Nowa stacja Kraków Mydlniki - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: INFRASTRUKTURA I RUCH KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-66.html) +---- Dział: INFRASTRUKTURA KOLEJOWA, MODERNIZACJE, REMONTY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-89.html) +---- Wątek: Nowa stacja Kraków Mydlniki (/thread-6542.html) |
Nowa stacja Kraków Mydlniki - Paweł Piotr - 01.05.2018 http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/kolejarze-otwieraja-nowy-peron-na-stacji-krakow-mydlniki,4616921,artgal,t,id,tm.html No i przełożyli ruch na nowe tory (2, 4 i 6) i jak to u nas teraz jest, wyszło dziadostwo. Tor nr 2 jest torem głównym zasadniczym, przystosowanym do prędkości 160 km/h, zatem semafory wyjazdowe z tego toru powinny być widoczne z odległości 400 m. Ponieważ stacja jest na łuku, warunek ten nie jest zachowany, więc stoją sygnalizatory powtarzające. Szczególna sytuacja powstała na torze nr 2 w kierunku zachodnim, gdzie stoi semafor wyjazdowy E2, niewidoczny z przepisowej odległości, więc przed peronem 2 postawiono sygnalizator powtarzający, po minięciu którego semafor nadal jest niewidoczny, bo przeszkadza efektowna wiata peronowa... W załączniku dwa zdjęcia - z końca peronu 2, skąd po minięciu sygnalizatora powtarzającego powinien być widoczny semafor wyjazdowy E2, oraz mniej więcej ze środka peronu 2 (około 150 m do semafora E2), skąd semafor nadal jest niewidoczny... Można zapytać - jak to jest możliwe? No właśnie - jak? (Nie wiem, dlaczego drugi załącznik jest odwrócony do góry nogami...) RE: Nowa stacja Kraków Mydlniki - rustsaltz - 01.05.2018 Nie ściągaj na egzaminach, bo będziesz takim projektantem jak ci panowie... |