Przyszłość dolnośląskich Kolzamów - SA109 i paru innych - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: TABOR KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-8.html) +---- Dział: ZESPOŁY TRAKCYJNE (https://www.forumkolejowe.pl/forum-88.html) +---- Wątek: Przyszłość dolnośląskich Kolzamów - SA109 i paru innych (/thread-7267.html) |
Przyszłość dolnośląskich Kolzamów - SA109 i paru innych - KazET21224142 - 23.03.2020 YOGEE 2020-03-23 18:47:38 | Większość bzdurnych dyskusji pod zdjęciami prowokuje, mniej lub bardziej świadomie, jedna osoba. A ponieważ jej komentarze nic nie wnoszą, lub wnoszą tylko chaos i spam to rozwiązanie widzę tylko jedno- zablokować jej możliwość komentowania. Założę się, że po tym nastąpi długi okres błogiej ciszy i spokoju. Kamil Sikora 2020-03-23 17:52:20 | Ależ oczywiście, że na forum! Komentarze mają dotyczyć zdjęcia jako takiego a nie pojazdu na nim przedstawionego i długiej debaty, która przenosi się na inne tematy. Oczywiście można wypowiadać się na temat wyglądu pojazdów no ale bez przesady! Lurr3x 2020-03-23 16:29:55 | Komentarze są po to by dyskutować o jednostce, a nie firmie. Niestety nie każdy o tym wie. KazET21224142 2020-03-23 13:20:29 | Kurka panowie, czyli pytać o szczegóły na temat danych pojazdów mam na forum ? I to na Ilostanie będą odznaki ? TomaszMK 2020-03-23 12:07:42 | Proponuje max. 5 komentarzy pod zdjęciem. arctodus1111 2020-03-23 11:24:56 | Na autobusowym TWB jeden użytkownik dostał literkę π... czyli odznakę pierdoły i trochę się uspokoił Może na próbę warto by wprowadzić limit 5 komentarzy dziennie? Piter_P19 2020-03-23 11:09:12 | Nie jestem Adminem, ale ja osobiście optuję za opcją indywidualnych ograniczeń w komentowaniu. Z tego jak przeglądam, problem dotyczy tylko jednej osoby, a nie większej grupy osób. Natomiast samo poruszenie tematu zdecydowanie popieram - można było trąbić o tym i trąbić i trąbiło się nieraz, a jednak nawet trąba jerychońska niektórych nie ruszy. Kolejarz123 2020-03-23 0:49:41 | Popieram Kamilu! Kamil Sikora 2020-03-23 0:43:52 | Będę musiał chyba poddać pod głosowanie wśród Administracji wyłączenie możliwości komentowania dla niektórych użytkowników lub całkowitego wyłączenia sekcji komentarzy. Setki razy można tłumaczyć i publicznie zwracać uwagę, że od takich rozmów i dyskusji jest "Rozmównica" na Forum lub oddzielny temat a i Wy Koledzy i tak swoje... Tak nie może być. YOGEE 2020-03-22 23:05:37 | Dołożę się do dyskusji w temacie Fabloku. Informacje o jego śmierci są mocno przesadzone, fakt- miał poważne problemy, ale na chwilę obecną ma nowego właściciela, który chce utrzymać markę. W tym celu remontuje (powoli) kolejne hale, prowadzi jakąś małą produkcję kolejową, remontuje zestawy kołowe dla kilku przewoźników m.in. PKP Cargo, IC, EccoRail a teraz stara się ponoć o remont bocznicy ze stacji do zakładu co może sugerować chęć mocniejszego wejścia na kolejowy rynek. KazET21224142 2020-03-22 21:39:52 | @Cargulec160: O ile była nieoficjalnie podana informacja, że GW Train Regio w chwili kupna śląskich Kolzamów była zainteresowana kupnem i też dolnośląskich. Jednakże to jak na razie nie doszło do skutku. Kto wie - Być może w przyszłości dolnośląskie Kolzamy jak i część używanych polskich SZT i szynobusów znajdą jakiegoś kontrahenta za granicą. TomaszMK 2020-03-22 21:14:58 | Ale nikt nie chce kupić kolzama bez P4, ponieważjest trudno dostępne. TomaszMK 2020-03-22 21:13:41 | Inforail, Rynek Kolejowy i informacje regionalne kd Cargulec160 2020-03-22 21:12:43 | One nie są pewne. Koleje Dolnośląskie (tego też nie traktujcie za pewnik) z tego co mi się wydaje próbowały, o ile nadal nie próbują się ich pozbyć. 1olek 2020-03-22 20:09:50 | Fablok ogłosił upadłość w 2013 roku KazET21224142 2020-03-22 19:57:59 | @TomaszMK: Z jakiego źródła wziąłeś te informacje ? Czy one są w ogóle pewne ? TomaszMK 2020-03-22 19:52:09 | Miały przejść P4 w Fabloku, ale jak wszyscy wiemy - zawiesił działalność. Koleje Dolnośląskie mają ogłosić przetarg na naprawę. KazET21224142 2020-01-04 18:26:00 | Czy wiadomo jaka będzie przyszłość dolnośląskich SA109-003 i 004 ? Tutaj prowadzimy dyskusje na temat Kolzamów Regiovanów. Jedno z moich pytań dotyczyło tego powyżej:
- Jakie plany Koleje Dolnośląskie obecnie mają wobec swoich dwóch SA109 ? Czy możliwe że już wkrótce oba będą jeździć dla innego przewoźnika ?
RE: Przyszłość dolnośląskich Kolzamów - SA109 i paru innych - MegaTVHD - 23.03.2020 Nie przewiduje nic innego niż sprzedaż. O naprawę bardzo trudno, choć nie niemożliwe (SA109-005 z P4 w Chojnicach). P5? Zapomnij. Nikt oferty w przetargu na P5 nie złoży. Lepiej już ogarnąć sobie dodatkowego Linka, czy Impulsa hybrydowego. RE: Przyszłość dolnośląskich Kolzamów - SA109 i paru innych - KazET21224142 - 26.03.2020 (23.03.2020, 21:25)MegaTVHD napisał(a): Nie przewiduje nic innego niż sprzedaż. O naprawę bardzo trudno, choć nie niemożliwe (SA109-005 z P4 w Chojnicach). P5? Zapomnij. Nikt oferty w przetargu na P5 nie złoży. Lepiej już ogarnąć sobie dodatkowego Linka, czy Impulsa hybrydowego. Według mnie sprzedaż Kolzamów przez KD jest bardzo realna, w końcu elektryfikacja ważniejszych szlaków kolejowych, czy zakup nowszego taboru. Kolzamy na pewno mogłyby znaleźć chętnych za granicą. A i @MegaTVHD jak dajesz opinię na jakiś komentarz to oznacz, który to jest (wraz z autorem). |