zamknięcie posterunku ruchu - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: INFRASTRUKTURA I RUCH KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-66.html) +---- Dział: STEROWANIE RUCHEM KOLEJOWYM (https://www.forumkolejowe.pl/forum-67.html) +---- Wątek: zamknięcie posterunku ruchu (/thread-5904.html) |
zamknięcie posterunku ruchu - stach57 - 11.03.2017 Ir-1 określa, że przed zamknięciem posterunku ruchu na stałe ("Z" w wrj) zwrotnice w torach głównych zasadniczych powinny być ustawione w położeniu umożliwiającym przejazd po tych torach i zabezpieczone w tym położeniu w sposób określony odrębnymi przepisami. O jakie przepisy tu chodzi? Myślę, że chodzi tu o regulamin tymczasowy prowadzenia ruchu w czasie robót, ale czy tylko? Jeżeli ktoś miał taki przypadek u siebie proszę się podzielić, jak to wyglądało w praktyce. Z jaką prędkością w tedy jeżdżą pociągi? Czy jest tworzony regulamin techniczny posterunku ruchu stale zamkniętego? RE: zamknięcie posterunku ruchu - greenman - 11.03.2017 (11.03.2017, 21:42)stach57 napisał(a): Ir-1 określa, że przed zamknięciem posterunku ruchu na stałe ("Z" w wrj) zwrotnice w torach głównych zasadniczych powinny być ustawione w położeniu umożliwiającym przejazd po tych torach i zabezpieczone w tym położeniu w sposób określony odrębnymi przepisami. O jakie przepisy tu chodzi? Myślę, że chodzi tu o regulamin tymczasowy prowadzenia ruchu w czasie robót, ale czy tylko? Jeżeli ktoś miał taki przypadek u siebie proszę się podzielić, jak to wyglądało w praktyce. Z jaką prędkością w tedy jeżdżą pociągi? Czy jest tworzony regulamin techniczny posterunku ruchu stale zamkniętego? R. Tym. nie są przepisami. Zwrotnice rozjazdów zabezpiecza się zamkami/sponami lub spono-zamkami - jazda z v nie większą niż 40 km/h. Lub zamkami ryglowymi . Wredy jazda z v nie większą niż 120 km/h RE: zamknięcie posterunku ruchu - stach57 - 12.03.2017 (11.03.2017, 23:19)greenman napisał(a):(11.03.2017, 21:42)stach57 napisał(a): Ir-1 określa, że przed zamknięciem posterunku ruchu na stałe ("Z" w wrj) zwrotnice w torach głównych zasadniczych powinny być ustawione w położeniu umożliwiającym przejazd po tych torach i zabezpieczone w tym położeniu w sposób określony odrębnymi przepisami. O jakie przepisy tu chodzi? Myślę, że chodzi tu o regulamin tymczasowy prowadzenia ruchu w czasie robót, ale czy tylko? Jeżeli ktoś miał taki przypadek u siebie proszę się podzielić, jak to wyglądało w praktyce. Z jaką prędkością w tedy jeżdżą pociągi? Czy jest tworzony regulamin techniczny posterunku ruchu stale zamkniętego? Dzięki. Czyli prędkość rozkładowa jest zależna od zastosowanych zabezpieczeń, czy stosowane są stałe ograniczenia? RE: zamknięcie posterunku ruchu - greenman - 12.03.2017 Zazwyczaj doraźnymi do terminu pierwszego WOS-u |