Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei
Praca w PKP Intercity - Wersja do druku

+- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl)
+-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html)
+--- Dział: NAUKA I PRACA NA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-19.html)
+--- Wątek: Praca w PKP Intercity (/thread-8600.html)

Praca w PKP Intercity - Tomek 1401 - 13.01.2025

Hej, od dłuższego czasu próbuję się dostać do pracy w PKP intercity we Wrocławiu. W czerwcu była oferta na licencję + świadectwo, cisza. Zrobiłem prywatnie licencję i na początku Grudnia znowu aplikowałem na taką sama ofertę, też cisza. Wczoraj (12.01) skończyła się rekrutacja na samo świadectwo i nie spodziewam się też odpowiedzi. Ktoś z was się dostał przez którąś z tych rekrutacji ewentualnie możecie podpowiedzieć jak zwiększyć swoją szansę na przyjęcie? Nie mam doświadczenia zawodowego ani wykształcenia mechanicznego/elektrycznego/kolejowego ale mam średnie i licencję maszynisty.

RE: Praca w PKP Intercity - Siabal - 14.01.2025

(13.01.2025, 18:17)Tomek 1401 napisał(a): Hej, od dłuższego czasu próbuję się dostać do pracy w PKP intercity we Wrocławiu. W czerwcu była oferta na licencję + świadectwo, cisza. Zrobiłem prywatnie licencję i na początku Grudnia znowu aplikowałem na taką sama ofertę, też cisza. Wczoraj (12.01) skończyła się rekrutacja na samo świadectwo i nie spodziewam się też odpowiedzi. Ktoś z was się dostał przez którąś z tych rekrutacji ewentualnie możecie podpowiedzieć jak zwiększyć swoją szansę na przyjęcie? Nie mam doświadczenia zawodowego ani wykształcenia mechanicznego/elektrycznego/kolejowego ale mam średnie i licencję maszynisty.