07.06.2011, 19:09
Więc jak na razie nie uważam, żeby należało poważnie traktować firmę, która nie potrafi dopracować systemu rezerwacji jednocześnie zakładając wyłącznie internetową dystrybucję biletów. Nie róbmy im reklamy.
Jaro
PolskiBus - konkurencja również dla kolei
|
07.06.2011, 19:09
Więc jak na razie nie uważam, żeby należało poważnie traktować firmę, która nie potrafi dopracować systemu rezerwacji jednocześnie zakładając wyłącznie internetową dystrybucję biletów. Nie róbmy im reklamy.
Jaro
07.06.2011, 19:12
ET40, to zrozumiałe choroby wieku dziecięcego - ludzie się rzucili do tanich rezerwacji ;-) nikt nie będzie kupował 100x przewymiarowanych serwerów tylko na pierwszy tydzień.
Natomiast tak czy owak, tego rodzaju Warningi nie powinny "wyłazić" na światło dzienne.
Bahnfahren ist unser Business
07.06.2011, 19:38
Bilety na pociągi spółek PKP (Intercity? Czy jeszcze PKP PR?) można było kupować w kasach, zapomniałeś o tym drobiazgu. Dziś w PKP IC oraz w PR są obie możliwości - internetowa i tradycyjna, w PR dochodzą jeszcze biletomaty. A tutaj? Albo przez internet albo w ogóle. Padnie system, nie kupisz biletu.
Czasem warto na sprawę spojrzeć odsuwając na bok uprzedzenia.
Jaro
07.06.2011, 19:55
Kryniczanin napisał(a):przypomnijmy jak się kupowało kiedyś bilety PKP przez internet Wysyłało się formularz, który lądował jako email u pani kasjerki w skrzynce, i pani kasjerka odpisywała z tego swojego Outlooka że zarezerwowała nam przez KURS90 miejsce takie-a-takie, a płatność załatwiało się już na pokładzie pociągu. Świetny system, tylko słabo skalowalny i nieco podatny na nadużycia (np. rezerwacja całego przedziału bez faktycznego płacenia) [ Dodano: 2011-06-07, 20:57 ] Ale robicie paskudny offtopic Panowie, proszę się ogarnąć. I to w dodatku moderator, wstyd. ;-)
Bahnfahren ist unser Business
07.06.2011, 20:28
Co do nowego przewoźnika busowego jak nie patrzeć jeśli będzie silny może coś zdziałać. A dla kolei teraz to chyba jest bez znaczenia bowiem sama kolejne linie oddaje jako ZKA.
Co do sposobu kupowania biletów jestem tradycjonalistą i korzystam tylko z form kasa biletowa i żeby było śmieszniej najczęściej z moich wiosek, a nie z Krakowa.
07.06.2011, 22:55
Możecie mi Panowie wytłumaczyć jak to jest, że można jechać z tym przewoźnikiem ponad 500km lub więcej za 1 zł? Bo ja nie rozumiem, cóż może jestem już zdziadziały i niekumaty... :-P
Pozdrowionka z centralnej Polski
08.06.2011, 08:51
Tak samo jak kilka tysięcy kilometrów możesz lecieć samolotem za 100zł (cena przypadkowa
![]()
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
08.06.2011, 10:46
Tylko że do ceny Tanich LL dochodzą jakieś tam opłaty lotniskowe itp.
Więc kalkulując Polskiego Busa - 40 osób jedzie 500km za 1zł. Daje to 40zł/500km. Chyba, że będą wodę lać do baku :-P
Pozdrowionka z centralnej Polski
08.06.2011, 11:27
Nie pojedzie aż tyle osób za taką cenę biletu. Promocyjne bilety będą ograniczone ilościowo. Do tego im później zakupisz, tym więcej zapłacisz.
Na lipiec pokazało mi, że do Wiednia zapłacę 10zł w jedną stronę ![]() ![]()
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
08.06.2011, 17:27
Jak kupisz bilet jednorazowy na 2 lata wprzód to może pojedziesz za tę złotówkę :-P
Jaro
08.06.2011, 20:31
Damian Łódź napisał(a):do ceny Tanich LL dochodzą jakieś tam opłaty lotniskowe itp. Właśnie nie, obecnie cena wyświetlana przy bookowaniu jest ceną końcową. Ewentualnie dochodzi 1-2€ za opłatę kartą, ale to wszystko. 1 zł to taka promocja, i bardzo skuteczna: większość mediów kolejowych i niekolejowych już o nich napisała, jeden REGIOchłopak na szczęście jakoś się uchował bez wzmianki o tym ;-)
Bahnfahren ist unser Business
24.06.2011, 23:27
Trzącha, buja, a fotele są z dermy. Już czuję jak się przyklejam, rano to dopiero będzie fajnie ;>
Ciasno. Ja mam 175cm wzrostu i szczęście, bo mam drugi fotel wolny. Współczuję wyższym osobom. Prąd w gniazdkach działa (jedno na fotel), klima dmucha, indywidualne lampki działają, przy wsiadaniu kolejka i przepychanki (nie znoszę tego w busach), bagaż jest rejestrowany - naklejki, luki wcale nie takie znów małe. Nie są sprawdzane nazwiska podane przy zakupie biletu. Wyłącznie kod potwierdzenia. Nie trzeba go drukować - wystarczy pokazać maila w telefonie. Frekwencja może 65 procent (kurs pt./so. Warszawa-Kraków-Katowice). Głównie młodzież. [ Dodano: 2011-06-25, 04:51 ] I te postooooje... Stoimy w Krakowie pół godziny. ![]() [ Dodano: 2011-06-25, 04:53 ] O, Bydgostia. A co ona tu robi ![]() [ Dodano: 2011-06-25, 05:06 ] Ledwo te Vanhool'e wyjechały a już się sypią - w Krakowie przesiadłem się na frontowe siedzenie nad kierowcą i widzę że szyba ma taaakie pęknięcie.
Bahnfahren ist unser Business
25.06.2011, 08:30
psim, wnisokuję, że wi-fi działa bez zarzutu ;-)
A jak toalety? Podobno miały być
25.06.2011, 09:35
wifi nie testowałem bo nie zabrałem komputera tym razem. Toaleta jakaś tam była, ale ja nie lubię tych autobusowych bo to ciasne strasznie, więc nawet nie zaglądałem.
Przy okazji proszę o przyznanie mikrobartowi trzech ostrzeżeń: 1 za korzystanie z toalety podczas postoju pociągu na stacji, 2 za jeżdżenie z Intercity (ostrzeżenie od MK_ŚLĄSK), a 3 za uszkodzenie okna w en57-1400.
Bahnfahren ist unser Business
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |