Setki milionów na nowe pociągi dla Pomorza - przem710 - 20.06.2016 Pomorskie po latach zastoju rusza na zakupy http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Set ... 02760.html Imponujące :-O Aczkolwiek może być problem z zrealizowaniem całego projektu. - masovian - 21.06.2016 Tylko po co akurat te push-pulle spalinowe? Szynobusy zwykłe by się nie nadały? W ogóle ktoś w Polsce to ma? Push-pulle maja KM, ale elektryczne. A spalinowe? - lolingpl - 21.06.2016 Bo Push-Pull jest o wiele bardziej pojemny od zwykłego szynobusu? - masovian - 21.06.2016 A nie da się zamówić bardziej pojemnego szynobusu? - pasqudek - 21.06.2016 lolingpl napisał(a):Bo Push-Pull jest o wiele bardziej pojemny od zwykłego szynobusu? Nie wiem czy zauważyłeś co napisano w artykule: Kod: pociągi push-pull można dowolnie skracać i wydłużać oraz wymieniać lokomotywę - masovian - 21.06.2016 Teoretycznie miałoby to sens w kwestii Helu. Latem w sezonie więcej, po sezonie mniej. Ale prawda jest taka, że nie zamówią chyba tyle wagonów, żeby ludziska się pomieściły w sezonie... - szy_mat - 21.06.2016 KM eksploatuje Push-Pulle jako elektryczne, podpinając spalinową Gamę stają się one spalinowe. Nie wiem co prawda czy w tej chwili to jest możliwe, jeżeli nie można to małym kosztem wprowadzić, ale teoretycznie można by zestawić skład push-pullowy: Gama spalinowa + 4 wagony środkowe + Gama elektryczna. Wtedy mamy hybrydowy w pełni dwukierunkowy skład, jadąc pod drutem można przejść na elektryczne, a zjeżdżając na bezdrucie odpalić dizelka. - masovian - 21.06.2016 Tylko SKM nie będzie na pewno robić takich kombinacji. Poza tym z tego co jest napisane w artykule puch-pull ma być spalinowy. - Goldenpass - 21.06.2016 05.07. jadę ze znajomymi z Kościerzyny do Gdańska. 11 osób. Już pomijając fakt, że nie ma bezpośredniego połączenia do Głównego ( dla mnie paranojka ) czy ktoś się orientuje dlaczego jest tak marna oferta przewozowa w dobie ? 9 składów do Gdyni, 3 do Chojnic, 1 do Bydgoszczy ( Rzeszowa ). Przy takim "natężeniu " ruchu jak może wyglądać frekwencja ?. Bo niestety rowery też chcą jechać. Pozdrawiam - masovian - 22.06.2016 Bo Gdańsk Główny ma słabą infrastrukturę. Kiedyś gdy chcieli zrobić wagonowy pociąg do Szczecina, który przejeżdżałby przez całe Trójmiasto to jechał on z Tczewa. - DamianT - 22.06.2016 masovian napisał(a):Teoretycznie miałoby to sens w kwestii Helu. Hel ma przejść elektryfikację - Dudzio - 22.06.2016 I właśnie dlatego, że (być może) Hel zostanie zelektryfikowany kupują wagony a nie SZT/EZT. Po elektryfikacji kupią po prostu lokomotywę elektryczną, a wagony dalej będą wykorzystywane te same. W przypadku SZT musieliby je wysłać zupełnie gdzie indziej i kupować (drogo) nowe EZT. Co w tym trudnego do zrozumienia? - przewoz - 22.06.2016 Tak na marginesie - mam nadzieję, że do elektryfikacji Helu jednak nigdy nie dojdzie. Na prawdę, mały sens. - lolingpl - 22.06.2016 DamianT napisał(a):masovian napisał(a):Teoretycznie miałoby to sens w kwestii Helu. Tylko czy dożyjemy tej elektryfikacji. :-D - masovian - 22.06.2016 Właśnie. Ile to już raz było o budowie nowych linii i elektryfikacjach? :-) |