24.02.2015, 14:18
Jeszcze trochę miast przydałoby się dodać do mapy zatrzymań autobusów PB.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
PolskiBus - konkurencja również dla kolei
|
24.02.2015, 14:18
Jeszcze trochę miast przydałoby się dodać do mapy zatrzymań autobusów PB.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
24.02.2015, 14:26
DamianT napisał(a):http://www.polskibus.com/nowe-polaczenia-radomPrzewoźnik zmienił kategorię tych połączeń - z ekspresowych na pospieszne. Dodatkowo, dzięki temu na liniach P6 oraz P10, będzie można zakupić bilety z ulgami ustawowymi. :-)
24.02.2015, 14:32
Linie P6 oraz P10 będą miały charakter połączeń pospiesznych.
Zatem mogą stawać. Linie ekspresowe mają to ograniczenie, gdzie miastem niewojewódzkim musi być stacja początkowa lub końcowa, jak Zakopane.
Kolej Ziemi Goleniowskiej
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/linia424">www.facebook.com/linia424</a><!-- w -->
24.02.2015, 15:17
W opcjach zakupu biletu pojawiło się stosowne pole do wyboru ulgi ustawowej. Wybiera się je niezależnie od połączeń, dopiero później pokazuje się pod połączeniami:
Uwaga – brak wyników wyszukiwania z wybraną zniżką ustawową.
24.02.2015, 16:49
pitagoras23 napisał(a):Jeszcze trochę miast przydałoby się dodać do mapy zatrzymań autobusów PB. Są plotki, że Leszno dołączy jako kolejny przystanek.
24.02.2015, 18:31
pitagoras23 napisał(a):Jeszcze trochę miast przydałoby się dodać do mapy zatrzymań autobusów PB.Owszem, ale trzeba zachować przy tym zdrowy rozsądek. Bo inaczej zrobi się z tego zwykły PKS.
24.02.2015, 20:49
PKS z tego nie będzie. PKS są zarządznie w potężnej większości przez ludzi z nadania politycznego. Jeżeli się cokolwiek znają na tym do czego zostali przydzieleni, to wygląda to jako tako, w przeciwnym wypadku to równia pochyła w kierunku bankuctwa.
Ale rozumiem, że chodzi Ci o model działalność PKS, czego symbolem jest zatrzymywanie się autobusu W-wa - Zakopane w Ksiązu... Do tego nie dojdzie. Raczej bardziej prawdopodobny jest model Neobusa. Oto przykładowy rozkład przystanków na trasie Rzeszów - Warszawa: 06:00 Rzeszów D.A. 06:29 Kolbuszowa D.A. 06:49 Nowa Dęba Nż 07:10 Tarnobrzeg D.A. 07:53 Opatów Ul.Kościuszki Nż 08:10 Ostrowiec Św. Nż 09:15 Radom Ul.Słowackiego Nż 09:22 Radom Rondo Ul.Warszawska 10:02 Głuchów K/Grójca Nż 11:00 Warszawa Okęcie Port Lot. 11:06 Warszawa Dw.Cent. 06 11:10 Warszawa Dw.Zach. Widać tutaj omijanie najmniejszych miasteczek typu Iłża, Skaryszew, Białobrzegi, itp.
24.02.2015, 21:09
MateuszG napisał(a):Owszem, ale trzeba zachować przy tym zdrowy rozsądek. Bo inaczej zrobi się z tego zwykły PKS.PolskiBus pierwotnie miał być PKS-em.
25.02.2015, 10:12
Tak, chodziło mi o model funkcjonowania. Nie wiem jakie były pierwotne założenia, ale obecny schemat działalności sprawdza się jak najbardziej - i dla przewoźnika, i dla pasażera. Zapewnia on podróżnym szybkie i tanie przemieszczenie się z punktu A do B, zaś przewoźnikowi odpowiednie pieniądze w zamian. A dodanie kolejnych przystanków wydłuża czas przejazdu i zmniejsza konkurencyjność wobec innych przewoźników.
Poza tym PolskiBus z pewnością uruchomienie nowych przystanków poprzedzi odpowiednim badaniem rynku.
25.02.2015, 10:57
MateuszG napisał(a):Przewoźnik zmienił kategorię tych połączeń - z ekspresowych na pospieszne. Czyli Częstochowę mają gdzieś? (czyt. nie widza tu biznesu) MateuszG napisał(a):Dodatkowo, dzięki temu na liniach P6 oraz P10, będzie można zakupić bilety z ulgami ustawowymi. Państwo za to zwróci?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
25.02.2015, 11:05
DamianT napisał(a):Czyli Częstochowę mają gdzieś? (czyt. nie widza tu biznesu)Podejście do klientów z Radomia też na początku działalności było dziwne. Dwie linie, 200 tys. mieszkańców i brak przystanku. Przy obecnych możliwościach dojazdu do Warszawy to żyła złota dla przewoźnika. A pierwsza linia z przystankiem w mieście pojawiła się po dłuuugim czasie walk mieszkańców oraz lokalnych stowarzyszeń i polityków. Ale po Internecie krążą słuchy, że w PolskimBusie szykuje się mała rewolucja. Kto wie, może Częstochowa też na tym zyska. DamianT napisał(a):Państwo za to zwróci?Też się zastanawiam. Ale na to wychodzi.
25.02.2015, 14:21
DamianT napisał(a):Państwo za to zwróci?Tak. Państwo dopłaca różnicę do biletu normalnego. Aczkolwiek w przypadku PolskiegoBusa czasami bardziej się opłaca nie korzystać z ulgi ustawowej, tylko skorzystać z upustu proponowanego przez przewoźnika. Wobec tego nie każdy uprawniony będzie korzystał z ulgi ustawowej.
25.02.2015, 14:48
MateuszG napisał(a):Podejście do klientów z Radomia też na początku działalności było dziwne. Czy ja wiem? Podejście mieli do małych ilości przystanków. Najlepiej był jeden po drodze, żeby kierowcy się wymienili w środku. Kielce są stolicą województwo, choć nie wiem po co to województwo istnieje, więc myśleli, że są większe od Radomia. I wybrali przystanek tam. Potem przyszedł durny przepis, że ekspres może się zatrzymywać tylko w stolicach województw... I to są powody takiego podejścia do Radomia. Ale Radom nie ma najgorzej. Stutysięczny Konin jeszcze się nie doczekał "czerwonej strzały"...
25.02.2015, 15:38
masovian napisał(a):Stutysięczny Konin jeszcze się nie doczekał "czerwonej strzały"...Śmiesznie wygląda na tym tle 75-tysięczna Piła, która miała już połączenia PolskiegoBusa.
25.02.2015, 15:44
W tej kategorii to Ostróda wygląda najbardziej zabawnie - 34 tys. mieszkańców...
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
5 gości |