Reaktywacja połączeń pasażerskich na linii numer 411 Stargard-Pyrzyce - PETYCJA - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: INFRASTRUKTURA I RUCH KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-66.html) +--- Wątek: Reaktywacja połączeń pasażerskich na linii numer 411 Stargard-Pyrzyce - PETYCJA (/thread-6041.html) |
Reaktywacja połączeń pasażerskich na linii numer 411 Stargard-Pyrzyce - PETYCJA - Mykolej - 03.06.2017 Witam wszystkich, zachęcam do poparcia petycji odnośnie przywrócenie ruchu pociągów osobowych na linii D29-411 Stargard-Pyrzyce Link do petycji: http://www.petycje.pl/petycja/12509/tak_dla_reaktywacji_linii_kolejowej_numer_411_stargard-pyrzyce.html Strona na temat reaktywacji linii kolejowej numer 411 Stargard-Pyrzyce: https://www.facebook.com/Liniakolejowa411/ , z racji że od kilku lat żadna firma z Pyrzyc a dokładnie z Głazowa nie zamawia już pociągów linia jest pozostawiona sama sobie, a w praktyce wiadomo co to oznacza. Oficjalnie liniia ta w wykazie PKP jest nieczynna dla ruchu kolejowego oprócz zawartej umowy komercyjnej pomiędzy Cukrownią Kluczewo a PKP Cargo dzięki czemu użytkowany jest odcinek około 10 km do stacji Stargard Kluczewo. Zarówno w przeprowadzonej przeze mnie ankiecie internetowej odnośnie reaktywacji połączeń na tak było ponad 530 osób, podobnie było w ogłoszonym w 2014 r. plebistycie przez Centrum Zrównoważonego Transportu (kolej2022) odnośnie projektu reaktywacji tejże linii: http://kolej2022.pl/projekty/zachodniopomorskie/395-projekt-nr-zp-4-stargard-szczecinski-pyrzyce?start=20 Szkoda tylko, że najbliższe rozdanie środków z RPO przypada na lata 2020-2024 i wtedy dopiero coś w tym kierunku mogłoby ruszyć. RE: Reaktywacja połączeń pasażerskich na linii numer 411 Stargard-Pyrzyce - PETYCJA - vulcan - 13.06.2017 Klienci może i by byli zainteresowani dostawą towarów do Głazowa Pyrzyc czy Mielęcina, ale stan linii na to nie pozwala. Dlatego PLK woli zamknąć, zamiast naprawić bo koszty.... |