Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Pewnie dlatego, że akurat tak ktoś znormalizował
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 194
Liczba wątków: 4
Dołączył: 26.06.2010
Reputacja:
0
Wydaje mi się, że tu chodzi o sygnalizację. Ograniczenia do 40,60,100. Mimo, że na rozjazdach 1:9-300 można teoretycznie maksymalnie jeździć 50km/h, ale przez takie a nie inne ograniczenia 40km/h Problem się pojawił przy rozjazdach 1:14-800 (o ile nie pomyliłem) gdzie teoretycznie można po nich jeździć 80km/h [póki co jest to powoli wprowadzane].
1:10 i 1:11 miałem okazję akurat dziś analizować na historycznym układzie torowym Wejherowa i sam byłem w szoku, że takie coś istniało.
Druga sprawa, jak inny skos to od razu zmienia się cała konstrukcja rozjazdu, więcej podkładów o różnych długościach itd. Wydaje mi się, że to już ułatwienie konstrukcyjne jak wszystko będzie 1:9-300 / 1:9-190 i 1:12-600 1:18,5-1200, to można masowo produkować do danego typu rozjazdu.
After student session. Na kolejowe sprawy już czas