Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei
Leasing EU43 - Wersja do druku

+- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl)
+-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html)
+--- Dział: TABOR KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-8.html)
+---- Dział: LOKOMOTYWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-87.html)
+---- Wątek: Leasing EU43 (/thread-593.html)



Leasing EU43 - TOMEKKOT - 23.01.2011

Jak wiemy 22 listopada 2007 roku pomiędzy Angel trains a PKP Cargo została podpisana umowa na leasing 6 lokomotyw serii F140 MS na okres 3 lat. Licząc od daty zawarcia umowy minęły już określone trzy lata, więc jeżeli ktoś by mógł przybliżyć jak wygląda sytuacja byłbym wdzięczny.

Edit: Literówka


- przem710 - 24.01.2011

Słyszałem że umowa została przełożona o kilka kolejnych lat. Szczegółów nie znam, wiem natomiast jedno, EU43 nadal śmigają w CARGO i jeden wypożyczyli IC (zdaje się że EU43-004).


- Ogryzek - 24.01.2011

Nie zdaje się a na pewno

Foto w noc sylwestrową


- mikrobart - 24.01.2011

Do kiedy przedłużono umowę? Ktoś ma dokładnie dane?


- TOMEKKOT - 24.10.2011

Po jednym egzemplarzu przyszła pora na kolejne pięć i teraz każdy z sześciu Traxx-ów wygląda inaczej, PKP Cargo reklamuje nimi Euro 2012:
001:
[Obrazek: bomb_34305_62.jpg]
002:
[Obrazek: bomb_34306_60.jpg]
003:
[Obrazek: bomb_34334_60.jpg]
004:
[Obrazek: bomb_34350_56.jpg]
005:
[Obrazek: bomb_34346_56.jpg]
006:
[Obrazek: bomb_34343_62.jpg]


- Obleśny Szczur - 24.10.2011

No no, ciekawe, tylko ¿e pomys³ wcale nie nowy.


- TOMEKKOT - 24.10.2011

Najlepszy pomysł miało OBB w 2008

[Obrazek: obb122.jpg]


- mikrobart - 29.10.2011

O, jak pięknie, szkoda, że u nas nie do zrealizowania. Nie starczyłoby nowoczesnych lokomotyw na wszystkie drużyny grające na EURO ;-)


- przem710 - 25.01.2012

Do końca marca tego roku dobiegnie koniec eksploatacji lokomotyw EU43 w PKP Cargo. Sześć lokomotyw E186 oznaczonych EU43 zastąpią elektrowozy E189 zwane "czarnymi wdowami" o numerach 802, 803, 804 leasingowane od firmy Mitsui Rail Capital Europe B.V. Czyli to koniec EU43.

http://www.rynek-kolejowy.pl/30393/PKP_ ... ES64F4.htm


- Grzeniu - 25.01.2012

ES-y mają dużo ograniczeń ze względu na nacisk. Albo nie mają wjazdu wcale albo z ograniczoną prędkością. Zgadzam się z przedmówcą w zupełności. LOTOS nie chciał tym jeździć dalej bo z takimi ograniczeniami są mało przydatne. A może chodzi o coś innego?


- TOMEKKOT - 27.01.2012

Niestety Traxxy tracą już swoje barwy:
[Obrazek: bomb_34305_65.jpg]
Liczę na to, że Siemensy również będą reklamować ME.