Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zdjęcia pojedynczych członów ET41
#1
Oczywiście zdjęcia są ale wszędzie tylko pokazana jest cała kompletna lokomotywa.
A ja szukam zdjęć rozpiętych członów.
Nigdzie nie mogę znaleźć zdjęć przejścia pomiędzy członami ale od środka. Oraz zdjęć przejścia poszczególnych rozpiętych członów od zewnątrz.

Jest gdzieś w internecie galeria, która zawiera różne zdjęcia rozpiętych członów ET41?
Odpowiedz

#2
http://sigman.kolej.org.pl/foto/et41-037c.jpg
Odpowiedz

#3
Mannerheim napisał(a):http://sigman.kolej.org.pl/foto/et41-037c.jpg

Szkoda, ze tylko jedno. Przydało by się więcej. :-|
Odpowiedz

#4
Do niedawna można było zobaczyc z okna pociągów rozbebeszony jeden człon jamnika w Łazach.Już chyba go pocięli bo już nie stoi.
Odpowiedz

#5
fred77, Po co ci zdjęcia rozpiętych członów?
Mam parę fotek jeszcze analogowych jak znajde to ci dam na imprezie drezynowej a jak miałbyś czas to wpadnij do Opola na lokomotywownie nieraz jest okazja zobaczyć rozpięte człony.
Jeśli ktoś miałby zamiar podczepienia wagonów osobowych między członami takiej lokomotywy to fizycznie jest to wykonalne ale po pierwsze wysokość przejścia między wagonowego w lokomotywie jest niestety znacznie wyżej niż w normalnym wagonie osobowym (sprzęgi sterowania również należało by przedłużyć ale to nie kłopot dla każdego elektryka).
Pozdrawiam kolejowo z Opola!
*ARTUR*
Odpowiedz

#6
Mam takie pytanie. Czy ciągnięto kiedyś pociągi pojedyńczymi członami ET41? Np. tal jak to robią Rosjanie
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... RU#picture
Odpowiedz

#7
Nie, jeden człon ET41 wymagałby drobnych prac "dostosowawczych" do takiej jazdy, poza tym od tego jest zwykła siódemka.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#8
http://rail.phototrans.eu/14,11568,0.html
http://rail.phototrans.eu/14,16193,0.html

i taka ciekawostka http://rail.phototrans.eu/14,55411,0.html
Odpowiedz

#9
rustsaltz napisał(a):Nie, jeden człon ET41 wymagałby drobnych prac "dostosowawczych" do takiej jazdy, poza tym od tego jest zwykła siódemka.
A co trzeba by dostosować ? Myślałem że wystarczy tylko rozpiąć i można jechać jednym członem.
Odpowiedz

#10
Dokładnie Ci nie powiem, bo w serii nie siedzę, wiem tylko, że tak sam z siebie nie pojedzie. Coś ze sprężarkami się kiełbasi.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#11
Prawdopodobnie chodzi o elektrykę która wymaga obecności drugiego członu. Tak zbudowany układ. Lecz słyszałem plotki że nie raz manewrowano już jednym członem ET41 na terenie jakieś lokomotywowni.
Odpowiedz

#12
Rozumiem. Myślałem że to jest połączone jak zwykła trakcja wielokorotna, a tu widać nie. Czyli pewnie trzeba coś podeprzeć albo pomostkować żeby pojechać .
Odpowiedz

#13
Obydwa człony połączone są sprzęgiem śrubowym, przewodami pneumatycznymi i przewodami sterowania wielokrotnego oraz umożliwiono przejście pomiędzy sekcjami, z zastosowaniem elastycznych osłon gumowych, może dlatego nie można jeździć samodzielnie, jak w przypadku ET40 ?
Odpowiedz

#14
Virakocha, wskaż mi fragment, w którym dowiodłeś, że nie można - nie odnajduję go, może jestem ślepy.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#15
Przewody pneumatyczne najprawdopodobniej albo brak odpowiedniej masy hamującej, nic innego do głowy mi nie przychodzi ;-)
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Naprawy lokomotyw EU07, ET22 i ET41 w latach 2019-2023 KazET21224142 141 87 892 Wczoraj, 10:58
Ostatni post: alojz
  Lokomotywy w historycznych barwach - EU07-195, ET22-003, ET41-001... DamianT 74 43 769 29.05.2021, 15:25
Ostatni post: Coffee
  Wchodzimy do ET41-001 mirmur2 1 3 480 01.04.2019, 20:33
Ostatni post: 1olek
  ET41 - kiedy wszystkie pantografy w górę. Railsilesia 3 4 482 11.06.2018, 16:32
Ostatni post: rustsaltz
  Wycofanie ET22, ET41, ET42 Railsilesia 16 11 700 23.05.2017, 14:42
Ostatni post: rustsaltz

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.