![]() |
ST48 - różnice w oznaczeniach fabrycznych - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: TABOR KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-8.html) +---- Dział: LOKOMOTYWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-87.html) +---- Wątek: ST48 - różnice w oznaczeniach fabrycznych (/thread-7036.html) |
ST48 - różnice w oznaczeniach fabrycznych - MegaTVHD - 14.06.2019 jedno pytanie. Na części lokomotyw, zarówno ST48 jak i 15D, są oznaczenia 15D/A. Jakie są różnice między 15D a 15D/A? RE: ST48 - różnice w oznaczeniach fabrycznych - Pavicon - 15.06.2019 (14.06.2019, 16:37)MegaTVHD napisał(a): jedno pytanie. Na części lokomotyw, zarówno ST48 jak i 15D, są oznaczenia 15D/A. Według mnie,to chyba chodzi o asynchroniczne silniki trakcyjne. RE: ST48 - różnice w oznaczeniach fabrycznych - Seven - 11.09.2019 Po wyprodukowaniu pierwszych dwóch lokomotyw wprowadzono kilka zmian, na tyle istotnych, że zmieniono oznaczenie typu. Czyli począwszy od ST48-003 każda kolejna lokomotywa nosi fabryczne oznaczenie 15D/A, aczkolwiek niektórzy przewoźnicy na pudle umieszczają oznaczenie w formie uproszczonej (np. 15D-034 i 035 Orlenu). Tutaj dokładnie opisane są różnice pomiędzy obydwoma typami: http://www.transportszynowy.pl/lok15d.php |